🏀32🏀

168 10 2
                                    

Let byl dlouhý, ale teď už konečně jsem tady zase zpátky v Kanadě i ten jeden rok stačil na to, že jsem si to tu oblíbila a dokázala si to představit jako domov. Vystoupím z letadla a zamířím do haly pro svůj kufr. Když mám svůj kufr. Rozhlédnu se po obrovském prostoru. Ale nikde svého Shawna nevidím. Dojdu trochu blíž k hlavnímu východu a rozhlédnu se znovu, ale nikde ho nevidím. Tak vytáhnu telefon a kouknu se na displej. Najednou mi dvě velké ruce zakryjí oči. Hned poznám kdo to je. Když ucítím jeho osobitou vůni smíchanou s jeho nejoblíbenějším parfémem.     ,,Shawne!" Vykřiknu nadšeně a skočím mu kolem krku. Hned jak sundá svoje ruce z mých očí.    ,,Ráda tě vidím." Řeknu a pustím ho ze svého objetí.  On se na mě jenom kouká a nic neříká. Mlčky se usmívá.    ,,Stalo se něco?" Zeptám se a pak najednou se to stane. Všechno kolem nás se zastaví. Všechny barvy se začnou ztrácet.    ,,Shawne?! Shawne?!" Začnu řvát, ale nic najednou se začne ztrácet.     ,,Shawne?" Vydám ze sebe přiškrceným hlasem. Než se doslova ztratí jako všechno s ním kolem mě.

Probudí mě až to když se letadlo dotkne země. Zmateně se kouknu kolem sebe. Byl to sen jenom sen. Trochu si oddechnu. Prstýnek i náramek mám na levé ruce. Takže se nic nestalo byl to sen jenom sen. Trochu nejistě vylezu z letadla a rozhlédnu se kolem sebe. Pomalým krokem se vydám do letištní haly a počkám na svoje kufry.    ,,Kate!" Uslyším hlas Chloe a když sundám svůj kufr otočím se a ona ke mě doběhne a skočí mi kolem krku.     ,,Jsem tak ráda, že jsi zpátky." Řekne a pevně mě obejme.    ,,Já tě taky ráda vidím." Řeknu a vezmu si svoje kufry.     ,,Ne počkej já to vezmu někdo se na tebe neskutečně těšil." Řekne a kývne hlavou směrem k Shawnovi. Letmo jsem se na něj koukla a spatřila jeho. Na sobě měl to co když jsem ho viděla po dlouhé době. Ten samý kabát, džíny boty a šálu. Tohle mu nehorázně sluší.

On se usmál a to bylo pro mě znamení, že to co v tom snu se nestane. Rychle jsem se rozběhla přes celou tu halu a skočila mu kolem krku. On se hned začal smát a pevně mě chytil.     ,,Hrozně se mi stýskalo." Řekne a víc mě tiskne v objetí.
,,Ale prosím tě neviděl si jí dva dny." Řekne Nash, který stojí vedle něj. Trochu nás od sebe odstrčí, aby mě mohl taky obejmout.    ,,Ráda tě vidím Nashi."  Řeknu s úsměvem a obejmu ho. Mezitím k nám dojde Chloe s mými dvoumi velkými kufry.
Rychle po nich sáhnu, ale Shawn mě zastaví.     ,,Nebudeš se tahat s těmi kufry." Zastaví mě Shawn a mrkne na Nashe. Ten vezme jeden kufr a Shawna ten druhý. Společně se vydáme k jejich autu. Kluci dají moje kufry do auta. Shawn si sedne na místo řidiče a Nash mě pustí do předu k Shawnovi.

Když vjedeme do obrovské podzemní garáže kde mají byt. Trochu znejistím ani nevím proč. Trochu se mi posteskne po tetě, strejdovi, Brentovi a Elle, ale jsem tady a je to jenom o zvyku jednou jsem si zvykla takže si zvyknu zase.    ,,Lásko stalo se něco?" Vytrhne mě z mého myšlení Shawn.     ,,Ne nic jenom jsem se trochu zamyslela." Řeknu s úsměvem a vystoupím z auta. Vezmu si jeden svůj kufr a se všemi se vydám do výtahu. Vyjedeme do desátého patra a hned na proti výtahu Chloe odemkne dveře.    ,,Tak prosím naše nová spolubydlící." Řekne a otevře dveře do kořán. Trochu nesměle vejdu dovnitř a všichni pak za mnou.  Rozhlédnu se po místnosti. Vypadá to tu trochu jako u tety, ale je to tak dvakrát větší. Z předsíně vede menší chodba nejspíš do obýváku.

Rozhlédnu se kolem sebe a hned ucítím na sobě ruce. Ohlédnu se za sebe a spatřím Shawna jak mi pomáhá s kabátem. Jenom se usměju a on mi ho sundá. Potom mi ukáže, abych šla dál. Trochu se stydím zády být skoro před rokem jsem ho s tímhle bytem odmítla a teď tady stojím.  Trochu jsem spanikařila a zůstala stát uprostřed chodby.
,,Pojď." Přijde za mnou Shawn a chytne mě za ruku. Odvede mě nejdříve do krásného obýváku spojeného s kuchyní. Všechno je laděné do krásné bílo šedé kombinace je to hrozně hezké. Velká prostorná kuchyň a velký luxusní obývák s plazmovou televize.     ,,Páni tak to je moc hezký." Řeknu a usměju se. Shawn mě vezme dál. Jsou tu čtyři pokoje a dvě koupelny. Takže já asi budu mít společnou koupelnu se Shawnem.

Top 10 věcí, proč tě nenávidím [SM]Kde žijí příběhy. Začni objevovat