🏀24🏀

178 9 6
                                    

O dva měsíce později.

Prázdniny nakonec utekli hrozně rychle. Už skoro měsíc chodím na přednášky a ještě do muzea. K tomu ještě od školy jsme se Sandrou dostali nabídku předčítat dětem v nemocnici. Už jsme tam párkrát byly. Hrozně jsem si tam oblíbila jednu holčičku Angie. Je to hrozně milá holčička a miluje když si společně vyprávíme pohádky. Je s ní velká zábava. Je to, ale velice statečné děvče. V nemocnici leží se zápalem plic. Je tam prý týden a ještě nejméně dva tam bude. Právě teď probíráme anglickou literaturu. Ta mě docela baví. Od té doby se mi už Shawn vůbec neozval.
,,Katherine řekněte co napsal spisovatel George Gordon Byron?"    ,,George Gordon Byron napsal veršovanou povídku o Don Juanovi."     ,,Výborně Kate." Řekne a usměje se. Dál probíráme všechny možné. Nejvíc se těším na francouzskou literaturu tu miluju. Když skončí hodina vydáme se všichni do jiné učebny na přednášku o historii literárních děl.

Po skončení školy se se Sandrou vydáme do nemocnice. Když tam přijdeme vládne tam klid což je tady v téhle části normální.   ,,Dobrý den holky už na vás čekáme."     ,,Usměje se Ronja jedna z vrchních sester.     ,,Dobrý den a my už jsme zase připraveni."  Řekne Sandra a zazubí se.
Potom už se každá vydáme na svoje pokoje. Mimo Angie jsou na pokoji další dvě super holčičky Maya a Zoe.     ,,Ahoj holky." Řeknu když vstoupím na pokoj.     ,,Ahoj Katie." Vypísknou všechny tři najednou a já je dojdu obejmout.    ,,Něco pro vás mám, aby jste se uzdravili rychleji a aby vám tu nebylo smutno." Řeknu a sundám si batoh ze zad.    

,,Zoe pro koukej kdo se s tebou chtěl seznámit." Řeknu a vytáhnu z batohu plyšového tygříka.    ,,Ahoj Zoe slyšela jsem, že máš ráda tygry. Moje jméno je Sahara jsem nezbedná jak poušť a zrádná jako písečná bouře. Woo!" Zařvu jako tygr a společně se tomu zasmějeme.    ,,Děkuju Katie." Pevně mě obejme a pak si tygříka k sobě přivine.     ,,Mayo pro tebe mám."      ,,Milli veselou strakatou kravičku." Řeknu a sleduju jak napjatě sleduje co vytáhnu z batohu.     ,,Ahoj Mayo jsem Milli. Slyšela jsem, že máš doma taky kravičku. A tak jsem přišla já abych ti oznámila, že až se vrátíš domů."     ,,Tak budu mít dvě oblíbené kravičky." Řekne a natáhne se po plyšové kravce. Jenom se usměju a dám jí plyšáka do rukou.     ,,Děkuju ti Katie." Řekne a pevně mě obejme. A stejně jako Zoe si plyšáka přitiskne k sobě a zaboří do ní radostně hlavu.

,,Tak a Angie. Neskrotná Angie hravá a nespoutaná jako bouře nízko nad zemí."       ,,Ty máš pro mě Spirita?"     ,,No nebylo to úplně nejlehčí ho sehnat, ale je tady." Řeknu a z batohu vytáhnu plavého koníka s černou hřívou a ocasem a hnědým pruhem na zádech. Je to přímo ten koník z pohádky divoký hřebec.     ,,Děkuju Katie jsi nejlepší. Děkuju moc." Řekne se šťastnými jiskrami v očích a pořádně plyšového koníčka obejme.     ,,Tak a teď to na mě nesmíte říct. Jinak bych dostala." Řeknu a vytáhnu ještě čokoládu a sušenky.     ,,Jé neřekneme neboj. Viďte holky." Chopí se slova Zoe.    ,,Tak a jakou dneska dáme?"     ,,A musí to být pohádka?"     ,,No nemusí. Co by jste chtěli?"

,,Máš kluka?" Zeptá se Maya a mě se trochu sevře žaludek.     ,,No vlastně nemám, ale měla jsem." Řeknu a trochu se pousměju.    ,,A budeš nám o něm vyprávět jaký je jak vypadá je hezkej."
,,Dobrá, ale pak mi slíbíte, že budete ležet a nebudete tady blbnout ano?" Zeptám se a ona přikývnou. Rozdělí si sušenky a rozlámou si čokoládu.   ,,Tak ten kluk se jmenuje Shawn. Shawn Mendes."     ,,To je hezké jméno Kate a Shawn." Řekne Zoe a usměje se.  ,,To je úžasná kombinace." Řekne Angie s pusou umazanou od čokolády.    ,,No to úplně nevím. Jinak má hnědé lehce vlnité vlasy nejčastěji je nosil nagelované do zadu. Má čarovné čokoládové oči a ten zářiví úsměv. Je vysoký a."      ,,A má svaly?"     ,,No má. Ale taky je velice chytrý. Hraje basketbal. Mluví plyně anglicky, francouzsky a španělsky. Když jsme se poprvé viděli nemuseli jsme se a trochu jsme si nerozuměli. Ale potom když jsme se třídou jeli na studijní program na Havaj. Jsme se tak nějak lépe poznali a staly se z nás časem přátelé a mnohem víc."       ,,A co se stalo, že už spolu nejste?" Zeptá se Maya trochu smutně.
,,Prostě jsme si moc nerozuměli a tak se naše cesty rozešli. Ale to nevadí třeba se ještě jednou setkáme."

Top 10 věcí, proč tě nenávidím [SM]Kde žijí příběhy. Začni objevovat