🏀20🏀

195 8 4
                                    

Kate
Už jsem tady den a ještě jsem si ani nevybalila. Prostě na to nemám náladu. Při každém pohledu na lesklý stříbrný náramek se mi do očí nahrnou slzy. Jenže ho nechci sundat. Když ho mám na ruce tak nějak necítím ve svém, životě prázdnotu a pořád mám naději na to, že by si třeba Shawn pro mě mohl přijet, ale jakmile ho sundám všechno zalije prázdnota, smutek a všechny naděje, které mám se rozplývají jako pára nad hrncem. Včera jsem volala Nashovi. Chtěla jsem vědět jak na tom jsou. Doufala jsem, že tam zastihnu i Shawna, ale bylo mi oznámeno, že šel běhat. Možná, že bych ho měla pustit z hlavy. No i když to jsem zkoušela tolikrát, že to bych snad ani nespočítala. Skoro každý den co se se mnou rozešel jsem si říkala, nepotřebuješ ho. Je to jenom kluk no a pak jsem se celou noc budila a plakala.

,,Katie půjdeš se mnou na nákup?" Přejde za mnou teta do pokoje.     ,,Katie ty nemáš ještě vybaleno."      ,,No já ještě jsem se k tomu nedokopala." Řeknu a pravou rukou si přejedu náramek na levé ruce.    ,,Katie tebe něco trápí viď?" Zeptá se teta a já myknu rameny. Tetě jsem o Shawnovi ještě neřekla. Nebyl na to čas a ani nálada.   ,,No jednou mi to řekneš. Ale teď pojď potřebuješ na vzduch. Něco si koupíme a ty jsi potom vybalíš ano?"     ,,Rozkaz kapitáne." Řeknu a obě se tomu zasmějeme. Tetu Anny a strejdu Jamese mám hrozně ráda. Škoda, že strejda James je teď na misi v Afghánistánu.    ,,Jo tak já se převléknu a hned jsem tam."    ,,Dobře počkám v předsíni." Řekne a odejde. Já si vezmu čisté šaty blankytně modré ke kolenům a k tomu stejně barevné balerínky. Ještě se upravím, vezmu si malou kabelku přes rameno. Tam dám peněženku a mobil.

,,Tak můžeme."  Řeknu s úsměvem a teta otevře dveře od bytu. Po schodech seběhneme k hlavnímu vchodu a vyjdeme na prosluněnou ulici. V Anglii je takovéhle počasí celkem vzácné. Povětšinou tady prší a hrozně fouká a to i v létě, ale dneska je nádherně. Nebe bez mráčků. No prostě paráda. Doufám, že to ten týden mého volna vydrží. Protože za týden nastupuju na ten letní program takže budu půl dne zavřená ve škole a vzdělávat se.    ,,Páni tohle počasí miluju snad vydrží po celý týden." Řeknu a nechám se hřát slunečními paprsky.     ,,No taky doufám takhle hezky už tady dlouho nebylo." Dodá teta a obě se tomu zasmějeme. 

,,Ahoj Ilo." Vejde teta do jednoho krámku s potravinami. Tenhle si moc dobře pamatuju chodila jsem si sem pro zmrzlinu když jsem tu byla na prázdninách. A majitelka paní Ila je hrozně hodná.    ,,Dobrý den."      ,,Ahoj Anny. Panebože Kate jsi to ty. No páni ty jsi, ale vyrostla a jaká je z tebe nádherná slečna."     ,,Taky vás ráda po dlouhé době vidím."     ,,Dáš si zmrzlinu? Zrovna mám tu jahodovou."      ,,Ale Ilo ona už není malá."      ,,Ale na zmrzlinu nemusím být malá. Jednu si dám." Řeknu a usměju se. Ila se taktéž usměje a podá mi její úžasnou domácí zmrzlinu.    ,,Umm. Je přesně tak dokonalá jakou si jí pamatuju. Děkuju moc." Řeknu a pořádně se pohořím do té úžasné chuti.   ,,Jsem ráda, že ti chutná."    ,,Tak Ilo tady máš věci, které potřebuju." Řekne teta a dá jí lísteček. Ila zmizí v zadu a já si zatím prohlížím vyřezávané figurky z čokolády.

,,To dělal můj syn se snachou jsou do toho zblázněný. A hrozně je to baví."      ,,Je to moc hezké. A kde teď jsou?"     ,,No teď na nějaké soutěži v Helsinkách a pak chtějí do Ameriky možná i do Kanady."  Řekne a mě se trochu stáhne žaludek.    ,,Tak to zní dobře." Řeknu a vyloudím lehký příběh.    ,,Tak tady to je. Budeš dělat ten svůj koláč?"     ,,No jasně. Díky tady máš a já zase v pátek přijdu."    ,,Budu se těšit. Ahoj."
,,Díky a ahoj."    ,,Nashledanou a děkuji za zmrzlinu."     ,,Není za co hezký den." Zakřičí ještě než vyjdeme ven. Husí kůže, kterou mi před chvilkou způsobila ta výborná zmrzlina. Zmizela a nahradilo jí příjemné teplo. Cítila jsem se jako v ráji.    ,,Katie pospěš si ještě musíme do kavárny. Teda Katie na tady máš lístek já ještě musím k řezníkovi tak vem co je na lístku a za půl hodiny se tady sejdeme." Řekne dá mi lístek peníze a někam doběhne. Jenom nad tím pokrčím rameny a vydám se do té kavárny. Sem jsme taky chodili na čokoládu a dortíky a na skvělé koktejly.

Top 10 věcí, proč tě nenávidím [SM]Kde žijí příběhy. Začni objevovat