Dneska má Shawn narozeniny a já pro něj mám jedno překvapení. Právě mířím do hudebnin, kde pracuje jeden můj spolužák Aaron. Zjistila jsem, že Shawn rád hraje na kytaru, ale tu co má tak je prý po dědečkovi a už jí chybí struny, ale prý ji nechce vyhodit. Což chápu my jsme doma měli starý klavír. No tak jsem jí nechala trochu opravit. Každý den jsem na něj hrála, eale pak jak jsme se stěhovali tak tam musel zůstat a od té doby jsem už nehrála nejspíš jsem to už zapomněla.
Přejdu silnici a zamířím do ulice kde se nacházejí hudebniny. Otevřu. Z venku male vypadající krámek se promění na obrovskou místnost, kde na stěnách visí kytary všech druhů a barev. ,,Ahoj Kate." Ozve se Aaron na druhé straně obchodu. Dlouhou uličkou, kterou tvoří akustické bedny a další věci co snad ani nevím na co jsou. ,,Ahoj Aarone. Tak co už to máš?"
,,No jasně tady je ta kráska." Řekne a vytáhne obal s kytarou. Na horní stěně je v sametu vytlačeno Všechno nejlepší Shawne.,,Tak je to akustická klasická kytara, kdy základ tvoří africký mahagon, srdce a hlavu tvoří kanadský javor a krk je tvořen z červeného cedru.
Potom tady na ozvučnici jsem nechal udělat ten javorový list s jeho jménem. Jo a vyměnil jsem i kobylku a struny. Ale jinak je to nechané a trochu jsem ji naleštil." Řekne a já si prohlédnu tu kytaru. Která má na té ozvučnici nebo co to to je krásný hnědočervený javorový list a přes něj je napsáno Shawn. ,,Je to super. Děkuju." Řeknu a usměju se. Aaron vrátí kytaru zpět do pouzdra přibalí k ní certifikát o druhu různých částí a já jí zaplatím není to úplně levná záležitost, e na druhou stranu to není nic co by mě zrujnovalo. Ještě jednou poděkuji a kytaru si vezmu. Jako ta kytara těžká není, ale v tom pouzdru to tak působí.Proto se rychle vydám přes park k autu. Rychle, e opatrně. Přijdu k autu a opatrně kytaru uložím do kufru. Nash a Chloe, připravují oslavu není tak úplně tajná, ale nechápu proč Shawn pozval Camilu. Je mi jasný, že ona byla nejhezčí holka na škole a Shawn s ní byl něco mnohem víc, e mě ta holka prostě vadí. Do navigace si zadám kam mám jet a vydám se na cestu. Dojedu k nějakému menšímu prosenému mrakodrapu a zaparkuju před ním. Tam uvidím Matta s Cameronem jak vykládají nějaké krabice z auta.
,,Čau kluci." Pozdravím je a vylezu z auta. ,,Kate." Přilítne ke mě Matt a chytne mě za pas a zatočí se semnou. ,,Tak moc rád tě vidím. Ty jsi snad ještě hezčí než když jsi k nám přišla. Jak je to možné?" ,,To víš." ,,No jo ach ta láska dělá zázraky." Řekne a oba se tomu zasmějeme. ,,Hele já jsem tady taky." Řekne Cameron a já ho hned obejmu. ,,Nechcete pomoct?" ,,Ne nemáš se namáhat ne. Shawn nám všechno řekl a nechtěl, aby jsi tahala těžké věci." ,,Cože to ne." Řeknu naštvaně a zavrčím. Pohotově vezmu krabici s konfetama a výzdobou. Je to lehounká krabice nic těžkého.
,,Kate?! Shawn nás zabije." Řekne Cameron a společně s Mattem dojdou ke mě. ,,Tak zaprvé Shawn tady není a za druhé je to lehký. Takže vemte ty krabice a jdeme." Řeknu a vydám se dovnitř. Jinak Shawn je teď se svou rodinou tady v Montrealu na hokeji. Takže máme čas než přijdou. Výtahem jsme dojeli do posledního patra. Hned se mi naskytl pohled na město. ,,Páni to je něco." Řeknu a položím krabici na stůl. Přestoupím k prosklené stěně a rozhlédnu se po okolí. ,,Jo a počkej až to uvidíš večer za tmy." Řekne Cameron a usměje se. Já přikývnu a taky se lehce usměju.
,,Tak my dojdeme pro ten zbytek a ty tady hezky počkáš a ničeho těžkého se ani nedotkneš jasný." Řekne Matt a ukáže na mě prstem. Jenom kývnu a počkám až odejdou. Vezmu si z krabice balonky a začnu je nafukovat. Když je uvážu. Vylezu na štafle a rozvěsím je všude potom takové ty lampionky a další narozeninové dekorace. J
ČTEŠ
Top 10 věcí, proč tě nenávidím [SM]
Novela Juvenil1.Má přemrštěné sebevědomí 2.Myslí si, že je lepší než ostatní 3.Má chytré poznámky na mou osobu 4.Je nafoukaný 5.Je drzý 6.Dělá ze sebe něco co není 7.Myslí si jak není hezký 8.Povyšuje se nad ostatní 9.Nemá přátele jen poskoky 10.Nezná slovo láska...