🏀25🏀

191 9 12
                                    

Tak ještě než začnete číst chci vám moc poděkovat za všechno, že to čtete a ta vaše podpora je neuvěřitelná. Normálně ten příběh začínám mít ráda. Ne kecám já mám ráda všechny svoje příběhy. Chci vás předem upozornit, že tohle je takový slabší díl a pokud se vám nebude líbit tak ho smažu protože není tak důležitý, ale budu moc ráda když mi to napíšete
NechatxSmazat
Předem děkuji a přeju příjemnou zábavu

Shawn
,,Nashi chápeš to mi jsme se tam dostali do týmu na mistrovství světa no není to super. Já bych řekl, že je." Radostně vykřiknu a chytnu ho za ramena.   ,,Počkej ty zbrklouši. Víš, že to má i bonus."     ,,Bonus jo jasně. Jaký bonus?" Zeptám se a Nash se začne smát.    ,,Co tady děláte kluci?" Přijde za námi zbytek týmu.     ,,A proč se Hamilton směje jako blázen."      ,,Hele Dylane už jsem ti říkal, aby jsi mi neříkal Hamilton." Okřikl ho Nash, ale pak se znovu začne smát a pošeptá mu něco do ucha ten se začne smát s ním.     ,,Tak a dost kluci uklidnite se. Já vím, že jste šťastný, ale tohle už stačí." Přijde za námi trenér.      ,,Promiňte trenére, ale tohle kdyby jste slyšel tak se taky neudržíte." Řekne Dylan a začne se zase smát.

,,Tak dost řeknete mi už doprdele čemu se tady smějete je hlupáci."      ,,Pane Mendesi kroťte ty vášně." Upozorní mě trenér.      ,,Páni ty jsi, ale ne na darmo ti říkají blesku. Prostě Anglie=Londýn=Kate."  Řekne a teď mi to teprve dojde.     ,,Cože?!"     ,,No pokud vím tak Kate tam odjela za studiem a někdo z toho dělal drámo." Protočí nad tím Nash oči a já ho jenom propálím pohledem.    ,,Fajn po tréninku půjdeš se mnou." Řeknu rázně a Nash udělá krok do zadu.     ,,Dobře, ale neskopeš mě do kuličky někde na ulici, že ne?"      ,,Ježiši jsi jak malej. Pojď musíme se připravit." Řeknu a zatáhnu ho k našim skřínkám v šatně a začneme se převlékat do dresu. Když jsme všichni převlečení. Ještě dáme týmový pokřik. Potom všichni vyběhneme na hřiště a nejdříve se rozcvičíme.

,,Takže musíte se připravit je to čest pro vás tak hněte pořádně těma línýma zadkama. Takže dáte si pět koleček. Deset sklapovaček a dvacet kliků. Tak jdeme na to!“ Vykřikne a pískne. Já se rozběhnu a všichni za mnou. Potom si dáme všichni deset sklapovaček a dvacet kliků.   ,,Pohyb kluci! S vaší kondicí by jste nemohly ani na krajsou ligu. Váš první soupeř je Anglie. Na šampionátu jste braný jako favoriti tak se snažte, aby to tak vypadalo. Anglie je velice silný tým. Takže nepodceňujte svou přípravu. Dva měsíce není moc, ale musíme to nějak zvládnout."  Řekne a znovu pískne.     ,,Rozdělte se do dvou týmů zahrajeme si." Řekne a my tak uděláme.

,,Dylane přihraj." Křikne na něj Nash. Z našeho týmu jsem nejvyšší, ale jinak v celém týmu jsem asi čtvrtý. Nick s Marvinem jsou tak na stejno a pak je tu Leon, který má 197 cm. Je fakt vysoký má o deset cm víc než já, ale tak to vám došlo. Takže v tomhle týmu jsem to já kdo jde na koš.
Nash mi přihraje a já se rozběhnu na koš. Chytnu míč pevně do rukou a vyskočím. Odchodem míč a dopadnu na zem. Míč se párkrát zatočí na obruči koše a pak propadne dovnitř.  Takhle to pokračuje asi dalších pět hodin. Teď budeme trénovat jako šílení.     ,,No dneska už to bylo lepší. Zítra budeme pokračovat. Rozchod!" Řekne a my se rozejdeme.  

,,Tak kam chceš teda jít?" Zeptá se Nash když vyjde ze sprchy.     ,,No potřebuju poradit." Řeknu a chci mu něco pošeptal jenže on si to přebere po svém.   ,,Hou..hou hele já nechci tě nějak urazit, ale já teplej nejsem. Tak mě moc nelíbej." 
,,Co to sakra meleš?"     ,,No jak jsi se ke mě přibližoval tak to vypadalo jako kdyby jsi mi chtěl dát pusu."     ,,Fuj Nashi ty jsi takovej perverzák."  Řeknu a strčím do něj.     ,,No dobře tak co potřebuješ?"        ,,Chtěl bych udělat něco co změní můj život."     ,,Počkej já to nechápu."     ,,No prostě půjdeme nakupovat." Řeknu a taky se dojdu osprchovat. Nash se mezitím oblékl do oblečení. Já si na sebe vzal svoje černé džíny vínové tričko a na to koženou hnědou bundu. Dneska je venku docela chladno a to je teprve září. Když si uklidí mě věci do skříňek a Nash se konečně dovykecá s Chloe po telefonu tak můžeme vyrazit.

Dojedeme autem do nákupního centra.    ,,Fajn Shawne nemám ani páru co tady chceš dělat, ale než v tom začneme navrhuji se jít najíst." Řekne Nash a já přikývnu. Vyjedeme teda do posledního patra na jídlo. Po jídle se dojdeme kouknout na oblečení.    ,,Počkej potřebujeme nějaké slušné oblečení na rozhovory a na afterparty." Řeknu a on přikývne.    ,,S klukama jsme se domluvili na společenských džínách bílé košili a tmavě modrém nebo černém saku."      ,,Fajn tak jo ty jsi koupíš tmavě modré a já černá. Vždycky mi slušela víc a kluci se domluví mezi sebou." Řekne Nash a zatáhne mě do dalšího obchodu, kde si koupíme společenské džíny já tmavé modré a Nash černé. Potom ještě dojdeme do jednoho kde seženeme saka.    

,,Fajn tak jo co teď?"    ,,No teď stačí už jedno." Řeknu a pošeptám Nashovi co potřebuju.    ,,No dobře, ale tak to musíš odhadnout co má ráda."
,,Ale tak je to holka myslím si, že stříbrný prstýnek s jemným malým diamantem je přesně to pravé." Mrkne na mě Nash.     ,,Hele tenhle je hezký a není tak drahý." Řekne a ukáže na stříbrný prsten s malým lesklým diamantem.    ,,A není to moc malý. Nashi tohle je opravdu vážná věc."     ,,Ne je dokonalý. Sice na vím co máš za lubem, ale myslím si, že se bude líbit. Už jen tím jak je jednoduchý. A nemá ten diamant až tak velký. Je dokonalý." Řekne Nash a já si trochu povzdechnu je dobrý, ale né tak dobrý ne pro osobu, které ho chci dát. Přejdu na druhou stranu obchodu. Hned mě zaujme jeden prsten. Stříbrný s kamínkem ve tvaru srdce. Největší dominantou prstenu je právě zlatavý diamant ve tvaru srdce. Vypadá to velice hezky jak právě zlatý diamant je zasazen do stříbrného prstenu.    ,,Tak pánové máte vybráno?" Zeptá se prodavačka a já přikývnu. Navíc ten prsten není ani drahý.  Jenom přikývnu.

Prodavačka prsten vyndá a přejde k pultu. Zabalí ho do červené krabičky a já ho zaplatím.   ,,Tak tady to je přeju hodně štěstí snad se to povede pane." Řekne když mi s úsměvem podává malou tašku s krabičkou.    ,,Děkuju snad ano."  Řeknu taky s úsměvem a s pozdravem odejdu.     ,,Počkej Shawne jak to myslela co se má povést. Já z toho nic nechápu."     ,,No to je možná dobře neboj doma ti vše řeknu a myslím, že to pochopíš hned, ale teď jdeme jsem hrozně unavenej a ještě pár dalších kroků navíc a zítra se nepostavím." Řeknu a tomu se jenom oba dva zasmějeme.  Dojdeme k autu tašky dáme do kufru a rozjedeme se zpátky domů. 

Když zaparkuju v garáži vypnu motor a vystoupím. Otevřu kufr a s Nashem vyndáme naše tašky. Já auto zamknu a pak se vydáme do výtahu. Vyjedeme do desátého patra.  ,,Tak jo kdo položí ty tašky a odemkne?"     ,,No já nevím asi ty máš jich míň."     ,,Ale ty máš v pravé ruce míň těch tašek. Tak je polož a vytáhni klíče."     ,,A proč to samé neuděláš ty."     ,,Shawne!"     ,,Nashi!"     ,,Kluci co to tady vyvádíte?" Zeptá se Chloe, která vystoupí z výtahu.     ,,No prostě se nedokážeme domluvit na tom kdo odemkne, že Mendesi."      ,,Jste byli nakupovat. Pak mi ukážete co jste si koupili." Řekne se smíchem na jazyku a odemkne dveře.
A pustí nás dovnitř. Hned pustím všechny tašky na zem kromě té ve které je krabička s prstýnkem.    

Sundám si boty a vezmu si svoje pantofle. Všechny tašky po sbírám a odnesu je do pokoje.
Nash mezitím ukazuje co koupil. Přijdu k nim a sednu si vedle Chloe na gauč.     ,,No a ty jsi si koupil co?"     ,,Prsten."      ,,Cože? Pro Laylu? To je milý takové hezké gesto začínající lásky."     ,,Počkej já myslel, že Láska chodí s Leonem Moonem."     ,,No vždyť jo není určený pro Laylu."     ,,Počkej a pro koho. Není doufám pro mě?“ Zeptá se Chloe trochu vyděšeně a Nash mě přímo teď vraždí pohledem.    ,,Ne jsi moje kamarádka a máš Nashe. Nepolezu kamarádovi do zelí." Řeknu klidně a usměju se. Hned spatřím úlevu v jejich očích.     ,,No počkej takže je pro? Aaaaa! Já jsem to věděla."  Vykřikne nadšeně Chloe a dá mi pusu na tvář. Potom dojde k Nashovi a obejme ho. Ten stále nechápe.

,,Jo je pro ní. Choval jsem se hrozně a proto to chci napravit. Uvědomil jsem si, že pro mě znamená hodně. Hrozně jsem jí ublížil a už bez ní nechci být a proto to chci zkusit jestli mě má ráda tak to dobře dopadne. Prostě Kate požádám o ruku."

Ještě jednou děkuju za podporu 😊❤❤

Bára💞

Top 10 věcí, proč tě nenávidím [SM]Kde žijí příběhy. Začni objevovat