🏀4🏀

318 8 1
                                    

,,Ten test byl hrozně těžký nechápu jak si ho mohla mít jako první." Poznamená Brittany a otočí se na mě. ,,Tohle bylo to nejjednodušší co jsem kdy psala, to v Anglii jsme měli i těžší."
,,Ty vole co to mělo být tohle jsme se ani neučili." Vykřikne Cameron a všichni se na něj otočíme.
,,To je tak když se člověk neučí a nebo nemá správnou průpravu." Dodám a celá Mendesova parta mě spraží pohledem všichni až na tajemného modroočka. Ten mi přijde z nich nejvíce milý. ,,Zmlkni Greenová!" Rozkáže ten blbeček a já se otočím raději zpátky. ,,Pane jo co mu je nikdy po nikom takhle nevyjel?" Zeptá se překvapená Chloe a pohladí mě po zádech.
,,Asi nemá rád náplavu." Řeknu a uchctnu se.

,,Ne to ne on prostě nikoho nemá rád a nikdo neví proč přitom to byl strašně fajn kluk, ale potom se to nějak zvrtlo a z něj se stalo monstrum." Dodá Lucy a mrkne na mě. ,,No koukám, že tě zajímá Mendesova minulost. Tak na tu se doporučuju zeptat Nashe ten ví nejlíp a je z nich nejvíce v pohodě." Řekne Britt a mykne rameny. Trochu si povzdechnu a raději se kouknu do učebnice z dějepisu. Jsem tady dva dny a už chci zpátky. Bože tenhle kluk je za trest sice jsem chodila asi dva roky s podobným blbcem, ale tohle teda nedělal. Jeho chování je hrozné. Celou hodinu jsem se vůbec nesoustředila a to dějepis miluju. Pořád jsem si v hlavě promítala jsem tu dva dny a už vím, že on je pro mě zlo. A tak jsem vymyslela 10 důvodů proč.

1.Jeho přemrštěné sebevědomí
2.Myslí si, že je lepší než ostatní
3.Jeho chytré poznámky na mou osobu
4.Jeho nafoukanost
5.Jeho drzost
6.Dělá ze sebe něco co není
7.Myslí si jak není hezký
8.Povyšuje se nad ostatní
9.Nemá přátele jen poskoky
10.Nezná slovo láska

Tak tohle jsem psala celou hodinu a totálně se nesoustředila. A to ještě za námi příští hodinu má přijít ředitelka něco nám oznámí. Už se nemohu dočkat super. To jsem zvědavá. ,,No tak už se tím netrap. Shawn je prostě Shawn a nikdo ho nezmění." ,,No, ale." Na kousne něco Chloe a my všechny na ní vykulíme oči. ,,Třeba láska k určité osobě by ho mohla změnit." ,,Prosím tě ten spal s půlkou školy on nezná co je láska."
,,A já myslím, že zná jenom ji ještě nepřišel na chuť." ,,To je hloupost. Nikdo se nedokáže hned tak změnit a v případě Mendese je to ještě víc nemožné." ,,Torresová vůbec si mě neber do huby." Vykřikne a to už nevydržím po tátovi mám holt výbušnou náladu.

,,Tak a dost my se tady bavíme a vy nás jako posloucháte? To je tak ubohé až je mi z toho zle. Nevím jestli by jsi si tohle vůbec měl dovolovat. Takže tě prosím nech nás laskavě. Ano?" Řekne a to on už nevydrží a dojde ke mě. Chytne mě za ramena a pevně je stiskne. ,,Tak, aby bylo jasno já jsem tady někdo a nikdo mi nebude říkat co se mě nelíbí a kór ještě náplava jako ty. Rozumíš tomu Greenová? Tak rozumíš tomu?" Jenom mlčky přikývnu a on mě pustí. ,,Tak si to pamatuj dodá a vrátí se zpět. Se slzami na kraji očí si sednu zpátky.

,,Tak třído ještě než začneme chtěla by vám ředitelka něco říct." Řekne učitelka angličtiny a ddo třídy vstoupí ředitelka. Všichni se postavíme a ona nám pokynem naznačí, že si můžeme sednout. ,,Takže třído jelikož jste maturitní ročník a máte hodně příprav na maturitu a další takové věci. Rozhodla se škola vaši třídu poslad na měsíční učební program na Havaj." Řekne a všichni začnou jásat no všichni ne. ,,Promiňte paní ředitelko, ale já s Greenovou nikam nepojedu." ,,Omlouvám se, ale já taky s ním nepojedu. Nechápu proč mu vadím. Nic jsem neprovedla." Řeknu. ,,To není tvoje věc." Řekne a takhle to pokračuje ještě chvíli. ,,Tak a dost vy dva je to v rámci studia a navíc jedou všichni škola to už zaplatila. Takže jedete všichni včetně vás dvou a ještě jste si vysloužili dnešek po škole. Sednout!" Řekne a odejde pryč. Bezva jsem tu teprve druhý den a už jsem po škole. Naštěstí tohle je poslední hodina.

,,Tak čau zítra." ,,Ahoj." Rozloučím se z holkama a zamířím do třídy kde budu muset strávit hodinu s ním. Vejdu tam a tam sedí akorát stará paní učitelka. No jasně ten nepřijde to mi mohlo být jasné. Sednu si do lavice a vytáhnu si knížku.
,,Dobrý den omlouvám se že jdu pozdě." Řekne někdo u dveří, ale on to rozhodně není. Sedne si vedle mě a usměje se. ,,Budu hádat on nikdy sem nechodí a raději pošle někoho jiného." ,,No jo tak to máš pravdu. Jsem Nash."
,,Kate." Řeknu a podám mu ruku. ,,Omlouvám se za tohle jeho chování. On se takhle nikdy k žádné holce nechoval." ,,Jo děkuju on by se nikdy neomluvil." ,,Mohla bych se tě zeptat?" ,,No pokud to bude v mých silách moc rád ti na to odpovím." ,,Proč se takhle chová?" ,,No on je zlomený. Prostě se trápí a vybíjí si to na ostatních."

,,Ale proč na mě?" Zeptám se. Když mi není něco jasné chci to prostě vědět.
,,No před dvěmi lety si zažil něco špatného a ztratil člověka, který pro něj znamenal hodně a."
,,A co? Co dál?" Zeptám se když to v půlce utne.
,,Časem se to dozvíš sama do té doby ti radím nebojuj s ním ono ho to všechno přejde a nechá tě na pokoji." Řekne a usměje se. Celou tu dobu si povídáme. Vlastně jsem za tu hodinu zjistila, že je to hrozně prýma kluk. Má dva bratry a jednu sestru. Je o rok starší než já. Taky jsem se dozvěděla, že Shawn je nejmladší z jejich party dokonce i holky jsou starší. Všem je okolo devatenácti jemu je osmnáct, ale je v srpnu takže dýl než ty co se narodili na jaře. Mě bude osmnáct až v květnu takže tak. Konečně zazvonilo a my se mohly vydat domů. ,,Nashledanou." Pozdravili jsme učitelku a opustili třídu.

,,Hele jak vlastně Shawn je a není po škole?" ,,No moc často ne, ale někdy jo. Ale skoro vždy pošle mě nebo Matta. To stejný Camilla. Ta pošle Lonie nebo Zivu. Prostě ty nejslabší články." ,,Který nedokážou říct ne a nakonec odstoupí." Doplním ho a smutně se usměju. ,,Tak čau zítra." ,,Ahoj Kate moc rád jsem tě poznal." Řekne a já stejně jako on se usměju.

Přijdu domů a hodím tašku na masivní botník z dubového dřeva. ,,Ahoj kde jsi byla?" Zeptá se mě máma a přijde do předsíně. ,,Byla po škole a ještě s Mendesem." ,,No sním jsem se jenom pohádala. On místo toho aby přišel tak poslal svého kámoše." Řeknu a zkřížím ruce na prsou.
,,No doufám, že nemáš nějaké problémy a že se tohle nebude opakovat." ,,Ne mami neboj do té školy už ani nepáchnu je to hrůza to tam snášet." ,,Kate tak to ne ty tam budeš chodit tak si prostě toho kluka nebudeš všímat." ,,Myslela jsem to ironicky to by se musel stát zázrak, abych tam nemusela." Zamumlám si pod nosem a i s taškou odejdu na horu. Udělám si věci do školy a připravím si hned samozřejmě. Potom jsem napsala kamarádům z Anglie a pak šla na večeři no a zbytek už znáte.

Ráno jsem se probudila na zvonění svého budíku. Neochotně jsem ho vypla a vstala z postele. Připravila jsme se upravila se a šla dolů na snídani. Po jídle jsem si vzala věci a vyrazila do školy. Vzala jsem to pěšky, abych si pročistila hlavu. Došla jsem před školu a tam už čekali holky. ,,Ahoj." Pozdravím a usměju se. ,,Ahoj."
,,Tak co byla jsi po škole s Mendesem?" ,,Ne s ním ne. Poslal Nashe za sebe." ,,To je typický. To už neřeš a raději pojďme." Zavelí Chloe a všichni se vydáme do školy. Ze skříňky si vyndám přezůvky a vezmu si jenom to co potřebuji. ,,Ježiši já zapomněla sešit běžte já tam přijdu." Pošlu holky napřed a vrátím se zpět pro sešit. ,,Hele je to fakt fajn holka. Měl by si jí trochu líp poznat." ,,Ale já nechci vždyť ona je jak její kopie."

Tak jo mám tady další kapitolu nic moc já vím, ale nechci aby to byla kniha o dvaceti kapitolách. Chtěla bych jich napsat víc😅 takže snad to chápete. Proč se asi Shawn chová k Kate takhle ošklivě napište mi co si o jeho chování myslíte

Bára💞

Top 10 věcí, proč tě nenávidím [SM]Kde žijí příběhy. Začni objevovat