🏀27🏀

179 9 6
                                    

Kate
Ještě chvíli jsem tam stála a pak se vrátila zpátky k Sandře.   ,,Kdo to byl?"     ,,Ale jedna milá paní, kterou znám od vidění." Řeknu a pokrčím rameny.
,,Tak fajn nemůžu tomu ještě deset minut a začnou nás tam pouštět. Počkej až uvidíš ty místa co jsem sehnala."     ,,Mám se bát?" Zeptám se a ona se začne smát.    ,,Ne ne neboj jsou to dobrá místa." Řekne a lišácky se ušklíbne. Chci ještě něco namítnout, ale přeruší mě otevření velkých dveří.  Sandra do mě nadšeně žďuchne a já málem spadnu na zem. Všichni se nahrnou ke dveřím. Uvaděči je trochu srovnali a my se to v klidu dostali dovnitř. Sandra jim podala naše lístky a my ještě projdeme přes kontroly jestli náhodou něco nepašujeme dovnitř.  Potom už mě Sandra zase chytne za ruku a táhne do centra dění. Když staneme ve vestibulu a čekáme až nás pustí do hlavní haly.   

,,Pojď půjdeme se postavit k našemu vlezu." Řekne a zatáhne mě k našim dveřím kudy pak dojdeme k našim místů. Sandra mě celou dobu drží za ruku a klepe s ní. Přiblble se usmívá a čekáme až otevřou dveře abychom si mohli jít konečně sednout. Kolem nás projde jedna hosteska, která tam pracuje a otevře dveře.     ,,Aaaa!" Zařve až mi z toho málem prasknou bubínky. Teprve teď mě pustí a rozběhne se a já protože, absolutně nevím kam mám jít. Rychle se za ní rozběhnu. I když tam přiběhnu mezi prvními tak se mi Sandra ztratí v davu lidí. Trochu se zmateně rozhlédnu kolem sebe.    ,,Sandro?!"  Trochu nervózně na ní zavolám a kouknu se kolem sebe.    ,,Kate!" Zavolá na mě a já se k ní otočím. Seběhnu do první řady na tribuně. Pod tribunou jsou ještě VIP místa.

Sednu si a svoje oči zabodnu do hřiště před náma. Najednou se zhasnou všechna světla. Nejdřív mě to trochu viděsí. Kolem není nic vidět. Najednou se rozsvítí jeden reflektor a v jeho záři do prostře hřiště přijde hlavní komentátor.     ,,Dámy a pánové je mi velikou ctí přivítat vás na mistrovství světa v basketbalu. Našimi komentátory po celé toto mistrovství budou Karla Hill a Karen Ridfield.  Hlavními rozhodčími budou Alvard Dobrick a Gustav Hasse. Tak a teď už si představíme hráče týmů." Dodá a všichni začnou pištět a tleskat.

,,Přívítejte hráče Anglie!" Zařve ta komentátorka a všichni z Anglie začnou skandovat.    ,,Thomas Kennedy." Řekne ta komentátorka a na hřiště vběhne vysoký namakaný brunet. Sandra čeká jenom na jednoho jediného. Takhle vyjmenujou všechny členy anglického týmu.      ,,A teď přívítejte Vincenta Donovana!" Zařve a Sandra taky. Málem mi z toho odpadnou uši.    ,,A teď se připravte na jejich vyzyvatele. Jsou mladí a nespoutaní. Přivítejte naše letošní favority hráče z Kanady!" Zařve ještě snad víc než u těch našich a halou se rozlehne bujarý pokřik. Hned mi začne bušit srdce a můj dech se také zrychlí.     ,,Přivítejte na hřišti. Kanadské hráče. Dylan Haysen, Henry Garden, Nick Horns, Nash Grier a jejich kapitán. Shawn Mendes!" Vykřiknou najednou a všechny holky začnou pištět. Mě se do očí nahrnou slzy, ale rychlím mrkáním je zaženu.

Nejdříve si vyslechneme národní hymny a potom se začnou rozehrávat. Hlavní rozhodčí pískne a hráči se dají do hraní. Celou dobu jsou všichni jak na trní. Moje oči jsou jenom na jednom jediným člověku. Přijde mi, že má i víc vypracovanou postavu a hrozně se mi to ne něm líbí. Víc vynikají ty jeho tetování na pravé ruce. Moje srdce buší pořád víc a víc. Když dají první bod našim hráčům neodpustím si radostný výkřik a postavím se. Bohužel jsem na druhé straně takže schytám spoustu nechápavých pohledů.    ,,Hraje tam její kluk." Řekne Sandra a stáhne mě k sobě zase do sedu.    ,,Není to můj kluk. A budu doufat, že to neslyšel."     ,,Bože jinak by jsi si nesedla nejsem blázen. Takže seď a koukej." Řekne Sandra a já už dál nic neříkám. Celou dobu sleduju Shawna a Nashe. Musím říct, že jsou opravdu dobrý. Když skončí první třetina hráči odběhnou do šaten je to zatím 22 bodů pro Anglii a 32 pro Kanadu vedou o deset bodů, ale zatím je to jenom první třetina ještě máme dvě třetiny na to to nějak dohnat i když se stejně nic nestane a Anglie se do finále dostat může když vyhraje i proti ostatním zemím.

Top 10 věcí, proč tě nenávidím [SM]Kde žijí příběhy. Začni objevovat