🏀36🏀

158 9 6
                                    

Ráno se probudím v prázdné. Rozespale se rozhlédnu po pokoji. Ale Shawna stejně nevidím. Dojdu se podívat do koupelny, ale on tam není.    ,,Kde sakra je?" Řeknu do prázdna. Tak bude asi na snídani. Přeci jenom už je půl deváté. Rychle se připravím, jemně nalíčím a obléknu. Vezmu si svou kartu od pokoje a vydám se d9lů na snídani. Vstoupím do obrovské místnosti jenomže ani u jednoho stolu Shawna nevidím. Vezmu si teda snídani a v klidu pomalu se nasnídám. Potom se vrátím zpátky pro svoje věci. A vydám se na pláž. K našemu místu, ale tady Shawn taky není. Tohle už mě trochu vykolejí. Položím plážovou tašku vedle lehátka a vezmu si knihu do ruky a začtu se do ní.

Po asi půl hodině mě přeruší smích známé osoby. Otočím se k baru. Kde stojí Shawn povídá si s opravdu hezkou barmankou a kolem stojí ještě tři holky. Baví se a pijou nějaké drinky. Do očí se mi nahrnou slzy. Nechápu co s ním je to ten včerejšek. Vždyť jsem nic neudělala jenom jsem se zeptala na budoucnost. Ale já nejsem stíhačka takže se rozejdu místo k baru si jdu zaplavat. Kvůli tomu jak jsem byla zmatená a hledala jsem Shawna jsem se tak trochu zapomněla namazat a dneska to sluníčka docela pálí. Když se slaná voda dotkla mého spáleného těla začalo to hrozně štípat a bolelo mě celé tělo, ale vztek, který se ve mě vařil byl silnější než bolest.

Doplavu k bojce a na chvíli se zastavím. Bolí mě ruce, záda nohy skoro necítím, ale tak můžu si za to sama. Doplavu zpátky na pláž a dojdu k lehátku vytáhnu si krém a začnu si mazat spálenou kůži.    ,,Au." Trochu zakňourám hrozně mě to bolí. Shawn za tu dobu svoje místo nezměnil. Pořád se směje a pije s těmi holkami nějaké drinky. Já si posbírám svoje věci. Všechno mě bolí každý krok je nesnesitelný. Pomalým krokem se vydám na pokoj. Bohužel musím projít kolem toho baru. Dobře mám dvě možnosti buď bude dělat, že mě nezná, nebo si mě v tom zápalu ani nevšimne. Když se přiblížím jejich smích výrazně utichne.     ,,Kate pojď k nám." Řekne Shawn klidně z jeho hlasu je poznat, že je střízlivý což mě ještě víc neštve. Ignoruju ho a projdu kolem. Jsem pomalejší než šnek, ale ono to rychleji kvůli bolesti nejde.

Všimnu si stínu za mnou. Když Shawn stiskne mou ruku do očí se mi nahrnou slzy.    ,,Au!" Zavrčím a rozbrečím se. Shawn vyděšeně ruku stáhne.     ,,Kate co se děje?"     ,,Nic prostě na mě nesahej." Řeknu a odejdu pryč. Shawn se rozloučí s těma holkama a doběhne mě.     ,,Kate můžeš mi říct co ti přelítlo přes nos, že jsi taková." Zeptá se a zase na mě sáhne. Tiše zaúpim, ale on jí nestáhne.     ,,Promiň, ale nemohla jsem tě najít. Nebyl si na pokoji, na snídani a pak přijdu a ty se bavíš asi se čtyřma hezkýma holkama. A ty se jako největší dement ptáš co se mi děje?"     ,,Ty žárlíš lásko."  Řekne a zasměje se. Jenom nad tím pokroutím hlavou. Otočím se na odchod, ale zakopnu s malou na zem.     ,,No vidíš. Pojď." Řekne a vezme mě do náruče.    ,,Au." Zaupím a on se pousměje.     ,,Dobře jsi trochu roztržitá, ale nemusela jsi se spálit na sluníčku."  Řekne a já pokroutím oči.     ,,Dobrá, ale nechápu proč se mi vyhýbáš?"      ,,Víš co promluvíme si o tom později ano až ti bude trochu lépe." Řekne a donese mě na pokoj.

Opatrně mě položí na zem. Lehce ho odstrčím a sednu si na postel. Shawn si sedne vedle mě a z hluboka se nadechne.     ,,Promiň je pravda, že jsem se ti vyhýbal, ale bál jsem se. Když si včera začala o rodině tak jsem trochu spanikařil. Bál jsem se mám teď docela slibnou kariéru a nechtěl bych si to teď momentálně něčím pokazit. Chápeš a ty jsi mi přišla včera rozhodnutá. Tak jsem se bál, že."      ,,Tak moment pokazit kariéru? Dobře takže kdybych teď za tebou přišla s tím, že jsem těhotná tak by si mě i s tím dítětem vyhodil, protože by jsme ti kazili kariéru chápu to dobře?"     ,,Ne to jsem neřekl jenom říkám, že s tím nechci spěchat na rodinu máme dost času."      ,,No dobře a proto si se mi půl dne vyhýbal, protože jsi se bál, že bych na tohle téma upozornila. Takže si raději povídáš s holkama u baru než, aby jsi byl se mnou, abych náhodou neřešila tohle téma. No na to, že už mě znáš dýl jak rok je to docela ubohý."       ,,Ubohý tak já jsem ubohej. A víš co ty jsi zase neústupná na něco se upneš a chceš za tím jít, ale neohlížíš se při tom na ostatní."      ,,Co tím myslíš?"     ,,To, že všechno musí být po tvém a nikdy neřešíš to co chci já. Nad tím by jsi se měla trochu zamyslet. A jestli mě omluvíš půjdu na pláž." Řekne a s prásknutím dveří odejde.

Top 10 věcí, proč tě nenávidím [SM]Kde žijí příběhy. Začni objevovat