,,Takže nechceš mi o sobě něco říct, abych věděl o čem se s tebou mám bavit." Řekne a já se zarazím. Nevím co mě překvapilo víc jestli to jak se zeptal nebo to jakým tónem se zeptal. Nebyl to tón jako na mě používal před tím. ,,No moc toho není, ale ty máš určitě spoustu tajemství." Ušklíbnu se a on se zamračí. ,,Hele víš co. Budeme si dávat otázky a když na nějakou nebudeme chtít odpovědět tak řekneme stop. Tak co ty na to?" Zeptá se a já se usměju. ,,Tak to zní dobře." ,,Dobře tak dáma první." Řekne a to mě přivede na první otázku.
,,Po kom máš tak dobré vychování?"
,,No po mamce ona je taky z Anglie." Mrkne na mě a já se usměju.
,,Mě by zase zajímalo po kom jsi tak usedlá?"
,,Prosím?" ,,No prostě se neumíš bavit." Řekne vlastně pravdu neumím to. ,,No já ani nevím prostě to neumím. Maminka mě vždycky vedla k tomu, že škola a práce jsou přednější než zábava." ,,Aha tak to máš divnou mámu." ,,Hele můžeme se vrátit k otázkám?"
,,Jo jasně stejně se ptáš." ,,Fajn kolik měříš?" Zeptám se a on se uchechtne. ,,187,6 a ty."
,,No já mám jenom 165." ,,To nevadí jsi pořád o osm centimetrů vyšší než Camila." Řekne a zasměje se. Chvíli trochu nechápu, ale pak se k němu přidám. ,,Dobře tak kdo tě přivedl k basketbalu?" ,,No vlastně to byl Nash je to můj nejlepší kamarád už od dětství pak k nám přibyl ještě Cameron a Matt a ti ostatní až na základce.",,No a ty co ty by jsi chtěla dělat?" ,,No já bych chtěla být historioložkou." ,,Co to je?" ,,No to je ten kdo pátrá po různých historických dějinách a takhle. Třeba například moje teta vedla expedici odkrytí Tutanchamonovi hrobky." ,,Aha takže proto ti tak hrozně dobře jde dějepis." ,,No už to tak bude hlavně mě to hrozně baví jo a ještě mě baví malovat a trochu hraju na kytaru." ,,Počkej ty hraješ na kytaru?" ,,No tak ne úplně zahraju tak dvě písničky a skončila jsem. Ty hraješ?" ,,No jo a rád a ještě trochu na klavír."
,,No tak to je hezké nevěřila bych, že kluk jako ty by hrál na nějaký nástroj." Zasměju se a trochu ho popošťouchnu. ,,Hele no co ty a kluci?" Zeptá se a mě úplně polije studený pot. ,,Stop." Vydechnu a mám co dělat, abych se nerozbrečela. Shawn se na mě jenom podívá a raději už nic neříká. ,,Je něco čeho se bojíš?" Dá mi novou otázku a to už se pousměju. ,,No vlastně se bojím bouřek." Řeknu a pokrčí rameny.,,No a ty bojíš se něčeho?" ,,Jo bojím se hlubokých vod a být uprostřed oceánu úplně sám." Řekne a já přikývnu trochu mě překvapí jak se mi vlastně pomalu odkrývá zcela jiný Shawn.
Takhle jsme si dávali ještě chvíli pár otázek. Potom už byl čas na večeři a potom byl ještě večerní program. Do jídelny jsme přišli spolu jako poslední a pak se každej rozešel vlastním směrem ke stolům. ,,Ahoj." Pozdravila jsem holky a usedla ke stolu. ,,Ty jsi byla s Mendesem?!" ,,A o čem jste se bavili přišli jste docela vklidu." ,,A spolu." Začnou mluvit jedna přes druhou. ,,No já jenom jsme se udobřovali. Nic víc." Řeknu a pokrčím rameny. ,,Aha no od Mendese nic dobrého nečekej." Řekne Chloe prostě a na rovinu já vím je to pravda, ale tak aspoň se k sobě už nechováme jako před tím.
Když dají učitelé povel k tomu, že si můžeme jít pro jídlo. Uděláme dlouhou frontu a každý si necháme nandat jídlo na talíř. Po večeři jsme hráli nějaké společenské hry a já se tak dobře seznámila s mými novými spolůžákami.Když byl čas jít do postele ještě jsem napsala mámě a poslala jim všem pusu na dobrou noc. Z celého dne jsem byla hrozně unavená, ale stále jsem myslela na Shawnův hlas na jeho vlídný a milý hlas. Na jeho dotek jak mě příjemně pálil. Musela jsem se usmát. Musím říct, že z z nějakého nevysvětlitelného důvodu se mi i dobře usínalo a spalo.
Ráno mě probudili sluneční paprsky a řev ostatních holek z jiných pokojů. Oni asi neumí být zticha. No nakonec jsem vstala a šla do koupelny udělala si ranní hygienu a oblékla se do šatů, protože tady je i v říjnu teplo. K tomu jsem zvolila starorůžové balerínky. Mezitím holky taky vstaly a jedna po druhé se vystřídali. Potom jsme vzali svoje věci a vydali se dolů na snídani. Byly jsme tam mezi prvními a tak jsme si dali ze švédských stolů co jsme chtěli. A pustili se do toho. Mezi tím jsme si povídali o všem možném. Když jsme všichni dosnídali odebrali jsme se do učebny.
Tady to vypadalo spíš jako učebna někde na vysoké škole sedla jsem si vedle holek a z pravé strany si sedl Nash. Musela jsem se usmát. Byl tu snad jediný kluk který se se mnou bavil normálně. U Shawna nevím tam začínam.,,Tak jo třído začneme ať potom můžete jít na pláž." Řekne naše třídní a začneme matematikou. Tu jen tak probíráme příklady a přípravné práce na maturitu. Trochu se to vleče, ale jde to. Potom příjde na řadu chemie tam si říkáme jen pár vzorců uhlovodíků. Potom přírodopis tam koukáme na dokument o přírodě. Je to vtipný ve zvířecí říši existuje jistá hierarchie a tady ve třídě je hierarchie jasně daná. Nejdříve je Shawn pak jeho kamarádi roztleskávačky a my obyčejní studenti. Snažící se zapadnout do kolektivu.
Potom následovala angličtina a španělština no a nakonec můj oblíbený dějepis. Nakonec jsme skončili dříve o pár minut. Došli si na oběd a potom si každý šel kam chtěl. Tady mohli jsme být buď tady nebo jít na pláž a kolem do města jsme nemohli sami. Tam prý půjdeme večer.Všichni už dávno byly na pláži, ale obloha byla dneska taková divná bojím se, že se schyluje k bouřce tak snad to nic nebude. Schovala jsem si knihu kterou jsem četla a vydala se za ostatními na pláž. Vyšla jsem z pokoje a zamkla ho. Sejdu schody a v hale narazím na Nashe. ,,Ahoj." ,,Ahoj jaktože jsi tady?" ,,No nějak se mi tam nechtělo jít hned po obědě tak jsem zůstala chvíli na pokoji." Řeknu a usměju se.
,,A ty?" ,,Pro něco jsem šel. Hele viděl jsem že je to mezi tebou a Shawn trochu lepší." ,,No ano trošku jo. Hele a neřekl jsi mu něco?" Zeptáme se a nad zvednu levé obočí jak už je mým zvykem. ,,Ne proč?" ,,No byl v červnu nějaký milý." Řeknu a uchechtnu se. Nash se jenom usměje a v očích se mu zaleskne jaká si naděje.,,No on je milý a prýma kluk pořád jen ho prostě schoval tenhle bezcitný Shawn to je celé." Řekne už o něco smutněji a pokrčí rameny. ,,Jo to chápu." Řeknu a pokývu hlavou. ,,Jo on byl tak bezva kdyby jsi věděla co jsme spolu dělili jako malý. Kapitán Shawn a Nash dva nerozluční kapitáni proti celému vesmíru. Jo to byly časy nebo hrát hokej, basketbal jezdit na skateboardu. Jo to bylo jenomže pak přišla on a všechno zkazila. Shawn byl jako vyměněný. Někdy si říkám vrátí se? Vrátí se ten starý Shawn můj kamarád."
,,To chápu já měla kluka Adriena a on bylo dva roky starší, ale to ničemu nevadilo. Dělali jsme spolu hodně věcí a tak. Byly jsme jako parťáci, přátelé a pár dohromady. Jeho koníček jsem, ale nesnášela. On měl hrozně rád rychlá auta a tak jezdil na dráze. Rychlost se stávala jeho vášní jeho vším a na mě začal kašlat nezajímala jsem ho neexistovala pro něj. A pak se při jednom závodu vyboural a poranil si míchu a i když se ho doktoři snažili zachránit nepomohlo to a on skončil na vozíku. Bez rychlosti nemohl žít a tak skončil na psychiatrii kde se léčí. Říkala jsem že ho neopustím, že to zvládneme, ale on mě poslala do háje." Řeknu a poposmrknu. ,,To je mi líto."
,,Ne to." ,,Shawn! Shawn! Shawn!" Přerušil náš rozhovor bujarý pokřik. Koukla jsem se na ještě včera klidný oceán. Blížila se bouřka a voda se bouřili velkými vlnami. Všichni Shawna povzbuzovali a pobízeli. On si stáhnul tričko a nechal si jenom plavky. Hned jsme pochopili co chce dělat. Oba dva jsme se rozeběhli k partě lidí.
,,Shawne nedělej to!" Snažil se ho zastavit Nash ve chvíli kdy se Shawnova chodidla dotkla vody.
,,Klid Nashi bude to dobrý." Řekl a pokračoval. Nevěděla jsem co mám dělat. Jestli do toho vstoupit a čekat na odplatu v podobě seřvání. Nebo to nechat být. Beze slova jsem sledovala Shawna plavajícího na proti vysokým vlnám. Trochu se mi sevřelo hrdlo strachem ani nevím proč.,,Shawne!" Zařval Nash na Shawna. ,,Je to nebezpečné vrať se." Zařvala jsem i když to můj mozek nechtěl, ale srdce to tak asi chtělo. ,,Greenová klid on ví co dělá." Poučí mě Cameron a já zrak, kterým jsem se dívala na něj přesunu zpátky na Shawna plavajícího k vlně.
,,Shawne!" Zařve Nash na Shawna, kterého celá vlna spláchne.Tak jo je tady další kapitola líbí doufám, že vás to baví, protože mě to baví psát 😅takže jinak jak si myslíte, že to bude se Shawnem 😂
Bára💞
ČTEŠ
Top 10 věcí, proč tě nenávidím [SM]
Roman pour Adolescents1.Má přemrštěné sebevědomí 2.Myslí si, že je lepší než ostatní 3.Má chytré poznámky na mou osobu 4.Je nafoukaný 5.Je drzý 6.Dělá ze sebe něco co není 7.Myslí si jak není hezký 8.Povyšuje se nad ostatní 9.Nemá přátele jen poskoky 10.Nezná slovo láska...