🏀13🏀

275 9 2
                                    

Chudák Nash ani nevěděl kam sem šla asi si myslí, že jsem na pokoji. Proto za mnou ani nešel. Možná je to tak lepší stejně chci být sama. Přes město jsem došla na to místo kam mě včera vzal Nash a kde jsme dneska se Shawnem trhali Ibiše. Sedla jsem si a dívala se na krásný pohled. Nic jsem neřešila jen to jak se naše rty spojili v jedny. Najednou se, ale oblohala začala nějak mračit. Sluníčko zakryly bouřkové mraky a zvedl se vítr. Teď už jsem vnímala mou narůstající paniku.

Když se zahřmělo a do vodní hladiny daleko odemne uhodil blesk polekala jsem se.
Bála jsem se je nebezpečné pohybovat se v bouřce, ale taky je nebezpečné zůstávat pod stromem. Ale je to moje jediná skrýž budu doufat, že ta bouřka brzy přejde. Přistoupím k mohutnému košatému stromu přes jeho větve a listy se dostává jenom minimum počínajícího deště. Schoulím se pod stromem a zavřu oči.

Z pohledu Nashe
Kate utekla nejspíš do pokoje. Já zůstal sedět na místě. Co to do ní vjelo. Zajímalo by mě co se stalo, proč reagovala takhle. Co se stalo za ten den kdy jsem jí nehlídal. Co si provedli. Najednou jsem uslyšel hrom a potom celou jídelnu osvětlil blesk. Za krátkou chvíli na okno začali bušit kapky na okna.  Pak do jídelny vtrhly všichni trochu zmoklí kluci si hned sedli ke mě. A začali jsme si povídat. Do jídelny přišli učitelé.   ,,Tak co jste tady všichni?"     ,,Jo." Řekneme najednou.
,,Shawn s Camilou jsou na pokoji a Kate taky." Řeknu pro informaci.    ,,Počkat, ale klíče mám já." Vyhrkne Chloe vyděšeně.    ,,Cože!" Vyjeknu.    ,,Dobře tak klid podíváme se po hotelu. A pak se uvidí třeba se někde schovala." Řekne naše třídní v klidu. Takže je někde venku. Všichni jsme se podívali po hotelu, ale nic.

Z pohledu Shawna
Přišli jsme s Camilou na můj pokoj.   ,,To muselo být hrozné celej den s ní. Nechceš se nějak rozptýlit?" Zeptá se a sedne si na mě obkročmo. A zaplete mi ruce do vlasů.    ,,Ne bylo to fajn. Ale dneska nemám náladu na nic ráno mi to stačilo." Řeknu a schodím jí ze sebe. Najednou do pokoje vtrhne Nash a kouká na nás.    ,,Co tady děláš Nashi."  Zeptám se a koukám se na něj.     ,,Kate tady není a venku je bouřka." Řekne ztrápeně. A mě to vyrazí dech. Je to všechno kvůli mě. Kdybych se do ní nezamiloval nestalo by se to. Kdybych jí nepolíbil nestalo by se to. Rychle jsem si že skříně vytáhl nepromokavou bundu a vyběhl z pokoje.

,,Shawne stůj kam to běžíš?" Zakřičí za mnou Nash a já se pod schodama zastavím.    ,,Kate se k smrti bojí bouřky a utekla jenom kvůli mě. Může nastydnout musím jí najít než se jí něco stane. Neboj přivedu ti tvou holku zpět." Řeknu a můj hlas se zlomí. Nash si toho naštěstí nevšimne a tak mám čas vyběhnout. Hned mi do obličeje přistane pár ledových kapek vody. Tak jo a teď kam může být kdekoliv.   ,,Kate!" Zakřičel jsem, ale nikdo mi zpátky neodpověděl. Pak jsem si vzpomněl na to místo kde jsme trhali Ibišek. Hrozně se jí tam líbilo. Rychlejším krokem jsee vydal na to místo. Volal jsem její jméno, ale nikdo mi neodpovídal. Začínal jsem být zoufalý.     ,,Katherine!" Zařval jsem zoufale a se slzami v očích jsem se skácel na kolena. Naštvaně jsem bouchnul pěstí do země.

Z pohledu Kate
Uslyšela jsem známý hlas a otevřela jsem oči.     ,,Katherine!" Uslyšela jsem znovu a postavila se. Srdce se mi rozbušilo přes hustý déšť jsem nic neviděla.   ,,Shawne?!" Šeptla jsem do prázdna.   ,,Kate?!" Ozve se na zpátek.     ,,Shawne!" Řeknu a vylezu na déšť.
Můj dech se zrychlí. Když se Shawn úplně promočený postaví. Na sobě má sice nepromokavou bundu, ale vlasy má mokré a padají mu do čela. Naše oči se spojí v jedny. Při pohledu na něho si skousnu spodní ret.    ,,Proč jsi utekla?" Zeptá se nechápavě.     ,,Musela jsem pryč nepatřím sem. Asi bych měla jet domů." Řeknu vůbec nevím proč.     ,,Co to povídáš proč by jsi sem nepatřila?"     ,,Tak se na to podívej jeden den se chováš jako největší idiot a pak jak největší a nejvěrnější kamarád." Řeknu a můj hlas se zlomí ani si nevšinu, že polykám svoje slzy.

Top 10 věcí, proč tě nenávidím [SM]Kde žijí příběhy. Začni objevovat