🏀17🏀

238 8 2
                                    

,,Kate vstávej nebo přijdeš pozdě." Zakřičí na mě mamka. A já neochotně vstanu z postele. Už je konec dubna a za týden máme první maturitní zkoušky. Ano ty měsíce docela hodně rychle utekli. Potom co jsme se vrátili z Havaje. Dopis z Harvardu mi ještě nepřišel, ale zároveň jsem si podala přihlášku na školu do Montrealu byl by kousek od té Shawnovi. Mají tam zaměření na historii a dějepis. Takže je to přesně něco pro mě, ale odtamtud mi ještě dopis taky nepřišel. Ale mělo by to pár výhod. Studovala bych co mě baví a výdala Shawna. Jenže já nevím kam bych chtěla jít. Na jednu stranu bych tu chtěla zůstat, ale na druhou stranu mě to táhne domů. Shawnovi jsem o Harvardu neřekla ani nechci mu o tom říkat. Co když se na mě naštve, že mu chci odjet. No v poslední době to mezi námi trochu skřípe. Hlavně taky kvůli maturitě. Ale z jednoho má radost, že vyhráli ten národní zápas. Proti California Gladiators.

Došla jsem do koupelny kde se upravila oblékla se. Došla jsem dolů na snídani.    ,,Dobré ráno mami." Řeknu a dám jí pusu na tvář. Sednu si ke stolu a mamka mi dá mou snídani.   ,,Tak co dneska máš poslední týden oddechu a pak už ti to začíná."      ,,No jo jenže tenhle týden se moc neučíme do školy jdeme jenom na čtyři hodiny předmětů které jsou u maturity a pak se celej den máme učit sami."  Řeknu naštvaně a zabodnu vidličku do své omelety.     ,,Hm. Jo abych nezapomněla včera volala teta už rozeslali ty dopisi o přijetí tak už by mohl brzy přijít."      ,,Hm." Pokrčím rameny a položím vidličku. Propadnu svůj batoh a rozloučím se s mámou. Za dva týdny mám narozeniny a taky další zkoušku. Takže jsem na to zvědavá. Ale už budu plnoletá a budu si moci dělat co chci. Jenže co nejvíc na světě chci je být se Shawnem. To je moje největší přání.

Ale jsou to jen moje sny. Chtěla bych aby jsme spolu byli navždy měli svatbu a rodinu. Navzájem se podporovali v to co nás baví. Oslavovali spolu svátky narozeniny. Rodinné události a sešlosti. Starali se společně o naší rodinu. Ale to jsou jenom mé dívčí představy. Shawn si určitě najde jinou se kterou bude v budoucnu šťastný a já budu jenom bývalá spolužačka a přítelkyně.
Po cestě do školy jsem nad tím pořád přemýšlela. Nechtěla jsem si to nechat přiznat, ale jednou se naše cesty rozejdou. Z těhle myšlenek se mi do očí nahrnuli slzy. Rychlím mrkáním jsem je zahnala a pokračovala v cestě.

Přišla jsem do školy a hned došla ke své skříňce. Vzala si učebnice a šla do třídy. Tam už seděli holky a povídali si.     ,,Kate zrovna čas."    ,,Co se děje?" Zeptám se s falešným usmátím.     ,,Přijali mě. Na tu taneční akademii přijali mě." Vypískne a já se konečně doopravdy usměju.     ,,To je úžasné. A ty Lucy přijali tě?"  Zeptala jsem se a ona se do široka usmála. Hlásila se na Washingtonskou univerzitu.     ,,No přijali mě." Řekne a zaječí a já s ní. Pevně jí obejmu a pogratuluju jí. Britt se hlásila na návrhářkou fakultu.    ,,Britt?"     ,,Jooo!"     ,,To je úžasné jsem tak šťastná za vás."     ,,No a ty dostala jsi se?"     ,,No dneska bych se to měla dozvědět." Řeknu a usměju se.     ,,Tak mi po škole půjdeme s tebou." Řeknou a já přikývnu moc se mi to nelíbí, ale odporovat by bylo zbytečné.

Najednou do třídy přišli basketbalisté všichni se radovali asi z toho, že byli přijati na školy, které si vybrali. Nash a Shawn se hlásili na úplně tu stejnou školu.     ,,Tak co kluci?" Zakřičela Chloe.
,,Přijati vzali nás takže pokračujeme spolu."  Řekne Nash a plácne si se Shawnem. Od té dovolené se z nich zase stali ti nejlepší přátelé. Nash začal chodit s Chloe. Britt s Cameronem a mezi Lucy a Mattem to začíná taky jiskřit.      ,,A co ty lásko moje už ti to přišlo ten dopis?" Přijde za mnou Shawn a sedne si na lavici společně s Nashem za nás.    ,,No vlastně ještě ne, ale dneska by měli tak budeš mezi prvními. Slibuju." Řeknu a dám mu pusu. On se usměje a vrátí se na svoje místo. Školu nějak přežiju a pak se v doprovodu holek dostanu domů tam už na mě ve schránce čekali dva dopisi.

Top 10 věcí, proč tě nenávidím [SM]Kde žijí příběhy. Začni objevovat