🏀5🏀

298 9 1
                                    

Trochu mě jejich rozhovor zaujal. Tak jsem se opřela o zeď tak, aby mě neviděli, ale já je slyšela.
,,Ona není jako Maddie." ,,Jo a to jsi poznal z toho jejího hodinového krafání?" ,,Jo poznal Kate je úplně jiná sice vypadá stejně, ale je to úplně jiný člověk. Já ti vždycky říkal, že Maddison je kráva, která tě vodí za nos. A podvádí tě s kým může." ,,Ale já jí prostě věřit nemůžu. Jak mám vědět jestli to není jeden z jejích triků jestli jsi nezměnila jméno aby mě mohla dál ničit." ,,Není nemusíš se bát. Kate je jiná a o téhle situaci nic neví. A navíc má jednu věc co Maddison neměla." ,,A to jako co?" ,,Britský přízvuk a hlavně je vychovaná. Ne jako ona věčný zpratek." Dodá Nash. Nevím co si o tomhle mám myslet. Jediné co mě štve je fakt, že si Shawn na mě vybíjí něco co mi hlava nebere. Ráda bych se ho na to zeptala, ale on je na mě zlý a stejně by mi to neřekl, protože mi nevěří. Takže tak.

Zazvonilo. Rychle jsem přiběhla ke skříňce a vyndala si sešit. Rychle jí zamkla a utíkala do třídy. Trochu jsem to, ale nevychytala a skončila na zemi před dveřmi do třídy. Všechny mé věci se rozletěli do všech stran. ,,Dávej pozor Greenová." Řekne naštvaným hlasem, ale co jsem absolutně nečekala bylo to, že mi pomohl na nohy. Nash mezitím posbíral knihy a dal mi je do rukou. Ten debil mě držel stále za ramena a i se mnou vstoupil do dveří no spíš je se mnou vyrazil. ,,Grier, Mendes, Greenová dneska jste po škole!" Upozorní nás učitelka. ,,Ne už zase." Vyjeknu a on mě v tu chvíli pustí. ,,Sednout! Všichni a osobně si vás tam tu hodinu pohlídám. Aby vás náhodou nenapadlo poslat za sebe někoho jiného. Všechno vím." ,,Ta rašple jedna stará." Vydechne a jeho hrdý dech mi dopadne na krk. Dojdu si sednout na svoje místo a raději nijak neodmlouvám. Hlavně, že jsme se o tom včera doma bavili. Učitelka pokračovala byla jsem na sebe opravdu naštvaná. ,,Takže třído přesně za týden odlétá vaše třída a já na měsíční studijní pobyt na Havaji. Pojedu já a ještě tři učitelé. Budete mít normálně šest až sedm hodin učení a zbytek dne pro zábavu a volný čas.
Takže pokoje jsou po čtyřech samozřejmě holky s holkama a kluci s klukama. Nechám vás se rozdělit, ale prosila bych vás nejpozději do tohohle pátku aby jsme v tom měli pořádek. Další informace vám řeknu v pondělí. Tak a teď do práce." Řekne a já si povzdechnu.

Celou hodinu přemýšlím nad tím rozhovorem co mezi sebou ti dva vedli. Zajímá mě to. Ne Katherine jak to dopadlo už po druhé jsi tu po škole. Nikdy jsem po škole nebyla a tady jsem tři dny a už jsem po škole zase. No to je vrchol všeho. Celý ten den jsem se snažila na to nemyslet. ,,Slečno Greenová pojďte k tabuly." Vyzve mě paní učitelka z dějepisu. No tak to jsem zvědavá. ,,Takže Kate vyjmenuj nám sedm starých a nových divů světa." ,,No tak mezi nejstarší sedm divů světa patří. Egyptské pyramidy, Visuté zahrady Semiramidiny, Zeus v Olympu, Artemidin chrám v Efesu, Mauzoleum v Halikarnassu, Rhódský kolos a Maják na ostrově Faru. A mezi ty nové patří Tádž Mahal, Velká čínská zeď, Machu Picchu, Koloseum, Petra, Socha Krista Spasitele, Chichén Itzá." ,,Dobře teď si vyber jeden jakýkoliv div a něco nám o něm pověz."

,,No takže třeba Visuté zahrady královny Semiramidy je zaniklá starověká památka v Babyloně v Mezopotámii. Tyto zahrady podle legendy nechala vybudovat královna Semiramidy.
Pravděpodobně je však nechal postavit až král Nebukadnesar II. pro svou manželku Amytis. Tyto velkolepé okouzlující zahrady postavili Babylóňané v roce 600 před náším letopočtem. Zánik u jako jediných není dosud znám." ,,No to bylo dobré ne tohle bylo výborné máš za jedna můžeš si jít sednout. ,,Pane Mendesi. Shawne pojďte k tabuly pověz te nám něco o starověké Číně." Vyzve ho učitelka a Shawn se neochotně zvedne a dojde k tabuly.

,,Tak co nám řeknete o Číně?" ,,No je velká a je tam hodně lidí." Řekne a všichni kromě učitelky se zasmějeme.
,,Ne Shawne já myslela tu starověkou." ,,No tak vznikla. Vznikla?" ,,No to by nás právě zajímalo." No jo je to debil, ale je mi ho trochu líto proto jsem se mu rozhodla nenápadně pomoct. ,,Já čekám?" ,,No vznikla 221 let před naším letopočtem." Řekne a já přikývnu. ,,No výborně Shawne tak mi pověz jaká armáda táhla do bitvy proti Hunům?" ,,No to byla. Terakotová armáda." ,,No vidím, že to trochu umíš dneska tě známkovat, ale příště vás vyzkouším znova a tentokrát se známkou. Sednout!" Pošle ho sednout. ,,A vás slečno Greenová prosím. Příště panu Mendesovi neraďte myslím si, že on je chytrý dost." Řekne a v tu chvíli zazvoní. ,,Nashledanou." Rozloučí se a opustí třídu stejně jako všichni kromě nás tří.
,,Drž se holka." ,,Jo večer písnem ahoj." ,,Jasný ahoj." Řeknu a vytáhnu si svou knihu a počkám na učitelku.

,,Greenová!" Zakřičí na mě a já si povzdechnu. Ne otočím se však na něj. ,,Ano?" ,,Děkuju, ale příště buď opatrnější a nenápadná." Prskne po mě a já protočím očima. ,,Neboj příště se do toho ani nepustím." ,,No to bude lepší." Řekne a zasměje se. Hned, ale přestane když naše třídní vstoupí do třídy. ,,Tak jo vy tři co to mělo dneska znamenat. Proč jste přišli pozdě? Kate?" ,,No paní učitelko já jsem si zpletla předměty a tak jsem si šla pro učebnici no a nějak jsem se nemohla dostat do skříňky a potom jsem upadla a kluci mi pomáhali. Proto jsme přišli pozdě." ,,Dobrá tedy budu ti to věřit dneska vám to odpustím. Ale příště ať se to nestává ano? Jo a Shawne, když příště budeš po škole tak budeš po škole ty a ne Nash nebo Matt. Jasný?!" ,,Ano paní profesorko." ,,Výborně tak jděte." Řekne a my vyjdeme rychlík krokem ze třídy. Bez jediného pohledu se s nimi rozloučím a vyběhnu ze školy.
Rychlím krokem vběhnu do autobusu než zavře dveře. Trochu si oddechnu. Stihla jsem to.

,,Nashledanou." Rozloučím se a zamířím domů. ,,Ahoj jsem doma." Řeknu a sundám si boty. ,,Ahoj tak co jak bylo?" ,,No mami dobrý jenom bych ti chtěla něco říct." Řeknu a přijdu do kuchyně kde máma připravuje jídlo na večeři. ,,No poslouchám. Jestli jsi těhotná nebo propadáš tak to mi raději ani neříkej." ,,No tak to se nemusíš bát ani jedno ani druhý. Jenomže naše třída dostala měsíční studijní pobyt na Havaji platí to škola a je to taková příprava na maturitu. Měli by jsme normálně sedm hodin učení a pak volný čas. No a já."
,,No to je skvělý a kdy odlétáte?" Zeptá se a já úplně vytřeštím oči. No bezva já jsem se chtěla zeptat jestli bych nemohla zůstat tady a chodit do druhé třídy, ale ne máma už rozhodla takže musím. ,,No ještě příští týden jdeme a pak v pondělí odletáme." ,,No tak to pak dojdeme něco nakoupit přece jenom měsíc je dlouhá doba." ,,Jo to máš pravdu." Řeknu trochu naštvaně no spíš zklamaně a odejdu nahoru do pokoje. Moc se mi na tak dlouhý výlet nechce přece jenom ty lidi znám tři dny a hned s nimi mám letět na tak dlouho. No možná to přeháním a třeba mi to pomůže se s někým lépe poznat. Z mého myšlení mě vytrhne mobil.

Britt: Ahoj tak co jaký to bylo po škole?
Já: Jo docela dobrý trochu jsme si to vyjasnili a ona nás pustila domů dřív 😁
Chloe: Vidíš tak to dopadlo dobře 😁
Lucy: No jo Mendes ten je hroznej, ale má tak dobrou postavu a ten zadek 😅
Já: Ježiši 😂
Chloe: No ale to jsi ho měla vidět v prváku 🤤😂
Britt: Jo to byl mega roztomilej🤭
Lucy: Jo a taky trochu trubka než se dostal k basketbalistům🤫🤭
Já: Dobře tak tohle si budu pamatovat😂 Hele já už budu muset jít tak zítra Ahoj
Lucy: Papa
Chloe: Ahojky
Britt: Čauky

Odložila jsem telefon a zamířila dolů do kuchyně.
,,Kate pojď pomůžeš mi dodělat večeři?" ,,Jo už jdu mami." Řeknu a začnu krájet zeleninu. ,,No a co už máš nějaké kamarády?"
,,No mám tam tři moc super kamarádky. A pak je tam jeden kluk je hrozně prýma, ale baví se s klukem, který už tak prýma není." ,,Aha a tobě se líbí?" ,,Ne to né má přítelkyni a navíc to není můj typ."
,,Aha no, ale ten jeho kamarád který je na tebe zlý ten tvůj typ je, že mám pravdu." ,,No tak to ne ten i kdyby byl můj typ tak je tak protivný a tak na zabití, že to snad jinak ani nejde." Řeknu a máma přikývne. ,,No tak se zkus s tím klukem skamarádit ten co se ti zdá prýma." ,,To se právě chci pokusit. Nechápu jak tak super kluk se může bavit zrovna s ním?" ,,Třeba ho zná z jiného pohledu a proto se s ním baví. Víš každá mince má dvě strany. A ty je třeba objevit. Nesuď knihu podle obalu. Třeba je to ve skutečnosti hrozně prýma kluk jen se mu stalo něco co ho prostě nutí se koukat takhle." ,,Máš pravdu já asi se ho pokusím líp poznat a pak se teprve uvidí." Řeknu a usměju se. Tohle mi dalo na Shawna mnohem jiný pohled.

Tak je tady další kapitola mě začal tenhle příběh hrozně bavit. To neznamená že nebudu psát i Last Chance jen teď není moc nápadů, ale určitě si hejbnu a něco vymyslím 😅No a jak se vám zatím knížka líbí? Myslíte si že bude mezi Shawnem a Kate panovat pořád taková nenávist? Napište mi co si myslíte a taky jestli má cenu pokračovat

Bára💞

Top 10 věcí, proč tě nenávidím [SM]Kde žijí příběhy. Začni objevovat