Shawn
,,Udělal jsi dobře." Přijde Nash a dá mi ruku na rameno. Zvedl jsem k němu uslzené oči až pozdě jsem pochopil co jsem vlastně ztratil a jak úžasnou osobu jsem zničil. A pochopím to, když už nebude se mnou chtít promluvit. Protože já debil se k ní choval hrozně. ,,Myslíš?" ,,Já to vím. Není nic lepšího než se omluvit. Teď jenom musíš počkat jak na to zareaguje." ,,Pošle mě někam." ,,No potom jak jsi se k ní choval bych se tomu nedivil." ,,To mi neříkáš nic nového choval jsem se jak debil." ,,Ne k ní si se choval jako úplný hovado. Ale tímhle jsi to vylepšil." Řekne a poplácá mě po zádech. Lehce se usměju a vrátím telefon do své sportovní tašky.,,Grier! Mendes! Pokračujeme." Zavolá nás trenér a my s Nashem se přidáme k ostatním. Celou tu dobu jsem ne soustředěný, ale dneska mám rande se Laylou. Takže se mám, alespoň na co těšit. Vzal jsem míč do své režie a běžel rovnou na koš. Na chvíli zavřu oči a pevně sevřu míč v rukou. Najednou se mi před obličejem objeví ona. Její třpytivé hnědé oči plné zájmu, radosti a lásky. Její zářiví úsměv. ,,Shawne." Řekne tím svým příjemným hlasem a znovu vykouzlí ten nádherný úsměv. ,,Kate?!" ,,Shawne házej." Zakřičí a stále se usmívá. ,,Cože?" ,,Shawne hoď už na ten posranej koš." Uslyším hlas Nashe a teprve teď se proberu. Zjistím kde jsem a teprve teď vyskočím. Jenže než stačím míč poslat na koš. Kamarád teď můj protihráč mě shodí na zem když se ve vzduchu setkáme.
Tvrdě dopadnu na zem a on na mě. ,,Au." Zaupím a trochu ho odstrčím. ,,Sorry kámo. Jsi v pohodě?" Zeptá se Dylan a pomůže mi vstát. ,,Jo dobrý kámo." Řeknu a vrátím se na svou polovinu za svým týmem. ,,Dobrý?" Zeptá se mě Nash. ,,Ne." Zašeptám a pokusím se o úsměv. Ještě asi další dvě hodiny jsme hráli.
,,Dobrý pro dnešek končíme jste hrozný lemry líný. Jestli vy to někam dotáhnete. Rozchod!" Řekne a mi se rozejdeme. ,,Tak co spěcháš na rande?" ,,No jo ještě se musím osprchovat. Hele hodí mi věci domů?" ,,Co bych pro kámoše neudělal." Řekne a vezme si mou tašku. ,,Děkuju." Řeknu když jdeme do šaten. Vezmu si ručník a dojdu se vysprchovat. Když ze sebe smyju pot a potom se převléknu do oblečení a můžu vyrazit. Vyrazím směr Layli dům jelikož bydlí blízko školy tak to nemám moc daleko. Po cestě ještě koupím pugét růží.Dojdu k ní a zazvoním. ,,Jé ty budeš Shawn." Otevře mi její nejspíše mamka. ,,Dobrý den." ,,Ahoj pojď dovnitř nestyď se." Řekne a zatáhne mě dovnitř. ,,Laylo je tady Shawn." ,,Jo mami už jsem tady." ,,Tak můžeme jít. Páni ty jsou pro mě?" Zeptá se a já přikývnu a podám jí pugét." ,,Mami dáš je do vázy." Řekne a mě už táhne ven. ,,Promiň za to trapné přivítání moje máma je taková no víš." ,,V pohodě já to chápu." Řeknu a usměju se. ,,To jsi měla vidět Kate když jsem u nich byl na večeři. Celou dobu seděla a stydlivě se usmívala." Řeknu při vzpomínce na tu večeři se usměju. ,,Máš jí hodně rád co?" ,,Ne no teda." ,,Klid mě to můžeš říct já ti hlavu neukousnu." Řekne a zasměje se tomu. ,,No popravdě?" ,,Ano prosím." ,,Mám a hrozně moc, ale díky své sobeckosti jsem si uvědomil až pozdě co jsem jí provedl." ,,No třeba se jednou znovu setkáte." ,,Možná jednou až přijde ten správný čas." Řeknu a usměju se. ,,Ale teď máme rande my dva a na nějakou Kate myslet nechci." Řeknu a dám jí pusu na tvář. ,,Aww to je tak sladký. Ale stejně si myslím, že." ,,Ne žádnou Kate ano?" ,,Dobře neboj Shawne žádnou Kate." Řekne a zasměje se.
Dojdeme do jedné restaurace kde mám rezervaci.
,,No a co by jsi pak chtěl dělat?" ,,No jako po škole?" ,,Ech. Jasně, že po škole." ,,No vlastně bych chtěl dělat trenéra juniorů chtěl bych taky k tomu vést svého syna. Kdyby samozřejmě chtěl. A ty?" ,,Já bych chtěla být koučka né jen u volejbalu, ale u všech takových spíš ženských sportů." ,,Hm a děti chtěla by jsi děti?" ,,Jo, ale po škole bych chtěla cestovat. Po celém světě." ,,To zní dobře." Řeknu a usměju se. ,,Vím, že jsi mi to zakázal, ale jak ti ta Kate ublížila?" Zeptá se páni tohle téma jí asi hodně zajímá. ,,No ona vlastně nijak. Takhle my jsme měli jít spolu sem do Montrealu ona na historickou a já na sportovní. Jenže jí máma podala přihlášku na Harvard. No a když se měla rozhodnout po dlouhém mámině přemlouvání si zvolila Harvard. A mě to dostalo. Tak jsem jí řekl, že už s ní nechci mít nic společného, ale nevěděl jsem tu podstatu toho proč se rozhodla pro Oxford." ,,Aha no takže jste to zčásti pokazili oba." ,,Jo to jo, jenže ona se mi za to asi milionkrát omlouvala a já nebyl schopen jí ani vzít telefon." ,,Aha no tak teď nebudu lhát, ale tohle jsi opravdu posral. A kolikrát si s ní spal?" ,,Prosím?" ,,Ne nic zapomeň na to." Řekne a mávne nad tím rukou. ,,Dobře." Řeknu a nepiju se své vody.
ČTEŠ
Top 10 věcí, proč tě nenávidím [SM]
Teen Fiction1.Má přemrštěné sebevědomí 2.Myslí si, že je lepší než ostatní 3.Má chytré poznámky na mou osobu 4.Je nafoukaný 5.Je drzý 6.Dělá ze sebe něco co není 7.Myslí si jak není hezký 8.Povyšuje se nad ostatní 9.Nemá přátele jen poskoky 10.Nezná slovo láska...