🏀16🏀

261 8 3
                                    

Dneska je poslední den co jsme tady. Zbytek dovolené no spíš studijního pobytu utekl hrozně rychle. Dneska se ani neučíme. Takže máme volný den. Zítra ve dvanáct dopoledne odlétáme zpátky domů. Všichni šli někam do města a nebo na pláž. Já jsem vyrazila do města koupit ještě pár suvenýrů. Procházela jsem kolem malého krámku s potravinami. Vycházela postarší dáma a kolem ní projel muž na kole a vrazil do ní. Všechny tašky se jí vysypali. Něco na něj v havajštině zakřičela. Rychle jsem se rozeběhla k ní a začala sbírat věci co se rozkutáleli.   ,,Děkuju děvenko jsi moc hodná. He puʻuwai gula kou!" Řekne a usměje se.     ,,Mohu mít otázku?" Zeptám se a do tašky dám poslední věc.     ,,Ale ano."     ,,Co to znamená?"     ,,Srdce ze zlata děvče srdce ze zlata." Řekne a odejde.
Pousměju se a pokračuju ve své cestě.  ,,Promiňte mohla bych se na něco ještě zeptat?"      ,,No jistě."      ,,Jak se řekne miluji tě?" Zeptám se a ona se zasměje.  ,,Aloha au iā ʻoe." Řekne a odejde.     ,,Děkuju." Zakřičím a vrátím se na hotel.

Přijdu na hotel kde nikdo není učitele jsem potkala ve městě a nevypadalo to, že by se ještě chystali zpět. Úplně prázdný hotel mi nevadil, ale tak nějak jsem tu sama být nechtěla. Došla jsem do pokoje naštěstí byl otevřený. Lehla jsem si na postele a vzala si knížku do ruky. Jenomže jsem tuhle knížku četla asi pětkrát za tu dobu co jsem tady. A proto mě to ani nebavilo. Tak jsem knihu odložila a rozhodla se jít se podívat na pláž. Za ten den jsem Shawna neviděla ani jednou jenom u snídaně a to už jsem odcházela když on přišel.
Seběhla jsem schody do prvního patra, které obydlovali kluci. Ohlédla jsem se na jedničku něco mi říkalo ať tam jdu. Dojdu blíž a uslyším nějaké hlasy a vzdychání.  Otevřu dveře a vlezu do vnitř. V Nashově posteli spatřím Nashe a Chloe.   ,,Kate?!"  ,,Oh jejda. Já omlouvám se." Řeknu a v rychlosti opustím pokoj. No dobře asi jsem tam neměla chodit.

Rychle seběhnu do přízemí. Chci si to urychlit a ty poslední dva schody seskočím. Ale protože jsem hrozný nemehlo a smekne se mi noha tak skončím na zemi.     ,,Kate! Dobrý?" Spatřím nad sebou ustaraného Shawna.    ,,Jo jo jsem v pohodě." Shawn se usměje a vydá se po schodech.    ,,Počkej jdeš do pokoje?"     ,,No jasně nemůžu?" Pokrčí rameny.     ,,No vlastně je tam Nash s Chloe a oni. No víš."      ,,Aha no tak to tam asi nemůžu. Tak půjdem k tobě." Řekne a zatáhne mě nahoru.    ,,Shawne já jsem zrovna chtěla jít ven."     ,,No a co kdyby jsem zůstali tu a."     ,,Ne no tak na to zapomeň." Řeknu a zvednu ruce do obranného gesta.     ,,Ale notak tohle jsem nemyslel."     ,,A co teda?"     ,,No můžeme jen tak ležet a mazlit se."     ,,Jo, ale já nevím. Co když sem někdo přijde a."      ,,Neboj všichni si užívají jinde. Sem hned tak někdo nepřijde." Řekne a lehne si na mou postel. Trochu se uchechtnu a vlezu si k němu.

,,Shawne já tě mám ráda, ale vím, že až tohle skončí tak my dva taky spolu skončíme." Řeknu a vymaním se z jeho náruče.    ,,Proč myslíš?" Zeptá se a položí mi ruku na rameno.   ,,Protože to tak je. Ty jsi oblíbený, kapitán týmu a někdo. A já jsem jenom náplava, která přežije těch pár měsíců."    ,,Proč tohle říkáš?"     ,,Protože to je pravda."     ,,A co když s tebou chci. Chodit."      ,,Shawne já."    ,,Ne už nic neříkej." Utiší mě polibkem. Srdce mi začne bušit. Ruce mu omotám kolem krku. Shawn si mě za pas přitáhne blíž. Jednou rukou mi rozepne zip na šatech. Přitom mě pořád líbal. Jednou rukou jsem mu zajela pod tričko. Když moje ruka jezdila po jeho vypracované hrudi dělalo mu to dobře. Shawn mi šaty stáhnul a já mu přes hlavu stáhla tričko.

Položila jsem se na postel a Shawn si lehl na demně zapře se rukama, aby mě nezalehl. Já mám na sobě jenom spodní prádlo a Shawn kraťasy, které si sundá.  Stále, ale nepřerušuje líbání se mnou. Jednou rukou mi rozepne podprsenku a přitáhne si mě ještě blíž. Moje ruka se pomalu, ale jistě dotkne jeho kamaráda. Tohle Shawna ještě víc vzruší. Ruku stáhnu a Shawn mě přestane líbat.    ,,Chceš to nebo mám přestat?"     ,,Ne chci tě." Řeknu a s úsměvem si ho přitáhnu k sobě do polibku. Shawn mi sundá kalhotky a já mu stáhnu boxerky. Chvíli mi ještě hledí do očí. Než do mě vnikne. Chvíli cítím bolest, která se po chvilce mění v slast.   ,,Mám přestat?"    ,,Ne." Vydechnu a on se usměje. Pohybuje se ve mě pomalu a opatrně tak, aby mi neublížil a přitom mě líbá. Na krku a všude možně. Do každého jeho pohybu vždy tiše vzdychnu. Tohle mi chybělo. Ta energie když se dvě těla spojí v jedno. A Shawn ve mě probouzí lásku nepopsatelnou slovy. Je to něco co jsem ještě nikdy necítila tohle už není jenom obyčejná láska je to vášnivá láska, kterou ve mě Shawn probouzí.

Když Shawn přestane lehne si vedle mě a zrychleně dýchá stejně tak jako já. Shawn se otočí na bok tak, aby mi koukal do očí. Lehce spocené vlasy mu padají dočela. Rukou mu je odhrnu a chci ji stáhnout k sobě, ale on jí chytne ve své a lehce jí políbí.    ,,Tak co jak jsi se rozhodla?" Zeptá se a já se trochu podivím.    ,,Cože?"     ,,No jestli se mnou budeš chodit."  Tak jo Katherine teď uvažuj rozumně když mu řekneš ano a dostaneš se na Harvard tak mu tím zlomíš srdce, ale na druhou když tě tam nepřijmou budeš to moci zkusit jinde třeba v Kanadě a budeš mu nablízku. Ale i tak nechceš být jako Madison řekni ne. Musíš říct ne.    ,,Hrozně ráda s tebou budu chodit Shawne." Řeknu a obejmu ho. No dobře takže teď to nechám na osudu.

,,Jsi skvělá, ale už by jsme měli jít." Řekne a začne si sbírat svoje oblečení. Já udělám rychle to samí. Natáhnu si šaty a pokusím se je zapnout, ale nemůžu si tam dosáhnout.    ,,Počkej pomůžu ti."    ,,Děkuju." Řeknu a dám mu pusu na tvář.  Shawn mě chytne za ruku a společně se vydáme ven.   ,,Kam to jdeme?" Zeptám se a Shawn pokrčí rameny.    ,,Nevím jdeme se jen tak projít." Řekne a usměje se. Zbytek dne se procházíme po pláži a užíváme si společně poslední dny tady.
,,Tohle byl ten nejlepší měsíc mého života. Konečně jsem ve svém srdci našel lásku." Řekne a obejme mě.    ,,Aloha au iā ʻoe." Řeknu a usměju se.     ,,Cože?"     ,,To znamená miluju tě po jejich."
,,Aha no tak tohle si se naučila."     ,,Jo." Řeknu a uculím se.   ,,Začíná mi být zima raději se vrátíme."    ,,Jo stejně bude za chvíli večeře." Řekne a oba dva se vydáme zpátky do hotelu.

Po večeři mě Shawn doprovodí na pokoj.     ,,Dobrou noc Katie."     ,,Děkuju a dobrou noc." Řeknu a dám mu ještě pusu na dobrou noc. Potom vejdu do pokoje a zavřu za sebou dveře. Na pokoji ještě nikdo není a tak si dojdu dát sprchu a obléknu se do pyžama. Vlezu si do postele a vezmu si telefon. Kouknu se jestli mi někdo nevolal nebo nepsal. Nikdo tak jsem se koukla na nějaký film, který jsem měla stažený. Byla jsem tak zabraná do děje, že jsem si nevšimla, že se holky vrátili. Chvilku jsme si ještě povídali a potom šly spát.

Ráno mě probudilo sluneční světlo. Neochotně jsem vstala. A došla se do koupelny upravit. Potom jsem počkali ještě chvíli a potom se vydali na snídani. Po snídani jsme si šly všichni zabalit. My si u toho povídali takže se to trochu protáhlo. Kolem půl jedenácté jsme se všichni setkali dole na recepci a potom už jenom zbývalo vydat se na letiště.

Na letišti jsme prošli kontrolama a nastoupili do letadla. Na zpáteční cestě jsme seděli úplně stejně jako když jsme letěli sem. Jenže tentokrát to bylo jiné hádky nahradil smích, vražedné pohledy nahradili zamilované pohledy. A osobní prostor nahradilo držení za ruce. Nikdy bych nevěřila, že se za měsíc dokážu zamilovat, ale prostě srdci neporučíš. Jedno, ale vím, že jsem nikdy nebyla tak šťastná jako teď.

Tak a je tady další kapitola zase krátká a moc se mi nepovedla🙈Ale je to tak hezké jak to spolu Kate a Shawn mají až mi trochu trhá srdce to co mám připraveného jak to bude pokračovat, ale jak už jsem zmiňovala asi milionkrát, že smutný konce nevedu 😅 takže můžu vás ujistit, že happyend bude. Doufám, že se kapitola, alespoň trochu líbí když ne tak nevadí a příští kapitola bude doufám delší

Bára💞

Top 10 věcí, proč tě nenávidím [SM]Kde žijí příběhy. Začni objevovat