O týden později
Už jsme tady dva týdny od té doby co jsme přednášeli naši esej jsem moc Shawna neviděla. Jenom když jsme se učili a to jen taky málo kdy. Protože je trenér vytáhl na trénink. Shawnovi vytáhli ty stehy docela brzy. Takže když jsem to zkoušela naposledy dostala jsem seřvák a ještě musela běhat kolečka. Hodinu. No to jsem myslela, že bude můj konec. ,,Kate volá ti mamka." Zavolá na mě Chloe z pokoje. Vlasy, které jsem si česala si stáhnu do culíku a vyjdu z koupelny. ,,Děkuju." Poděkuju když mi telefon podá.,,Ahoj mami.“ ,,Ahoj holčičko tak ráda tě slyším." ,,Já tebe taky." ,,Tak co jaký to tam je?" ,,Je to tady dobrý akorát jsou tady docela časté bouřky takže už si pomalu na ně začínám zvykat." Řeknu a rozeměju se stejně jako moje mamka. Jsem tak ráda, že jí zase slyším. ,,Co je nového u vás?" ,,No tady je všechno dobrý Alex se přihlásil k juniorům do basketbalového týmu. Jo a psala mi teta Anny." ,,Jo a co psala?" Abych to vysvětlila moje teta je profesorka na Harvardu. Cože je jedna z nejlepších univerzit v Anglii, ale tak to snad všichni víte. Dostat se tam není snadné a udělat státnice a zkoušky taky ne.
,,No ukázala pár dalším profesorů tvoje výsledky a moc se jim líbili." ,,Počkej tím myslíš, že mi."
,,Podala ti přihlášku na Harvard." ,,Cože?! To je skvělý!" Vypísknu nadšeně a začnu šťastně ječet.
,,Děkuju, děkuju moc vyřiď tetě velký dík a že jí pozdravuju. Promiň už musím končit ještě jednou děkuju ahoj." ,,Ahoj zlato." Rozloučí se a zavěsí.,,Kate stalo se něco?" ,,Slyšeli jsme křik." Přijdou do pokoje holky. Chloe, která tu celou dobu ležela na posteli je uklidní, že nic vážného se nestalo. ,,Omlouvám se." Řeknu stydlivě a pousměju se. ,,A co se teda stalo?" ,,No moje teta za mě podala přihlášku na Harvard. Takže kdybych se tam dostala tak bych se mohla vrátit domů. Jedna moje kamarádka z Birminghamu Sandra si tam tu přihlášku dala také takže by jsme tam mohli chodit spolu, ale."
,,Ale co vždyť je to super. Harvard je jedna z nejlepších univerzit v Anglii a možná i v Evropě. Jenom málo kdo se tam dostane." ,,Jo tak žádné ale." ,,Vždyť bych přišla o vás a o." ,,O Shawna?" Zeptá se Chloe a já sklopím hlavu. ,,Hele jestli tě má rád tak by za tebou jel světa kraj." Řekne a usměje se. ,,Myslíš?" ,,Já to vím." Řekne a obejme mě. Lucy s Britt se k nám přidají a tak vznikne hromadné objetí.Po snídani se jdeme klasicky učit ještě dva týdny a pak se zase vrátíme do toho ústavu. Shawn ani nikdo z basketbalistů tam nebyli ani roztleskávačky. ,,Nebuď smutná." Šťouchne do mě Lucy a usměje se. ,,Slečno Smiteová, slečno Greenová prosím nepovídejte." ,,Pardon pane učiteli." Řekne omluvně nastejno a usmějeme se. Po škole se vydáme do města. Dneska jsme se rozdhodly udělat si dámskou jízdu. ,,Půjdeme do té kavárny na náměstí ta je hrozně hezká." Řekne Britt a my přikývnem.
Musím říct, že tohle město je kouzelné ráda se tady procházím.,,No tak dovolená se skoro krátí a my se budeme muset vrátit do školy už se opravdu těším." ,,No tak to jsi asi jediná." Řekne Britt a napije se své kávy. ,,Britt to byla ironie." Řekla a zakroutila hlavou. Najednou se ozvala rána. Všichni co seděli na terase se otočili. Nějaká mladá servírka nechtěně upustila tác s prázdným nádobím. ,,Co to děláš ty nemehlo." ,,Promiňte byla to nehoda nechtěně jsem do ní vrazila. Ty rozbité hrnečky zaplatím." Řeknu a pomůžu jí posbírat ty rozbité hrnečky. ,,Děkuju slečno. He puʻuwai gula kou." Řekla asi nejspíš v havajštině a zmizela vevnitř. Než jsem se postavila přišel ke mě ten chlap a dal mi účet. No nebylo to zrovna levné co do toho přidávají do toho porcelánu snad kusy zlata.
,,Kate ty jsi vášně dobrota sama." ,,To nic nebylo. Pomáhat se musí." ,,No jo tak už pojď nebo tady necháš zbytek peněz." Řekne a raději mě odtud odvede. Vrátíme se zpátky do hotelu.
,,Pane trenére dneska už to stačilo." Dovnitř se začnou trousit unavení basketbalisté. ,,Jste lemri líný a nic jiného si nezasloužíte! Odpočinek si zítra budeme pokračovat." ,,Dobrá trenére." Řeknou všichni a unaveně se rozejdou ke schodům. Jen jeden tady, ale není. ,,Nashi kde je?" Odchytnu si ho a on se na mě smutně podívá. ,,Na hřišti, ale být tebou tak tam nechodím není v poslední době ve své kůži." Řekne a odejde nahoru.Dojdu na hřiště kde Shawn trénuje přihrávky na koš. Chvíli ho jen tak pozoruju. Když se Shawn asi po třetí netrefí. Vzdá to a sedne si na lavičku. Hlavu si schová v rukou. Dojdu k němu a sednu si vedle něj. Trochu sebou polekaně škubne. ,,Kate. Jsem nemehlo úplně k ničemu. Jak můžu být kapitán když to ani neumím hrát."
,,Shawne tak tohle už nikdy neříkej. Nejsi nemehlo. Jenom jsi unavený to je celé." Řeknu a usměju se. ,,Jo a že ty máš na vše hned řešení co?! Ale já ne! Chci dostat stipendium na sportovní univerzitě v Montrealu. A jak když to neumím ani hrát." Trochu zvýší hlas. ,,Ale to je jedno ty stejně tomu nerozumíš." ,,Máš pravdu nerozumím. Ale nesedím a nelituju se. Škoda, že ty to taky neumíš." ,,Kate promiň. Já nechtěl jsem." Řekne a zabrání mi v odchodu. ,,Hrozně mě to mrzí, že se chovám takhle, ale je toho na mě moc. Učení na maturitu, příprava týmu a na zkoušky. Prostě nevím co dělat dřív." Řekne a já se usměju. ,,Já to chápu." Řeknu a dám mu pusu na tvář. On se usměje a políbí mě.Vrátíme se do hotelu a každý se rozejde do svých pokojů. Je mi jasné, že tenhle "románek" skončí hned jak se vrátíme do školy, ale já Shawna budu milovat pořád. ,,Hele jen tak mě napadlo neví některá z vás co znamená puʻuwai gula?" ,,Co to je to je nějaká polévka?" ,,No to já právě nevím. Řekla mi to ta slečna." ,,Aha no tak jsi to najdi, ale nemyslím si, že to bude něco dobrého možná jenom poděkování." ,,Máš pravdu nebudu to řešit." Řeknu a lehnu si na postel.
,,Holky nechcete si s náma zahrát flašku?“ ,,No jasně proč ne." ,,Tak fajn na za půl hodiny u nás." Dodá Cameron a zmizí. ,,To bude super já jsem flašku naposledy hrála na táboře a to byla nuda." ,,No já nevím asi zůstanu tady." Řeknu prostě. ,,Ale No tak pojď. Bude to zábava." ,,No tak dobře, ale jenom na chvíli." Řeknu a usměju.
,,Joo! Neboj bude to zábava." ,,Tak pojďte." Řekne Britt a vezme mě za ruku a odtáhne na pokoj číslo jedna. Už chce zaklepat, ale zarazí se.
,,Já nebudu hrát stupidní flašku." ,,Ale notak Shawne. Nekaž nám zábavu." ,,Ne prostě ne." Řekne a otevře dveře. Trochu se lekneme všechny a on si odfrkne. ,,Tak fajn, ale jenom chvíli." Řekne a ustoupí ode dveří. Asi si mě nevšiml, protože když jsem vstoupila jeho tvář zalil úsměv. Když přišli tak nějak všichni dali jsme se do hraní. Flaška moc na mě nepadala takže to bylo dobrý. ,,Tak Kate pravda nebo úkol?",,Úkol?" ,,Dobře tak mi dej pusu." Řekne Cameron. Nechce se mi do toho, ale nakonec se zvednu a dám mu pusu. Roztočím flašku a ta padne na Chloe. Vím po čem touží a co její sen. ,,Pravda nebo úkol?“ ,,Úkol." ,,Dobře tak děj pusu Nashovi." Řeknu a mrknu na ní. Ona se trochu ostýchavě zvedne a dojde k Nashovi a dá mu pusu. Takhle to pokračuje dál až to dojede na Shawna. ,,Tak pravda nebo úkol?" ,,Úkol." Řekne jakoby nic.
,,Dobře tak dej pusu holce která pro tebe hodně znamená." Řekne Nash a Shawn jenom pokrčí rameny. Vstane a stoupne si do prostřed vím, že se nechce shodit přede všemi. Proto jsem na něj kývla, aby si vybral Camilu.Shawn natáhl ruku ke mě. Chvíli jsem na něj koukala a potom trochu nejistě ruku přijala. Shawn mě pevně objal a přede všemi v jeho hřejivém pevném objetí mě políbil. ,,Miluju tě." Řekl jenom mě a schoval si mě v objetí. ,,Já tebe."
Tak dneska je trochu krátká a nudná, ale jenom z toho důvodu, že bych chtěla stihnout ještě jednu tak snad to stihnu. Jinak doufám, že se aspoň trochu líbí ta druhá bude lepší 😅
Bára💞
ČTEŠ
Top 10 věcí, proč tě nenávidím [SM]
أدب المراهقين1.Má přemrštěné sebevědomí 2.Myslí si, že je lepší než ostatní 3.Má chytré poznámky na mou osobu 4.Je nafoukaný 5.Je drzý 6.Dělá ze sebe něco co není 7.Myslí si jak není hezký 8.Povyšuje se nad ostatní 9.Nemá přátele jen poskoky 10.Nezná slovo láska...