Ráno se probudím a snažím si vzpomenout na včerejší večer. Nebyl to sen jenom opravdu jsem strávila chvíli s ním? Tyhle otázky proplouvali mým mozkem jako voda v řece. Jedny mizely a druhé připlavaly, ale pořád se týkaly jednoho a toho samého. Jeho. Shawna. A proč mi při každé vzpomínce na něho buší srdce jako splašené. ,,Kate děje se něco?" Zeptá se mě Britt, která si čte knihu. Pak se kouknu na Lucy a na Chloe obě mají vyděšené výrazy. Kouknu se na hodiny na mém telefonu a všimnu si, že je půl šesté a snídaně je až v sedm. Všechny už jsou vzhůru a nějak si krátí čas. ,,Kate je všechno v pohodě?" Zeptá se mě teď pro změnu Chloe. Konečně se proberu z toho tranzu.
,,Ne všechno je v pohodě jenom jsem se potřebovala probrat." Řeknu a falešně se usměju.
Vstanu z postele a dojdu do koupelny. Stoupnu si k umyvadlu a opláchnu si obličej. Chce se mi brečet, ale nevím co mám dělat. Nejde to nechci si přiznat, že moje city už dávno nejsou jenom nenávist. Najednou do koupelny vstoupí Chloe.
,,Kate já vím, že se něco děje. Nestalo se náhodou něco včera, když jsi si odešla pro pití?"
,,No potkala jsem ho tam." Řeknu stroze a ona přikývne. ,,Řekl ti něco?" ,,Ne jenom na mě koukal." Řeknu nebudu jí vyprávět co mi řekl nemyslím si, že by jí to zajímalo. ,,Kate promiň, ale myslím si, že by jsi na něj měla zapomenout. Nemyslím si, že je to dobrý nápad. Shawn je hrozný člověk ublíží ti bude si s tebou jenom hrát. Možná by jste s Nashem měli chodit doopravdy." Šeptá mi do ucha smutně. ,,Počkej a co ty? Máš ho přece ráda." Řeknu trochu nejistě a s kouskem vzteku v hlase. ,,Mám ho hodně ráda, ale on není jako Shawn on tě bude mít rád a hodně." ,,Jenže já Nashe mám ráda jenom jako kamaráda a on mě taky." Řeknu a Chloe si mě stáhne do objetí.,,Pojď už půjdeme nebo si ty dvě budou myslet, že je tady pomlouváme." Řekne s uchechtnutím a já s lehkým ušměvem přikývnu. Vyjdeme z koupelny a sedneme si každá na svou postel povídáme si takhle chvíli a pak se každá vystřídáme v koupelně. V sedm dojdeme na snídani kde už jsou všichni kromě Shawna a Camili. Rozhlédnu se a uvidím Nashe jak na mě mává. Rozejdu se k němu a sednu si mu na klín přesně podle plánu. Pozdravím se s klukama. ,,Teda Nashi to bych do tebe neřekl." Zmíní Matt a mrkne na nás. ,,No a kde je vlastně Shawn a Camila?" ,,Jsou na pokoji potřebovali se rozptýlit." Řekne Cameron suše a pokrčí rameny jako kdyby to bylo normální. Moje srdce vynechá dva údery. Snad si dovedete všichni představit co ti dva teď spolu dělají. Z toho je mi zle. ,,Shawn se musí s ní vyspat vždy a všude. Že je to pořád baví." Dodá Jack a napije se svého čaje. ,,No Shawn je prostě Shawn." ,,Tak proč spolu nechodí když spolu pořád a v jednom kuse spí?" Zeptám a nesnažím se dát na jevo fakt, že mi to není jedno.
,,Shawn se nechce vázat už s nikým proto spolu jenom spí navíc Camila není jeho typ, ale v posteli je prý dobrá." Vysvětlí mi Nash a já přikývnu. Najednou se ve dveřích objeví ti dva. Nijak je neřeším a povídám si dál s ostatními. Oni si přisednou a pustí se do své připravené snídaně. Někdy máme snídani připravenou a někdy v podobě švédských stolů. Když máme všichni dojedeno naše třídní nás poprosí, aby jsme ještě zůstali sedět. ,,Takže studenti. Dneska pro vás máme studium v terénu. Rozdělíme vás do dvojic. A každý z vás dostanete list papíru na kterém bude napsáno co musíte najít a přinést potom o těch daných rostlinách či horninách napíšete esej. Aby to bylo těžké každá z dvojice bude mít něco jiného. Na sehnání věcí máte čas do večera a na vypracování eseje dva dny. Potom nám to každá dvojice přednese." ,,Tak a teď ty dvojice." Postaví se učitel na přírodopis a zde číst dvojice a každý si začne hledat toho druhého.
,,Nash a Camila." ,,Cože?" Vyjekneme oba a Nash se podívá na Camilu trochu znechuceně a Camila mu pohled oplácí. Letmo se podívám na Chloe, která je ve dvojici s Mattem. Nevadí jí to, ale nadšená také není je mi jasné, že tohle byla jedna z možností a nedějí jak být s Nashem. ,,Kate se Shawnem." ,,Cože?!" Vyjekneme oba. ,,Ano nějaký problém?" ,,Ne." Zamumláme oba na stejno. Na jednu stranu jsem tak trochu ráda, ale na druhou stranu se mi to moc nelíbí. Nelíbí se mi ten fakt, že s ním budu sama. Co když se pohádáme a on mě někde nechá a já pak nenajdu cestu zpátky. No dobře tak to je dost absurdní i na něj. Ale ta možnost tu je. Nebo naopak se mnou nepromluví a mi nedokončíme to co máme. Učitel nám rozdá papíry s názvy věcí, které musíme najít. Nejistě si to vezmu a pak si stoupnu vedle Shawna.
ČTEŠ
Top 10 věcí, proč tě nenávidím [SM]
Teen Fiction1.Má přemrštěné sebevědomí 2.Myslí si, že je lepší než ostatní 3.Má chytré poznámky na mou osobu 4.Je nafoukaný 5.Je drzý 6.Dělá ze sebe něco co není 7.Myslí si jak není hezký 8.Povyšuje se nad ostatní 9.Nemá přátele jen poskoky 10.Nezná slovo láska...