Shawn
,,Nashi pohni nebo tam ani nedojedeme." Zakřičí Chile na Nashe zatím co já ještě na střechu auta připevňuji pár kufrů a dalších více bez, kterých by prej nemohl odjed a on si pak v klidu někam odejde takže to k autu tahám já. Teda, abych to vysvětlil tak jsem si musel zabalit dát to do auta. Jet pro Chloe pomoct jí s věcmi do auta no a teď jsme tady. Nashův brácha Hayes mi pomohl to k autu nanosit, alespoň nějaký Grier který není líný. Jsem zvědavej jak to tam přežijeme. ,,No jo vždyť už jdu." Řekne a do kufru auta dá ještě pár věcí. No ještě, že mám velké auto s velkým kufrem. ,,Tak fajn můžeme jet." Řekne a já kývnu. Sednu si za volant. Nash na místo spolujezdce a Chloe si sedne za nás. Všichni se připoutáme a já nastarruju. Cestu znám jako malý jsem s tátou do Montrealu jezdil skoro pořád když to šlo. Pustil jsem rádio a plně se ponořil do řízení.Je léto takže je tady vidět docela dlouho, ale i tak je to docela dlouhá cesta. Z Pickeringu až do Montrealu. ,,Hele a víte jak se dostaneme k tomu bytu?“ zeptá se Nash a já se zasměju. ,,Neboj vím minulý víkend jsem se tam byl podívat. A převzít si klíč od bytu. Ta naše škola je jednu stanici metrem a dvě stanice autobusem." ,,A Chloe?“ ,,Nashi klid já to mám hned u výstupu z metra a asi tři stanice." Uklidní ho i Chloe a on se trochu uklidní. Jenom čekám až Chloe usne a on mi tady začne povídat kraviny o tom jak se bojí, že tam chodit neměl a že mě tam bude jenom ztrapňovat. ,,A máte taky seznamovací kurz?“ ,,Hlavně máme to soustředění. Proto jsme jeli už dnes." Mrkne na Chloe Nash a ona se zamračí. ,,No tak to je jasný, ale já se na soustředění neptala." Řekne trochu podrážděně a vytáhne si sluchátka a otočí pohled z okna.
,,Je jí to hrozně líto. Hrozně si to vyčítá." Začne z ničeho nic Nash. ,,Kdo jako miss Harvard?" Řeknu naštvaně o té holce nechci už nic slyšet je úplně stejná jako Madison. ,,Shawne hrozně jí to trápí. Myslím si, že by jsi." ,,Ne s ní už nechci mít nic společného jo dobře byl jsem do ní zamilovaný, ale to už mě přešlo." ,,Shawne ona se ti už tolikrát omlouvala, ale ty jsi vždy odkopnul a nevnímal. Nedal si jí ani šanci to vysvětlit proč takhle zvolila." Dobře měl pravdu trochu, ale už mě s tím trochu začal štvát. ,,Hele mě jen naštvalo to, že mi asi půl roku tvrdila jak mě miluje a pak mi řekla, že si podala přihlášku na Harvard kam taky šla. Tohle jen tak nepřejdu. Ty ambice a plány, které jsme měli a ona je pak tímhle roztrhala jako cár nepotřebného papíru. A kdo ví třeba si tam najdu nějakou holku se kterou třeba budu šťastný." Řeknu a dál už se soustředím jenom na cestu.
Nash už taky raději nic neříká a dělá, že spí. Snažím se na ní zapomenout, ale nejde to. Je to ještě horší než to bylo s Madison. Pořád na ní myslím. Na její úsměv. Nádherné oči a laskavé srdce. To jsou věci, které Madison neměla. Asi jsem neměl úplně takhle s ní skončit, ale zase chodit s ní na dálku to nejde. Takže nebyla jiná možnost. A kdo ví třeba tam najdu konečně dívku se kterou budu šťastný a budu s ní rád. Tak jako před tím s Madison a Kate. Jenže na Kate mě přitahovalo něco co Madison nikdy neměla, ale nevím co. Dobře přiznávám miluju jí a jen tak na ní nezapomenu. Možná jsem měl jít na tu oslavu a dát jí ten náramek. Ten náramek?!
Silně dupnu na brzdu až to všechny vyhodí dopředu. Nash se na mě vyděšeně podívá. ,,Shawne co se doprdele stalo?" Zní stejně tak vyděšeně jak vypadá. ,,Dal si jí ten náramek?" ,,Ježiši jakej náramek?“ ,,Nashi neštvi mě jakej asi náramek." ,,Ha takže ti na ní záleží." Ukáže na mě a já ten jeho prst odstrčím.
,,Ne jenom jsem se zeptal. A přestaň na mě ukazovat." ,,Ale notak Shawne přiznej to miluješ jí." ,,Nemiluju jenom se ptám." ,,Ale nekecej." ,,Nekecám." ,,Jo jo." ,,Nashi neštvi mě sakra jinak." ,,Jinak co. Shawne?“
,,Tak a dost. Přece se nebudete prát v autě. Doprdele. Jste snad dospělí lidé. Shawne ty se uklidni a Nashi ty mu to řekni!" Zastaví nás Chloe než se do sebe stihneme pustit.
ČTEŠ
Top 10 věcí, proč tě nenávidím [SM]
Novela Juvenil1.Má přemrštěné sebevědomí 2.Myslí si, že je lepší než ostatní 3.Má chytré poznámky na mou osobu 4.Je nafoukaný 5.Je drzý 6.Dělá ze sebe něco co není 7.Myslí si jak není hezký 8.Povyšuje se nad ostatní 9.Nemá přátele jen poskoky 10.Nezná slovo láska...