Kai Feng pov.
Ha valaki olyannak születik mint én, akkor nincs más hátra mint, hogy teljesítse a parancsot.
A nevem Kai Feng. A szüleim tisztes kínai arisztokraták voltak. Talán 10 éves lehettem, amikor a bátyám az ejszaka közepén berontott a szobámba és kirohantunk a házból. Kint minden égett és mindenfelé emberek menekültek. Egy nagy, fekete sárkány tombolt odakint. Tüzet okadott és rombolt. A szüleink nem éltek túl az esetet és én ekkor fogadtam meg, hogy sárkányvadász leszek. Meg a fél szemem ellenére is. Igen, a bal szeme születésem óta vak. Mégis harcolni akartam. Meg akartam bosszulni a szüleim halálát. Megesküdtem, hogy megtalálom azt a sárkányt és megölöm. Eddig még nem sikerült megtalalnom, de így is sok sárkanyt megöltem. Sok vadász él abból, hogy sárkanyokat öl, de van, aki elve elfogja majd eladja őket. Hogy hogyan? Megvarja amíg legyengülnek és emberré változnak. Én sosem öltem így sárkànyt. Nem tisztességes így vègezni velük. A sok barbár miatt a klanunk bevezetett szabakyokat a sárkanyokkal kapcsolatban.
Pl.
1. Csak engedéllyel szabad sárkányt ölni.
2. Ha a sárkány megadja magát és elmegy, nem ölhetik meg.
3. Várandós sárkányt tilos bántani.
4. Eladni vagy megtartani egy sárkanyt tilos.
5. A sárkany bébiket megölni tilos.
Stb.
Amíg betartjuk ezeket a szabalyokat, addig a sárkanyok se nagyon zaklatják az embereket. Ám az a préda amire minden vadász vágyik, az a sárkanyok ékköve. A fajtájának egyetlen peldánya, az a sárkany, aki még sosem mutatkozott. A fehér sárkány. Állítólag egyszer már elkapták, de várandós volt, ezért el kellett engedni. Már majdnem 5 éve senki sem látta ezt a sárkányt. Mégis, most a császár összehívja a birodalom embereit, hogy fontos ügyről beszeljen. Biztos van köze a sárkanyokhoz. Hisz az uralkodó maniakusan rajong értük. Különösen a fehér érdekli. Ez latszik a nagyterem mintáin és díszítésén. Az egész palita egy nagy szentély a sárkanyoknak. Minden ilyen mióta a császár házastársa eltűnt.
- Vadászok és harcosok! Azért hívtalak össze benbeteket, hogy egyszer és mindenkorra levadásszuk a sárkányokat. A feladat egyszerű! Mindet megölni, kiveve egyet. A fehér sárkányt hozzátok elém élve. Aki megteszi, olyan jutalmat kap, amit meg dédunokái is élvezni fognak. - ezzel útnak is eresztett minket.
YOU ARE READING
A fehér sárkány (Befejezett)
FantasyKína, sok száz evvel ezelőtt. A császár parancsba adta az ország legtehetsegesebb vadászainak, köztük az ifjú Kai Feng - nek, hogy vadásszák le a hegyekben élő sárkányokat. De az egyiket élve kell elfogni. Ez a különleges és igen szépséges példány n...