Xian Lee pov.
A csaszár ma este nagy ünnepseget rendez, de én nem mrhetek le, mondjuk nem is lenne kedvem hozzá. Látni sem merem azt a szörnyeteget. Eladta a saját fiát, ilyet egy sárkany se tenne. Nincs már senkim, csak a bennem növekvő gyermekem. Ling Dongot még az ütközetben megölték, a holttestet pedig elégették, népem többi àldozatával együtt.Kai Feng pov.
Szerencsém van. A császár ma este ünnepséget rendez, amire meghív minden nemes sárkányvadászt, köztük engem és a bátyámat. Fizettem egy szolgálólánynsk, hogy vigyázzon A - Mengre, majd szépen felöltöztem és indultam is.
A palota előtti sorban megtaláltam a fivéremet, de most már követelte, hogy mondjam el neki az igazságot. Mit volt mit tenni, elmondtam neki mindent. Hogy hogyan szerettem bele Xian Lee - be, hogy hogyan hoztam el innen A - Menget és, hogy mit mondott nekem a kisfiú. Letaglózva hallgatta majd nagy levegőt vett és folytatta.
- Tehát... Szereted, a fiát is és gyereket vár tőled.
- Igen.
- És csinos?
- Csodaszép.
- Mm. - bólintott majd ezzel lezarta a beszépgetést. Úgy néz ki megért engem, szerencsés vagyok a testvéremmel, de nem tudom, hogy mi lesz még ezután.
A partin mindenki ivott és mulatozott, de nekem csak kattogott az agyam. Nem láttam sehol Xian Lee - t. Pedig ő a császár párja. Biztos rejtegetik a várandóssága miatt. Hamar eljöttem és megindultam a szobák felé. Látni akartam, de két utamat alló katonával is szembe kellett néznem. Leütöttem őket és az egyik ruháját ellopva mentem tovabb. Ott láthattam, hogy az egyik szolga épp vacsorát visz.
- Hé! Hova viszed azt?
- A császár párjának.
- Majd viszem én, a császar parancsa, hogy ellenőrizzem őt! - mondtam majd átvettem a tálcát és tovabb mentem. Hamar megtaláltam a szobáját és bementem. Az agyon ült, könnyaztatta arccal és valóban. Egy nagy dudor volt a hasán.
- Köszönöm a vacsorát, most kérlek menj el. - mondta kedvesen mire levettem a sisakot.
- Biztos, hogy menjek el?
YOU ARE READING
A fehér sárkány (Befejezett)
FantasyKína, sok száz evvel ezelőtt. A császár parancsba adta az ország legtehetsegesebb vadászainak, köztük az ifjú Kai Feng - nek, hogy vadásszák le a hegyekben élő sárkányokat. De az egyiket élve kell elfogni. Ez a különleges és igen szépséges példány n...