Xian Lee pov.
Fogalmam sincs meddig alhattam, de amikor felébredtem A - Meng ott feküdt mellettem és kicsi fejét a hasamon pihentette. Óvatosan megsimogattam a fejét. Azonnal felébredt.
- Mami... - bújt jobban hozzám. Az én kicsikém.
- Hol van a kisöcséd? - kérdeztem mire Ling Dong lépett be, a karjában Kai Linggel.
- Felség? - adta át a kisbabámat. Ahogy a kis két tündérem meglátott, azonnal elmosolyodott és nevetgélni kezdett. Valami viszont még mindig hiányzott.
- Ling Dong! Hol van Kai Feng?
- Ő? Elment valahová! - mondta, szívem szerint most azonnal megkerestem volna, de az orvos szerint még pihennem kell, annak ellenére, hogy két teljes napig aludtam, ezért inkább hagytam. Bízom benne.
Már késő este volt és Kai Feng még mindig nem jött vissza. Tudom, hogy Ling Dong tud valamit, de nem mondja meg.
- Ling Dong! Kérlek! Hol van, Kai Feng?! - kérdeztem idegesen mire elővett egy tekercset és a kezembe adta.
- Azt kérte, hogy az egészséged érdekében ezt adjam oda három nap múlva. - mondta majd meghajolt és kiment. Kibontottam a levelet és olvasni kezdtem.Egyetlenem,
Tudom, hogy mérges leszel rám, ha a levél vegére érsz, de tudd, hogy értetek teszem, amit teszek. Most elmegyek és az életem árán is, de végzek Long Chao - val. Mindenhol rátok fog találni, hisz ő is sárkány, de most meg tudom állítani, képes vagyok rá. Szeretlek titeket, mindanyijótokat. A fiúk csodálatosak lesznek mint te. Te vagy életem értelme, tehát érted meghalni maga lesz a dicsőség. Ne gyere utánam! Csak ennyit kérek! Maradj a fiúkkal! Szeretlek, én gyönyörű sárkányom!
Kai FengZokogva öleltem magamhoz a levelet. Kai Feng volt az, aki újra életet hozott a szívembe. A szerelme volt a szikra, amely tüzet gyújtott a lelkemben. Nem hagyhatom, hogy megölje magát. Tudom, hogy megkért, de nem teheti! Ha kell vele halok meg, de...
- Mami? - jelenik meg mögöttem A - Meng. Istenem, nem tehetem. Magamhoz öleltem a kicsikémet és úgy zokogtam tovább.
YOU ARE READING
A fehér sárkány (Befejezett)
FantasyKína, sok száz evvel ezelőtt. A császár parancsba adta az ország legtehetsegesebb vadászainak, köztük az ifjú Kai Feng - nek, hogy vadásszák le a hegyekben élő sárkányokat. De az egyiket élve kell elfogni. Ez a különleges és igen szépséges példány n...