Kai Feng pov.
Mikor vegre beértem a fővarosba egyből a palotához rohantam, ahol azt mondták, hogy várnom kell. Meg kell mentenem Xian Leet és A - Menget. Idegesen jarkáltal fel - alá, mikor észrevettem valamit a nagyteremben. Közelebb sétaltam, hogy jobban lássam, de meg bantam, ugyanis a kis A - Meng volt az. Sovány volt és nagyon gyenge. A padlót mosta egy ronggyal. Szegenyke csak egy kinyúlt halóinget viselt és tiszta piszok volt az arca. Hogy kèpes valaki egy kisgyerekkel így bánni? Odaszaladtam hozzá és megöleltem. Szegeny kicsi azonnal elsírta magát.
- Kai Feng! - bömbölte. Magamhoz szorítottam a reszkető kis testét. Csont és bőr szegénykém.
- A - Meng! Mi történt? - kerdeztem mire megint sírva fakadt.
- Mamit akarom!!! - zokogta. Biztos nagyon fél. Már épp felvenném mikor egy idős nő bevagtat mint egy ló és egy bot van a kezében.
- Te semmirekellő kis patkány! Mit művelsz? - ordította és kirántotta mellőlem A - Menget. Bennem viszont akkor pattant el a cérna mikor elkezdte a bottal verni a kisfiút. Egy kisgyereket!! Kicsavartam a nő kezeből a fegyvert majd felkaptam A - Menget és egy nagy köteg pénzt dobva a nő elé elvittem. Az első dolgom az volt, hogy elvittem valahova ahol kapott enni. Nem érdekelt a pénz, az volt a fontos, hogy végre egészsegesebb környezetet teremtsek szegénynek. Utána egy fogadóban megszálltunk és ott elmesélt nekem mindent.
Miutan leromboltak a városukat, azonnal elvették az anyukájától és oda adták annak az ijesztő nőnek, aki minden nap verte őt és ha sírni mert vagy az anyukája utan kiáltott megütötte a bottal. Minden nap kemenyen dolgoztatták és a padlón, a pincèben kellett aludnia. Az anyukaja felől nem tud semmit, de nagyon örült amikor megtaláltam.
Vettem neki új ruhákat és gondosan agyba fektettem. Azonnal elaludt, de gyakran felriadt mert rosszat álmodott, vagy mert nem volt mellette az anyukája. Ilyenkor csak átöleltem és nyugtatgatni próbáltam, de hiába, hisz én nem vagyok az anyja.
YOU ARE READING
A fehér sárkány (Befejezett)
FantasyKína, sok száz evvel ezelőtt. A császár parancsba adta az ország legtehetsegesebb vadászainak, köztük az ifjú Kai Feng - nek, hogy vadásszák le a hegyekben élő sárkányokat. De az egyiket élve kell elfogni. Ez a különleges és igen szépséges példány n...