Xian Lee pov.
A szívem darabokban és tudom, hogy most senki sem bírná összeragasztani. Eladták A - Menget, elvesztettem a kisfiamat, azért mert nem bírom megadni magamat, mert olyan makacs vagyok. Ha nem lenne a hasamban a második gyermekem, biztos, hogy felvágnám az ereimet. A férjem próbalja újra beédesgetni magát a szívembe, de milyen szívbe. Az a kis darab, ami maradt, az csak a gyermekemért ver még.Kai Feng pov.
Szegény, kicsi A - Meng. Folyton sír az anyukája után. Nekem is nagyon hiányzik Xian Lee, de a császári udvarból nem sétálhatok ki vele.
- Hol a mami? - kérdezi szipogva.
- A mami biztos jól van. Nem kell aggódnod.
- Nagyon faradt lehet, biztos nagyobb lett már a pocakja. - itt egy kicsit letaglóztam.
- Miről beszélsz, A - Meng?
- Kistesóm lesz, mami mondta. - szipogta mire én leblokkoltam. Kistesója lesz? Az meg, hogyan. Gondolkozzunk! Amiota itt vannak nem látta az anyjat, tehát mar régota tudja, de akoor még az előtt kellett törtennie, hogy megtámadták a várost. Szóval akkor....
- A - Meng! Tudod, hogy ki a kistesód apja? - kérdeztem félve mire bólogatott.
- Igen, te! - mutatott rám a kicsi ujjával velem pedig forogni kezdett a világ. Lerogytam a padlóra és zihalva vettem a levegőt. Az én gyerekem? De mikor? Várjunk, az az este, amikor szerelmet vallottunk egymásnak, tehát akkor történt. Ez nem lehet igaz! Most már tudom, hogy mivel tartja sakkban, ha A - Meng nincs ott. Ki kell szabadítanom őket! Barmi áron, de ki fogom szabadítani őjet. Arra lettem figyelmes, hogy A - Meng a ruhám ujját rángatja.
- Jól vagy?
- Persze, csak nagyon meglepődtem. Tudod, ha valaki apa lesz, az nagyon nagy dolog.
- És... Lennél majd az én apukám is? A másik papám egy szörnyeteg! - morogta mérgesen. Kis pufi arcát mérgesen ráncolta és kis kezeit keresztbe tette. Annyira édes volt.
- Persze, hogy lennék az apukák, ki ne akarna egy olyan edes kisgyerek apja lenni mint te? - mondtam és egy puszit nyomtam a fejére.
YOU ARE READING
A fehér sárkány (Befejezett)
FantasyKína, sok száz evvel ezelőtt. A császár parancsba adta az ország legtehetsegesebb vadászainak, köztük az ifjú Kai Feng - nek, hogy vadásszák le a hegyekben élő sárkányokat. De az egyiket élve kell elfogni. Ez a különleges és igen szépséges példány n...