💐Huszonhatodik rész💐

1.4K 118 6
                                    

Kai Feng pov.
A palota felé menet megállás nélkül a családomra gondoltam és arra, hogy hamarosan szabaddá tehetem őket. Az őrök megpróbáltak megállítani, de erősebb voltam náluk. Eljutottam hozzá, az ajtó előtt megtorpantam, de hamar magamhoz tértem és berúgva az ajtót bementem. Ott ült a trónján és ivott.
- Nocsak! Te?
- Remélem tudod miért vagyok itt? - kérdeztem dühösen, mire felnevetett.
- Azt hiszed legyőzhetsz engem? Engem, a minden gonoszok fejedelmét?
- Túl règóta várok rá, hogy mást higyjek! - mondtam és ezzel neki rontottam.

Xian Lee pov.
Repültem mint a villám. Nem bírtam ki és utána mentem. Nem hagyhatom, hogy megölje magát. A gyerekek ott maradtak Shangi-La - ban. Ahogy oda értem a palotához, láttam, hogy romokban áll az egész. A volt férjem ott állt előtte sárkányként, Kai Feng pedig térdelt és rengeteg helyről ömlött a vér belőle. Odarepültem és átalakultam.
- Kai Feng!
- Xisn Lee! Mondtam, hogy ne gyere... Áh! - kiáltott fel fájdalmában szerelmem.
- Nem hagylak magadra! - öleltem át.
- Milyen szánalmas! - hallatszott Long Chao mennydörgő, mély sárkányhangja.
- A császárnőm lehettél volna! A fiúnk lehetne az örökösöm!
- Minek? A vágóhídadnak! Egy gyilkos vagy! Egy őrült! - üvöltöttem és én is átalakultam. Neki estem, bántotta a szerelmemet!
Óràkig küzdöttünk és csak karmoltuk egymást, még mindig élve kellek neki, én pedig nem tudok ölni. Egyszerűen nem tudok. Ekkor rám vetette magát és leszorított.
- Egy szánalmas ribanc vagy! Ha nem lehetsz az enyém, akkor senkié se... - a mondandója abbamaradt, mert egy kard állt ki a nyakából. Kai Feng volt az. A karjára úgy csorgott a vér mint a patak. Long Chao szorítása egyre gyengült, majd leesett rólam. Visszaváltoztam és elkaptam Kai Fenget.
- Megmondtam, hogy maradj ott? És ha mind a ketten meghalunk?
- Tudom! Önző vagyok, de nem bírtam a tudattal, hogy nem segíthetek rajtad! - sírtam. Magához ölelt és egy csókot nyomott a homlokomra.
- Szeretlek! - suttogta.
- Én is nagyon szeretlek! - öleltem át és csókoltam vissza neki.

A fehér sárkány (Befejezett)Where stories live. Discover now