Kai Feng pov.
Lassan, csigákat megszégyenítve közelítettem meg az ágyat, ahol a szerelmem egy takaróba bugyolàlt kisbabát tartott a kezében. A - Meng már rég ott volt és mosolyogva nézegette kistestvérét.
- Szia, öcsi.... Vagy hugi? - nézett kérdően edesanyjára mire Xian Lee elnevette magát.
- Öcsi. - simogatta meg a kisfiú arcát én pedig ekkor értem oda az ágyhoz, ahova szó szerint lerogytam megallás nélkül a kicsit nézve. Xian Lee óvatossn megemelte, hogy láthassam a fiamat. Elakadt a lélegzetem. Kék haja volt.Tehát sárkány mint az anyja. A könnyeim utat törtek maguknak és a kezem a kisbabára tettem. Erdeklődve rám nézett, majd megragadta két ujjamat és játszani kezdett velük.
- Hűha! Elkapott! - nevettem miközbenva könnyeim folyamatosan folytak. A kezembe vettem a kicsit és nyomtam egy lágy puszit a fejecskéjére. Felkacagott, tünderi kis hangja van.
- Hogy fogod elnevezni? - kérdezte Xian Lee.
- Kai Ling - nek fogom nevezni. Azt jeleng "megértő". Mert oly sokminden van mit az embernek meg kell értenie.
- A - Ling. Gyönyörű. - suttogta Xian Lee majd elaludt. A - Meng megállás nélkül bámulta kisöccsét és grimaszolt neki.
- A - Meng!
- Igen, apu?
- A kék sárkányok... Minek a szimboluma a kék? Nem értem a sárkány színeket.
- Anya fehér sárkány. A tisztaság és az élet. A... Császár fekete sárkány. Pusztítás és halál. A vörös sárkányok, amilyen Ling Dong is volt, ők a ravaszság és az elevenség. Azt hiszem vannak még a zöld sárkányok, ők jelképezik a haragot és a makacsságot. És végül, mi, kèk sárkányok. Azt hiszem ők a békesség és tudas.
- Hűha! Jól bemagoltad ezt!
- Az mit jelent? - kúszott közelebb a kisfiú.
- Azt, hogy nagyon jól megtanultad. Kitől tufod te mindezt?
- Ling Dong meselte mindig mikor nem tudtam elaludni. Mindig mesélt, ha nem jött álom a szememre, de nem akartam felkelteni mamit. - szomorodott el. Magam is gyászosan gondoltam vissza a pezsgő, vöröshajú sárkányra, aki oly háhitattal védelmezte őket mintha csak ő felene értük.
YOU ARE READING
A fehér sárkány (Befejezett)
FantasyKína, sok száz evvel ezelőtt. A császár parancsba adta az ország legtehetsegesebb vadászainak, köztük az ifjú Kai Feng - nek, hogy vadásszák le a hegyekben élő sárkányokat. De az egyiket élve kell elfogni. Ez a különleges és igen szépséges példány n...