Kai Feng pov.
A bátyám segített megkötni a piros övemet és megcsináltuk a hajamat is.
- Tudod, álmomban se hittem volna, hogy a császár is sárkány.
- Elhiszem.
- Az unokaöccse került a trónra, akiről megbizonyosodtak, hogy ember, de ő is tett valamit. Új törvenyt hirdetett ki, és megalapított egy különleges osztagot, amely elfogja a törvenyszegő sárkányokat és a királyuk elé viszik őket.
- Tehát nincs több felesleges sárkányvadászat. - mondtam miközben felvettem a csizmámat.
- Aha, de most ne foglalkozz ezzel, hisz... - kinyitotta az ajtót és a szemünk elé tárult a vörösben feldíszített terem.
- ... Ma van az esküvőd! - kiáltotta és kiálltunk az oltárhoz. Ő volt a tanum. A kicsi A - Meng ugrándozva szaladt végig a folyosón és szorta szét a rizst, mintha esne az eső. Majd utána jött Ling Dong, a kezében A - Ling kapálózott. Aztán felszólalt az induló és, amikor széthúzódtak a függönyök megjelent ő. A ruhája vörösben pompázott és fehér haját, valamint az arcát ékszerek fogták össze.Lassan idesétalt és megfogtuk egymás kezét. Olyanok voltunk egymás mellett, mint két vörös rózsa.
Megszorítottam az ujjait.
- Tudod két évvel ezelőtt, amikor megláttalak, igazából már álmodoztam erről a percről.
- Jól titkoltad, olyan voltál, mint egy morgós vénember, nem csoda, hogy A - Meng azt hitte te vagy a gonosz vadász a meséből. - mondta mire mind a ketten felkuncogtunk. Elhangzottak az igenek és levehettem az arcáról a gyöngymaszkot, majd szerelmesen megcsókoltuk egymást.
Este az új otthonunkból néztük a tüzijátékot miközben a gyerekek már aludtak, vagyis majdnem. A - Meng megállás nelkül átváltozgatott. Pár napja változott először sárkánnyá és azóta nagyon izgatott, kiderült, hogy ő is kék sárkány.- Mami, apu nézd!
- Nagyon ügyes vagy, kicsikém! - mondta Xian Lee és a vállamra hajtotta a fejét.
- Megígérnél nekem valamit? - kérdeztem.
- Persze.
- Ígérd meg, hogy soha többé nem rohansz utánam a tűzbe.
- Akkor te is ígérj meg valamit! - nézett rám. Bólintottam egyet.
- Ígérd meg, hogy soha többé nem futsz bele a tűzbe!
- Igérem! - mondtam és homlokon csókoltam az én egyetlenemet.Vége.
YOU ARE READING
A fehér sárkány (Befejezett)
FantasyKína, sok száz evvel ezelőtt. A császár parancsba adta az ország legtehetsegesebb vadászainak, köztük az ifjú Kai Feng - nek, hogy vadásszák le a hegyekben élő sárkányokat. De az egyiket élve kell elfogni. Ez a különleges és igen szépséges példány n...