Kai Feng pov.
Fogalmam se volt mit feleljek a kérdésére. Nem lehet szavakba önteni, hogy ő milyen csodálatos.
- Fogalmam sincs. Én...
- Gondolom hallottad, hogy a férjem nem épp a legjobb férj a világon. Amikor mellette éltem, teletömte a fejemet mindenfèle ostoba szóval a szépségemről. Aztan amikor terhes lettem, közölte, hogy a gyerekem csak egy ostoba, rút fattyú lesz épp úgy mint én. Már fogalmam sincs mit higyjek vagy tegyek.
- Xian Lee! Te egyáltalan nem vagy ronda! A fiad pedig egy tünemény. Akárki is a férjed, biztos, hogy ostoba. - ragadtam meg az arcát. Meglepetten nézett rám. Talán a hirtelen tettemen vagy a szavaimon.
- Te nem tudod ki ő?
- Tudnom kéne?
- Mind őt szolgáljátok. - mondta mire nekem leesett, hogy miről beszél. Alig akartam elhinni.
- Szóval a férjed...
- Long Chao császár.
- De ő ember! Hogy lehet...
- Nem ember! Jól átverte a népet, de ő épp annyira sárkány mint én vagy Ling Dong. Ő egy fekete sárkany. Kegyetlen vadász, aki a gonosz szellemek őre. - magyarazta mire bennem megfagyott a vér. Fekete sárkány? Tehat, az akit én hűen szolgaltam és tiszteltem, nem más mint a klánom pusztítója és szüleim gyilkosa.
- Jól vagy, Kai Feng.
- Ő volt az!
- Ki?
- Long Chao! Ő a felelős a szüleim haláláért és csaknem a fél klán pusztulásáért! Megtámadta a falut amikor fiatal voltam. Akkor még nem volt akkora mint te, amikor sárkannyá változol.
- Mi sárkányok, a korunkhoz illően tudunk növekedni. A sárkány énünk az emveri testünk 40 szeresére is megnőhet. Ő a felelős a szemedért is? - kérdezte mire lehajtottam a fejem. Ez mindig is fájó pont volt az életemben.
- Nem. A szemem az... Így születtem. Fél szememre teljesen vakon. Így elég szűk a látóköröm.
- Kai Feng! Várj! - mondta majd magával szembe fordított és egy csókot nyomott a vak szememre majd rátette a kezét. Bizsergett az arcom és a szemem. Eddig sosem éreztem arra a szememre semmit. Éreztem ahogy elveszi a tenyerét majd én kinyitom a szemeim és.... Látok. Mind a két szememmel tökéletesen látok.
YOU ARE READING
A fehér sárkány (Befejezett)
FantasyKína, sok száz evvel ezelőtt. A császár parancsba adta az ország legtehetsegesebb vadászainak, köztük az ifjú Kai Feng - nek, hogy vadásszák le a hegyekben élő sárkányokat. De az egyiket élve kell elfogni. Ez a különleges és igen szépséges példány n...