💐Tizenkilencedik rész💐

2.2K 172 21
                                    

Xian Lee pov.
A férjem leült mellém és az arcomat a kezeibe vette.
- Hihetetlen, de a szépséged semmit sem változott az elmúlt 3 évben. Ugyanaz a fehér hattyú vagy, akit elvettem és az asszonyommá tettem sok évvel ezelőtt. - mondta miközben az arcomat cirógatta gyanus mosollyal. Egy kicsit közelebb hajoltam hozzá és vettem egy aprócska szagmintát. Egyértelműen érezhető volt rajta a japànból hozott rizspálinka bűze.
- Long Chao, te részeg vagy?
- Én? Nem! Annyira józan vagyok mint egy pap! - nevetett majd szinte megragadta a csuklómat és az ágyra lökött. Teljesen bepánikoltam.
- Ne! Ne! Kérlek, ne! A kisbabám! - sikítottam és megpróbáltam lelökni, de bivajerős volt.
- Mókazzunk, édesem! Rég volt már! - kuncogott és megpróbalta kibontani a kimonómat, de hirtelen egy hatalmas csattanás és Long Chao azonnal mellém esett. Kai Feng allt az ágy mellett és egy nagy tekercs volt a kezében. Gyorsan felsegített és magahoz szorította a reszkető testemet.
- Jól vagy?
- Azt... Azt hiszem... - szipogtam és próbaltam minnél szorosabban hozzábújni.
- Gyere! Menjünk innen! - mondta és egy köpenyt rám teritve kimentünk.

Kai Feng pov.
Nehezen, de sikerült kivinnem őt a palotából. Egyenesen a szállóra mentünk, ahol a pici A - Meng épp a szolgálólánnyal jatszott.
- Apu! - kialtotta és a nyakamba ugrott. Mögöttem Xian Lee meghatódva nézett minket. A - Meng pedig vegre észrevette őt. Sírva maszott át az ölébe és ölelte a nyakát miközben az anyja csókolgatta a fejét.
- Mami!
- Édes kicsikém! Úgy sajnálom egyetlenem! Biztos feltél, de már nincs semmi baj, édesem! - simogatta a pici fiú hátát. Én nem bírtam ki és én is csatlakoztam az ölelésbe.
- Mami! Apu nagyon aggodott érted.
- Apu? - nezett rám kérdő tekintettel.
- Addig kérlelte míg végül tényleg megengedtem neki. - motyogtam zavartan mire Xian Lee egy puszit nyomott az arcomra. Azt hiszem végre megnyugodhattunk. Meg nem vegleg, de csak pár percre végre nyugodt lehetett a lelkünk. Magamhoz öleltem őket, tudatni akartam velük, hogy milyen fontosak nekem. Ők, a családom.

A fehér sárkány (Befejezett)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora