💐Tizennegyedik rész💐

1.9K 179 14
                                    

Kai Feng pov.
A teraszon ültem és olvastam, legalábbis próbáltam olvasni. Olyan furcsa érzés kerített a hatalmába. Valami nagy baj van, de fogalmam sincs, hogy mi. Épp felallnék és bemennék, amikor megjelenik a bátyám.
- Hallottad? A császár megtalálta és kírtotta a sárkány várost a Danxu hegyen és elfogták a fehér sárkányt! Ráadásul a császár párja is előkerült! - kiáltotta mosolyogva, de nekem kiesett a könyv a kezemből. Elkapták Xian Lee - t? Kiírtották a sárkány várost? Mi lett a kis A- Menggel? Lélekszakadva berohantam majd kardot ragadtam és kirohantam.
- Kai Feng! Hová mész?
- Sajnálom bátyám! Nem árulhatom el! - kialtottam majd kirohantam az istallóba és felnyergelve egy lovat megindultam a főváros felé.

Xian Lee pov.
Egy hatalmas szoba kellős közepén ültem egymagamban. Megállás nélkül A - Mengen járt az eszem. Hová vihették? Long Chao megfenyegetett, hogyha nem megyek vissza vele a fővárosba és leszek ismét a császára, akkor megöli A - Menget! Megöli a saját fiát. Hogy születhetett egy ekkora szörnyeteg a világra?
- Tudod, amikor eltűntél, összetörted a szívem. - jelent meg mellettem. Elfordítottam a fejem, hogy ne kelljen ráneznem, de megragadta az arcomat és maga felé fordított.
- De az, hogy még meg is csaltál, az már felháborító! Ki a fattyad apja?
- Menj a pokolba! - kiáltottam és arcon csaptam. Nem fog bántani, tudja, hogy erre már megvannak a módszereim. Neki épen kellek, különben nem lesz, akit kedvére erőszakolhat.
- A másik fiad, az enyém, igaz? - kérdezte mire bólintottam.
- Gondolj csak bele! Elfogadhatom mint a törvényes fiam! Egy nap akár császár is lehetne belőle! A másik köpyköt visszavitetném az apjának, csak meg kell mondanod, hogy ki az. - mondta mézes - mázas hangon. Tudtam, hogy ez csak egy trükk, így elcsaptam a kezét és elfordultam.
- Eredj a pokolba, te szörnyeteg! - kialtottam mire az arcáról eltűnt a mosoly és egy akkorát csapott az arcomra, hogy elestem. Szerencsére a hasamat nem érte ütés.
- Tanuld meg, hogy kivel beszélhetsz így! Eljátszottad az első esélyed! Kapsz még kettőt! Ami a fiadat illeti, úgy döntöttem megtartom rabszolgának! Úgy talán hasznát veszem!
- De... De ő a te fiad!
- Majd ha az anyja is az enyém lesz, akkor lesz az! - mondta majd becsapta az ajtót és kiment.

A fehér sárkány (Befejezett)Where stories live. Discover now