Xian Lee pov.
Kicsit tovább haladtunk a csókkal, de azt hiszem erre volt szükségem. Hogy érezzem a szeretetet, hogy elfelejtsem ki vagyok és ezt Kai Feng megadta nekem. Csodás ember, még ha sárkányvadász is.
- Nagyon fájt? - kerdezte miközben magához ölelt. Mosolyogva megráztam a fejem és hozzábújtam az izmos mellkasához.
- Nem. Köszönöm neked. Azt hiszem szükségem volt erre.
- Mármint? - vonta fel kívancsian a szemöldökét.
- Arra, hogy szeressenek. A fiam szeret, tudom, de az nem szerelem.
- Sajnálom, hogy megríkattalak, csak megrémültem.
- Én is megrémültem. Maradj itt köztünk. Hagyj fel a sárkányvadászattal és maradj itt a városban, velünk.
- Egy álom lenne, de mi lesz otthon szegény bátyámmal? Őt nem hagyhatom cserben. Sokkal tartozom neki.
- Miért? - kérdeztem kíváncsian mire egy kicsit elhúzódott, hogy a szemembe nézhessen.
- Amikor menekültünk, a sárkanytàmadás alatt, egy nagy tűzcsóva felénk lövelt, de a bátyám a saját testével védelmezett. Súlyosan megsérült és majdnem őt is elveszítettem. Ezután megesküdtem, hogy sosem hagyon őt cserben. Sajnálom.
- Ugyan, nem foglak elszakítani a csaladodtól. - suttogtam fájdalmasan és átöleltem. Ha nem is lehet velem örökre, legalább egyszer szerelmes lehettem. Lemosakodtunk és mind a ketten pizsamába öltöztünk majd lefeküdtünk aludni.
Éjszaka közepe lehetett amikor valami furcsa érzés kerített hatalmába. Mintha valami nem lenne rendben. Felkeltem és átmentem A - Meng szobájába. A kisfiam halkan sírt és vonaglott, rémálma volt.
- Mami... Mami... - sírta. Mint a villám oda rohantam és gyengéden rázogatni kezdtem. Sikítva ébredt és tiszta izzadtság volt mindene.
- Mami! - sírva borult a nyakba. Pár másodperc múlva megjelent Kai Feng is.
- Mi történt?
- Rosszat álmodott. Shh! Kicsikém, semmi baj! - simogattam a kisfiam hátát. Kai Feng végig ott maradt és ő is simogatta A - Meng fejét. Szerencsére fáradt volt, így pár perc múlva már félálomban volt. Visszafektettem és elindultunk kifelé, de az ajtóban mèg visszafordultunk.
- Jó éjt, mami. - suttogta álmosan.
- Jó éjt, kicsikèm!
- Jó éjt, kölyök! - köszönt el Kai Feng is mire olyan választ kaptunk amit álmunkban sem gondoltunk.
- Jó éjt, apu!
YOU ARE READING
A fehér sárkány (Befejezett)
FantasyKína, sok száz evvel ezelőtt. A császár parancsba adta az ország legtehetsegesebb vadászainak, köztük az ifjú Kai Feng - nek, hogy vadásszák le a hegyekben élő sárkányokat. De az egyiket élve kell elfogni. Ez a különleges és igen szépséges példány n...