💐Huszadik rész💐

2.2K 166 11
                                    

Xian Lee pov.
Mind a két szerelmem mosolyogva hajtja a fejét a nagy hasamra, hogy érezhessék, hogy a kicsi rugdalózik. Három hónap telt el mióta Kai Feng kihozott a palotából. Azóta folyton vandorlunk és fogadókban szállunk meg. Fehér hajam egy csukja alá rejtem, hogy ne keltsünk feltűnést.
- Megrúgott! - kialtott fel A - Meng.
- Megint téged? Úgy nèz ki neked jobban örül mint nekem! - morogta Kai Feng tettetett sértődöttseggel a hangjában mire A - Meng átszapadt hozzá és megölelte.
- Ne haragudj! - mondta bűnbánóan. Kai Feng arca remült lett. A - Meng tényleg elhitte, hogy megbántotta őt. Átöpeltek egymást majd Kai Feng felemelte a fiamat és mosolyogva feldobta majd elkapta, tehát szent a béke. Én csak meghatottan néztem őket. Tenyleg olyanok mint apa és fia. Annyira édesek. Épp felálltam volna mikor egy ismerős, de kicsit sem kellemes, feszítő erzés nyilalt a hasamba. Úgy néz, ki, hogy kicsit itt kell majd maradnunk.
- Mi az? - lépett mellém ijedten Kai Feng. En csak nyugodtan rá mosolyogtam és próbáltam egyenesen venni a levegőt.
- Kai Feng! Meg fog történni! Most fog megtörténni! - nevettem el magam mire az arcán látszott, hogy felfogta mit mondok és ijedten kezdett volna pánikolni, de megkértem, hogy ne csinálja és inkabb kerítsen valakit, aki tud nekem segíteni. Mint a puskagolyó kirohant. Addig én elkezdtem sétálgatni fel - alá, egyszer már szültem, tudom mit kell csinàlni. A - Meng ijedten ugrik mellém, de megnyugtatom, hogy semmi baj, csak most fog megszületni a kistesója. Ujjongani kezdett, nekem pedig már le kellett ülnöm. Ekkor érkezett meg Kai Feng, egy idősebb asszonnyal, aki megkérte őt, hogy menjen ki és vigye ki A - Menget is. Meg is tette, kissé hezitalva. Nekem meg jöhetett a feketeleves.

Kai Feng pov.
A - Meng a karomban csücsül miközben kimentünk egy kicsit a városba. Muszály volt eljönnöm onnan, különben megbolondulok, hogy nem tudok segíteni. A - Meng egy játékos pultnál allt meg és egy papír pillangót kezdett nézegetni. A pultos hölgy megragadva a lehetőseget mutogatta neki a legszebbeket.
- Uram! Vegyen játekot a kisfiának! Itt kaphatók a legjobbak! Hol az édesanya?
- Hát... - már épp kezdtem volna magyarazkodni, de A - Meng megelőzött.
- Anya a szobánkban van, mert most születik a kistesóm! - mosolygott. Èn is elmosolyodtam ám hirtelen furcsa érzés töltött el. Nyers energia áramlott szét bennem és éreztem, hogy vissza kell mennem, most. Felkaptam A - Menget és visszarohantunk a fogadóhoz. A szobánkhoz erve valósággal feltéptem az ajtót és odabent, megláttam életem szerelmét, ahogy a világ egyik legédesebb kisgyerekét tartja a kezében.

A fehér sárkány (Befejezett)Where stories live. Discover now