Kai Feng pov.
Minden sokkal élesebb lett és tágult a látóterem. Végre nem kellett teljesen elfordítanom a fejem, hogy jobbra nézhessek.
- Mit... Hogyan...
- Én nem tudok ölni. Egyszerűen képtelen vagyok rá. Egy légynek sem vagyok képes ártani. Én csak gyógyítani és életet adni tudok.
- Szép. - mondtam és elé àllva egy puszit nyomatam az arcára, ám a helyett, hogy elhúzódtam volna, hirtelen megragadott és a nyakamnál fogva magához húzott egy csókra. A meglepettségem nagyobb volt mint a hegy, amin élünk. Mit művel ez? Nekem le kéne vadásznom őt, nem beleszeretnem. Riadtan ellöktem és kirohantam a szobából.Xian Lee pov.
Elment. Miután ez megtörtént kirohantam a szobából, hátra a kertbe, ahol a hóba rogyva zokogni kezdtem. Közben már leesett az első hó a faluban, ami az idő múlását jelezte. Mit műveltem? Én bolond, beleszerettem egy sárkányvadászba. Talán neki is ez a baja? Vagy csak undorodik amiért egy olyan szörnyeteget kellett csókolnia mint én? Nem számít. Arra lettem figyelmes, hogy valaki megölel hátulról. A kisfiam volt az.
- Jól vagy, mami? Hideg van. - ölelt at szomorú arccal. Magamhoz öleltem és szipogva szorítottam a pici testét.
- Bántott téged valaki? Megbűntetem! - vált el tőlem és lengette a kis fakardját. Muszály volt elmosolyodnom rajta. Olyan kis édes, amikor próbál felnőttet játszani.
- Semmi baj, kincsem. Menjünk be, jó? Főzök egy teát.
- Tea!!! - kiáltotta vidáman és már szaladt is befelé. Bánatomra azonban ott állt bent ő. Mintha ránk várt volna. A - Meng azonnal a lábához ragadt.
- Képzeld, Kai Feng! Valaki bántotta, mamit! Sírt szegény, kint a hóban. - mesélte mend mire szinte rémülten rám néz, én pedig lesütöm a tekintetem. Hárman leültünk teázni, néma csendben. A - Meng hamarosan elaludt így le akartam fektetni sludni, de Kai Feng megelőzött. Felkapta a kisfiam és rámnézett.
- Csinálhatom én? Persze, ha nem engeded megértem.
- Vidd csak, megyek én is. - mondtam és így együtt felvittük A - Menget a szobájába.
Miután letettük aludni csak álltunk és néztük egymást. Gyilkos csendben. Hirtelen azonban közeledni kezdett, majd a kezébe vette az arcomat és megcsókolt.
YOU ARE READING
A fehér sárkány (Befejezett)
FantasyKína, sok száz evvel ezelőtt. A császár parancsba adta az ország legtehetsegesebb vadászainak, köztük az ifjú Kai Feng - nek, hogy vadásszák le a hegyekben élő sárkányokat. De az egyiket élve kell elfogni. Ez a különleges és igen szépséges példány n...