Kai Feng pov.
Amikor a kicsi Meng átölelte a lábamat valami furcsa melegség öntötte el a szívemet. Ahogy rám nézett a kicsi kék szemével, valami csodálat áradt belőle. Azóta még inkább lerazhatatlan.
- És mi a kardod neve?
- A neve? Az még nincs.
- Szerinted a mami csinos? - kérdezte mire bennem megfagyott a vér. Be kell valljam erre ingent akartam mondani. Még sosem érdeklődtem a ferfiak iránt, de Xian Lee annyira más. Mintha egy tökéletes feleség es anya veszett volna el benne. Ráadásul hihetetlenül szép.
- Nem is tudom.
- Szerintem a mami csodaszép. Itt minden sárkany el akarja őt venni, de sajnos nem lehet.
- Miért? Mert anyukád egy király?
- Nem. A mami azt mondja, hogy azért mert még mindig házasok a papámmal. Nem élnek együtt, de ettől még házasok. - magyarázta. Milyen okos kisgyerek. Korshoz képest kèpes felnőtt ként gondolkodni. Ekkor lépett be az emlegetett szamár.
- Miről beszélgetnek az urak?
- Képzeld, mami! Kuam Feng úrnak egy szép kardja és még nincs neve.
- Igazán? - ült le mellénk. Nem tudtam nem észre venni a csodaszép alakját.
- Most menj játszani, jó? - egy kicsit meglökte a buksiját mire a kisfiú kiszaladt.
- Ki kell cserélnem a kötést Kai mester.
- Felség, már lassan két hete itt vagyok. Szerintem ismerjük egymást annyira, hogy tegeződjünk. - mondtam viszonylag kedves hangon, amin látszólag meglepődött, de utána elmosolyodott és elkezdte levagni a használt kötést a vállamról. Annyira óvatosan tekerte le a rongyokat, hogy alig éreztem. Pedig Ling Dong fogai erősen a vállamba fúródtak. Miutan lekerültek az anyagok, valami gyógyfüvekkel beaztatott anyagot kezdett rám tekerni. Éreztem, hogy a szívrm egyre hevesebben ver, szinte kiugrik a mellkasomból. Xian Lee vegzett a kötéssel, de nem ment el. A haja szinte csiklandozta a hátamat, majd egy fejet éreztem meg, ami a vállara hajtotta a homlokát. Nem löktem el, én is akartam, hogy közel legyen hozzám. Egy kicsit hatra nyúlva megfogtam a kezét.
- Kai Feng... Szerinted... Milyen vagyok? - kérdezte enyhe megtörtseggel a hangjában.
YOU ARE READING
A fehér sárkány (Befejezett)
FantasyKína, sok száz evvel ezelőtt. A császár parancsba adta az ország legtehetsegesebb vadászainak, köztük az ifjú Kai Feng - nek, hogy vadásszák le a hegyekben élő sárkányokat. De az egyiket élve kell elfogni. Ez a különleges és igen szépséges példány n...