Kai Feng pov.
Messziről már látszottak a falunk tornyai. Aztan amikor oda értem a határhoz az emberek meglattak vagy sikitva szellemet kiáltottak vagy rémülten elszaladtak. Ennek hála hamar oda értem a házunkhoz, ahol már a lépcső tetején várt a könnyes szemű bátyám.
- Kai Feng!
- Bátyám! - öleltem át.
- Édes kisöcsém! Hála a mindenhatónak, hogy élsz! Annyira aggódtam érted, már azt hittem, hogy... Uram isten, mi van a szemeddel?
- Látok, bátyám. Mind a két szememmel látok. - mondtam mire körülöttünk szinte mindenkinek leesett az álla.
- Micsoda varázslat! Gyere be! Mesélj el mindent!
- Nem tehetem! - torpantam meg. A bátyám csak kérdően nézett rám mire a szemébe néztem és elé álltam.
- Sajnálom, bátyám! Nagyon szeretlek, de arról, amiket láttam és amiket hallottam holtomig hallgatok. - mondtam ellentmondást nem tűrően. Még a bátyámnak sem mesélhetek arról, hogy beleszerettem a sárkányok királyába és a fiát szinte sajátomként szeretem."3 hónappal később"
Xian Lee pov.
A hasam már akkora mint egy kissebb dinnye. Hihetetlen, hogy milyen gyorsan repül az idő ha várandósak vagyunk. Az első egy hónapban azon járt az eszem, hogy miképp tudassam Kai Fenggel, hogy jöjjön vissza, de aztán beláttam, hogy jobb ha nem tud erről az egészről. A - Meng majd kicsattan, hogy lesz egy kistesója, aminek nagyon örülök, de akkor is hiányzik.
Ma kiültem egy kicsit a teraszra, hogy szippantsak a meleg nyári levegőből. A kisfiam vadul játszott Ling Donggal, de hirtelen abbahagyták és mind a ketten az ègre meredtek. Én is kinéztem, hogy lássak, de azonnal megbántam. Idegen sárkányok közeledtek, miközben kocsikat cipeltek, azok a kocsik pedig tele voltak katonákkal.
- Hívják az őrseget! Vedjétek a királyt és a herceget! - kiáltotta Ling Dong majd kardot rántva elrohant. Egy szolga rögön mellettem termett és felsegítve bekísert a házba. Egy masik jelent meg, A - Menggel a kezében majd mind a ketten kirohantak, de amint becsukódott az ajtó vér festett be mindent és egy árnyék állt az ajtóban. Az az árnyék kinyitotta az ajtót és megallt előttünk.
- Ugye megmondtam, hogy nem bújhatsz el előlem, drágám?
YOU ARE READING
A fehér sárkány (Befejezett)
FantasyKína, sok száz evvel ezelőtt. A császár parancsba adta az ország legtehetsegesebb vadászainak, köztük az ifjú Kai Feng - nek, hogy vadásszák le a hegyekben élő sárkányokat. De az egyiket élve kell elfogni. Ez a különleges és igen szépséges példány n...