💐Huszonnegyedik rész💐

1.5K 121 9
                                    

Kai Feng pov.
Kint már sötétedett, az utcákat fákják világították meg, de még látni lehetett a mozgolódást. Az egyik emeletről figyeltem őket. Alig egy éve még vadásztam ezekre a lényekre, most pedig az egyik közölük a szerelmem és a tulajdon gyermekeim. Szeretem őket és ez többet ér, mint bármilyen hivatás.
- Hé! - jelenik meg mögöttem Xian Lee és átölel hátulról.
- Szia!
- A kicsik már alszanak, neked is pihenned kell.
- Csodás beszédet mondtál, még én is meghatódtam.
- A szívemből beszéltem... Ahj! - összeesett volna ha nem kapom el.
- Xian Lee!
- Jól vagyok.
- Ne hazudj nekem, kérlek! Mi a baj?
- Nem... Nem tudom... Olyan gyengének érzem magam... - motyogta, majd hirtelen elájult.
Csak másnap reggel tért magához és az orvos ott volt rögtön. Azt állította, hogy nem beteg, de valami komoly baj lehet, ha folytatja a stresszelést.
- Két gyermek után nem ajánlott ha sokat idegeskedik, felség. Ha így folytatja leáll a szíve. Pihennie kell és próbáljon meg nem súlyos dolgokkal foglalkozni.
- De... De a császár... A népem...
- Majd én intézem. - simogattam meg a homlokát.
- De te...
- Kérlek szerelmem! Mind te, mind a gyermekeink érdekében kérlek, bízz bennem! Neked most az a feladatod, hogy pihenj! Nagyon szeretlek. - csókoltam homlokon. Mosolyogva bólintott, majd hátradőlt a párnán és lassan elaludt. Én lementem és megkerestem Ling Dongot.
- Örömmel látom, hogy a királyom és te tényleg egymásra találtatok.
- Köszönöm. Ling Dong! Tudsz valakit, aki ki tud vezetni és esetleg el tud vinni a fővároshoz?
- Micsoda?
- Nem hagyhatom, hogy a császár esetleg csak megsejtse, hogy itt vagytok. Elmegyek és végzek vele.
- Kai Feng! Meg is halhatsz! Mi lesz akkor a királyommal és a kis hercegekkel?
- Biztonságban lesznek. Ha ti vigyáztok rájuk! Ezt értük kell megtennem! Ne mondd el Xian Lee - nek, hogy elmentem, pár napig ne. Most pihennie kell különben leállhat a szíve! Írok egy levelet! Azt három nap múlva add oda neki! Nekem kell végeznem Long Chao - val!

A fehér sárkány (Befejezett)Where stories live. Discover now