Xian Lee pov.
A szobamban ültem és szipogtam mikor hirtelen valaki a fiam nevét kiáltotta és hallottam, hogy a fiam sikít. Riadtan kiszaladtam és láthattam, hogy A - Meng épp a földön fetreng mellette ájultan Kai mester fekszik. Én is és Ling Dong is ugyanakkor érünk oda. Én a kezembe veszem a síró kisfiamat, Ling Dong pedig Kai mestert vizsgálja.
- Mi történt? - kérdeztem miközben A - Menget próbáltam nyugtatgatni.
- Meng herceg felmászott a fára és le akart ugrani. Kai Feng előbb észre vette mint én és egyből rohant amikor a herceg elkezdett esni. Alá vetette magát és úgy néz ki, hogy beverte a fejét. - magyarázta. Valóban, Kau mester fején egy nagy seb volt és tovabbra is eszméletlenül feküdt.
Miutan bevittük a szobájába elláttam a sebét és igyekeztem minden tőlem telhetőt megtenni, közben a fiamat is kifaggattam.
- Hogy jutott eszedbe ekkora ostobaság, kicsim?
- Sosem fogok sárkánnyá változni. - szipogta. Tudom, az óvodában dokan piszkáljàk mert féltékenyek rá, de ez akkor sem ok a fáról ugrálásra.
- Ha mègegyszer ilyet merészelsz csinalni nagyon csúnyán megbüntetlek, tudod, hogy azt én sem szeretem szóval igérd meg!
- Ig... Igérem. - szipogta és nyújtotta a kezecskéit. Odahajoltam és összedörgöltük a homlokunkat. Ekkor apró hangok hallatszódtak az ágyból és lattuk, hogy Jai mester felébredt. A - Meng meg akarta ölelni, de rászóltam, hogy most még ne.
- Jól van, Kai mester?
- Igen. Mi a fene történt?
- Megmentette a gyermekemet. Nagyon köszönöm. - nyomtam egy puszit az arcára. Mintha enyhe pírt véltem volna felfedezni. Ovatosan felült majd pár perc múlva sétált ki, hogy szívjon egy kis friss levegőt. Vele mentem, hogy ne legyen baj, am ekkor A - Meng nekicsapódott és a lábán csüngött. Elnevettem magam.
- Gratulálok, Kai mester.
- Mégis mihez?
- A fiam mostmár szereti önt. Mindig ha szeret valakit, annak a lábán csimpaszkodik. - mosolyogtam. Kérdően tekintett le a kisfiamra, aki csak tovább szorongatta a lábát. Majd amikor felnéztem egy halvány mosolyt láttam megereszteni.
YOU ARE READING
A fehér sárkány (Befejezett)
FantasyKína, sok száz evvel ezelőtt. A császár parancsba adta az ország legtehetsegesebb vadászainak, köztük az ifjú Kai Feng - nek, hogy vadásszák le a hegyekben élő sárkányokat. De az egyiket élve kell elfogni. Ez a különleges és igen szépséges példány n...