Kai Feng pov.
Reggel kimentem egy kicsit körül nézni. Szép nagy ház és kert tartozott ehhez a nagy sziklapárkányhoz. Az építkezésük egész egyedi. Mindenhol hatalmas terek és leszálló pályák vannak kialakítva.
Lementem a kertbe ahol megpillantottam az idegesítő tökmagot. Egy helyben állt és valamin nagyon erőlkött.
- Te meg mit művelsz?
- Most ne zavarj! Épp sárkánnyá akarok változni! - morogta és folytatta. Észrevettem, hogy az anyja èpp felém tart. Milyen sudár, úgy lépked mintha a talaj felett lebegne. Fehér haja csillog. Allj, miért gondolok én ilyesmikre?
- Jó reggelt, Kai mester!
- Áh! Felség, jó reggelt! Mit csinál ez a gyerek? - kérdeztem az erőlködő gyerekte mutatva.
- Hah! Minden vágya, hogy sárkánnyá változhasson.
- Mi az akadálya?
- Meg túl kicsi, de nem ez a bökkenő. A bökkenő az, hogy az apja... - itt elhalgatott és megszorította a ruháját. Fajdalmas emlék lehetett.
- Bocsásson meg! - ezzel elfordult és elment. Balszerencsémre megjelent Ling Dong.
- Mit mondott a királyomnak, maga vadállat?!?!
- Semmi olyat amivel megbántottam! Nem én tehetek róla, hogy hiányzik neki a gyereke apja! Ha meghalt, sajnalom, nem tudtam! Bizonyára jó ember volt, de... - nem fejezhettem be mert Ling Dong hangos nevetésbe kezdett. Úgy röhögött, hogy azt hittem itt fullad meg előttem.
- Jó ember?! Egy, az apa egy sárkány! - itt atvaltott komolyabba. - Másodszor nincs nála kegyetlenebb és erőszakosabb férfi. Szegény kiralyom, a férje megerőszakolta és így fogant a kicsi Meng. Amikor megtudta, hogy ő felsége varandós, el akarta vetetni tőle a babát, de bátor királyom nem hagyta. Megszökött és visszajött hozzánk, ide Lóng chéng - be. (Sárkány város) És itt neveli az ifjú herceget. Most ő az anyák pèladaképe és sokunk védelmezője. - ahogy a kiralyáról meselt, meg èn is éreztem, hogy mennyire tiszteli és szereti Xian Lee - t. Egy pillanatra oldalra neztem es ekkor megláttam, hogy a kölyök egy rettentően magas fa tetején van és bizony ugrani készül.
- A - Meng!!! - ordítottam és rohantam a fához. A gyerek észrevett, de a kicsi lába megcsúszott és zuhanni kezdett.
YOU ARE READING
A fehér sárkány (Befejezett)
FantasyKína, sok száz evvel ezelőtt. A császár parancsba adta az ország legtehetsegesebb vadászainak, köztük az ifjú Kai Feng - nek, hogy vadásszák le a hegyekben élő sárkányokat. De az egyiket élve kell elfogni. Ez a különleges és igen szépséges példány n...