💐Harmadik rész💐

2.4K 194 16
                                    

Xian Lee pov.
Mar vagy fél óraja vitatkozom Ling Dong - al, de nem tudunk megallapodasra jutni.
- Végeznünk kell vele!
- Szó sem lehet róla!
- Sok fajtársunkat megölte!
- Azok a fajtarsaink elárultak az egyességet és fosztogattak ártatlan embereket! Mi is kivégeztük volna őket! Ez a ferfi nem veszélyes! Ha most útjára engedjük halálra fagy itt! Legalább tavaszig várjunk vele!
- Felség! Én és a többiek csak aggódunk! Magáért és a kis Xian Meng hercegért is! Az apja még biztos üldözi magukat!
- Tudom, de itt senki sem talál meg minket! Ide csak sárkányok jutnak fel! Ling Dong! Köszönöm, hogy aggódsz miattunk, de ez az ember élve fog innen távozni! - ezzel lezártnak tekintettem a vitát, de Ling Dong térdre rogyott.
- Felség! Legalább a fegyvereit had vegyem el tőle! Csak addig amíg itt van! - könyörgött tovább. Ezzel egyet értettem és semmi kifogásom nem volt ellene.
Visszamentem a szobába ahol a férfi még mindig az ágyban feküdt, de a kisfiam is ott ült a végében.
- Elnezést, de leszednéd rolam a gyereked? Kezd megijeszteni! - mondta flegmán a férfi. Kicsit sértő volt a viselkedése.
- A - Meng! Gyere onnan! Mit mondtam a bámulasról!? - szidtam le mire a kisfiam lehajtott fejjel elém állt.

Kai Feng pov.
A fura kisfiú az anyja elé allt majd kinyujtotta a kezeit. A fiú lehajolt és hagyta, hogy a gyerek hozzádörgölje a homlokát az övéhez majd kiszaladt a szobából.
- Mi volt ez az előbb? - kérdeztem mire a fiú kérdően rám nézett.
- Mi volt mi?
- A homlok dörgölés.
- Ja, az! Mi sárkányok így kérünk bocsánatot és bocsátunk meg. Óh, még be sem mutatkoztam! A nevem Xian Lee és én vagyok a sárkányok uralkodója. A te néped csak fehér sárkàny kènt ismer. A kisgyerek az előbb az én fiam volt. Ő Xian Meng!
- A fiad? Idegesítő kis kölyök. - mondtam flegmán. Látom rajta, hogy sértők a szavaim, de hát ez van.

A fehér sárkány (Befejezett)Where stories live. Discover now