💐Tizenkettedik rész💐

2K 181 31
                                    

Kai Feng pov.
Eljött a tavasz. A cseresznyefák mind rózsaszín viragba borultak és kellemes meleg levegő érkezett délről. Eljött a búcsú ideje is. Ling Dong visszaadta a kardomat és ràm adtak egy új ruhát mert a régi már nagyon elkopott.

 Ling Dong visszaadta a kardomat és ràm adtak egy új ruhát mert a régi már nagyon elkopott

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

A - Meng nagyon sírt, hogy ne menhek el, de vissza kellett mennem. Megígértem, hogy visszajövök ha tudok, de csak sírva elszaladt. Xian Lee pedig nem volt sehol. Szerettem volna elbúcsúzni tőle. Be kellett kötni a szemem és így egy fiatal zöld sárkány vitt le a hegyekből. Odalent aztán megköszöntem neki mindent és elindultam hazafelé, de ki tudja, talán az a másik irányban van.

Xian Lee pov.
A testem romokban, a szívem darabokban. Elment. Megértem, hisz a bátyjának tudnia kell, hogy él, de akkor is fáj. A - Meng sírva jött haza, Ling Donggal.
- Elment?
- Lun Huan vitte le.
- Ertem, akkor ha... - nem tudtam befejezni mert éreztem, hogy hirtelen el kezd fel - le fiftezni a gyomrom és forog velem a világ.
- Mami! - rohant mellém A - Meng. Ling Dong is azonnal mellettem termett és elkapott mielőtt magával ragadott a sötétség.
Ahogy magamhoz tértem, az ágyamban voltam. A kisfiam mellettem feküdt és aggódva figyel.
- Mami, jól vagy?
- Kicsikem... Mi történt? - kerdeztem a a fejemet fogva. Ling Dong egy orvossal jött vissza.
- Felség, volt mostanában nemi kapcsolata valakivel? - kerdezte mire Ling Dong és èn szúrós pillantast vetettünk miközben én befogtam a kisfiam fülét.
- Kicsim! Menj ki egy kicsit játszani, jó? - hessegettem ki a kicsit mire kiszaladt.
- Ööö... Elnézést... Szóval, felség?
- Nos... Az a sárkànyvadász... Mondhatni bezarta magát a szívembe.
- Felség? - nézett rám meresztett szemmel Ling Dong.
- Tudom, nem volt helyes, de Kai Feng jó ember, tudom. Miért kérdi doktor?
- Felség, az ajulást egy újfajta hormon okozta, ami épp most keletkezik a testében.
- Óh, biztos nem nagy baj! Hisz olyan az mint a pubertázs, nem?
- Nem, felség. Ez a hormon.... Ez... Terhes sárkányokban termelődik.

A fehér sárkány (Befejezett)Where stories live. Discover now