Masih bersisa hela nafas berat dan puas kami berdua selepas bertarung agak lama tadi. Niat awal Fadly mahu mengajakku keluar makan pun, sudah dilupakan terus.
"That was a good game, Risya. Thank you so much. Fadly benamkan bibirnya di tengkukku.
"Hurmmm...." hanya erangan kecil aku lepaskan kerana aku juga belum hilang lelah.
"I nak terus bersama you. You lupakanlah Arie. I boleh bagi you lebih dari apa yang Arie pernah bagi pada you. Apa saja yang you nak dan yang pasti I tak akan lukakan hati you."
"Macam mana dengan Tina?"
"I akan break-off dengan Tina kalau itu dapat buktikan I sungguh-sungguh mahukan you. Walaupun I dah dapat tubuh you, tapi I nak tawan hati you. I perlukan cinta you dengan sepenuh hati."
"Sekarang, you bolehlah cakap. Bila dah selalu sangat macam ni, lama-lama you akan cari lain juga.
"Perempuan secantik you, rugi kalau I tinggalkan."
"I tak boleh janji apa-apa. I selesa dengan keadaan sekarang. Kita berkawan?"
"Sex?"
"Terpulang! Ikut naluri, kehendak, nafsu juga kalau ada masa dan peluang."
"You will never say no for sex, right?"
"Never," aepatah perkataan yang keluar dari bibirku membuat pelukan Fadly semakin kuat.
'Jalang sungguh aku!' – aku mengutuk diri sendiri.
"Tadi you kata nak dinner, kan?" aku teringat akan tujuan sebenar Fadly menelefon.
"Ya lah, I pun dah lapar."
"I nak mandi dulu," aku tolak badannya supaya menuruni katil. Dia menarik pehaku, melingkarkan betisku ke pinggangnya lalu membawa aku ke kamar mandi.
********************
Terbuka mataku serta-merta bila satu ciuman hinggap di bibir. Wajah Fadly yang sedang tersenyum manis memandangku.
"Good morning darling," dia menepuk pipiku lembut dan menarik comforter tebal yang menyelimutiku hingga ke tengkuk.
"Hurmmm......" aku merengek manja lalu kembali memejamkan mata.
"Bangun, kalau tak-."
"Tak nakkkkk," tetap mata ini payah untuk celik. .
Geram dengan kedegilanku, Fadly menarik tali halus gaun malamku hingga ke lengan. Sekejap sahaja dia sudah menindih tubuhku.
Tidak seperti malam tadi, Fadly menyantuni aku dengan lembut sekali.
"So nice kalau dapat macam ni selalu. Bangun tidur je, sarapan 'you' dulu."
Aku tergelak walaupun ketika itu tubuhku sedang dilambung ghairah yang amat sangat. Sehingga dia memercik letusan lanarnya, Fadly tak sudah-sudah membisikkan kata-kata cinta.
"I dah order breakfast tadi. Dah sejuk agaknya." Dalam termengah, dia menuturkannya.
Aku toleh ke meja berhampiran. Satu dulang sarapan berserta sekuntum bunga mawar di dalam pasu kecil. Baru aku teringat, selepas makan malam dan bersiar-siar sebentar, kami kembali ke hotel dan aku tidur di bilik ini. Bilik Fadly.
"Jom mandi,"
"Sekejap lagilah," makin kejap pelukan Fadly.
"Pukul berapa you nak ke airport?"
YOU ARE READING
TRILOGI ARIESYA - V1, V2 & V3
RomanceTERBARU DARI SAYA. BAKAL TERBIT VOL 1 - HATI YANG TERPILIH VOL 2 - KEMARAU CINTA VOL 3 - DAN...... RINDU-RINDU PUN BERGUGURAN