28.fejezet

344 21 1
                                    

- Biztos vagy benne, haver? - kérdezte Jay, Garyt, amikor beszámoltunk az egész akciónkról. Én Jay mellett ültem az ágyon, ő pedig át karolta a derekam.
- Igen - bólintott a srác.
- Szerencséd, hogy nem lett Liának semmi baja, mert szobatarsak lennénk - mutatott körbe a kórtermen.
- Én is örülök, hogy a legjobb haverom vagy - vigyorgott kényszeredetten Gary, majd Jay rátenyerelt a hívógombra. Hallani lehetett, hogy a nővér csapot-papot otthagyva  rohant a kórterem fele.
- Ez jó lesz - ült le Ash a kórházi székre a drámát várva.
- Mi történt?! - kérdezte riadtan a nővér.
- Szedje ki ezt belőlem - emelte fel a karját, amibe az infúzió volt bekötve.
- Na, de miért? - döbbent meg a nő.
- Mert el akarok menni - közölte a barátom.
- Nem tehetem.
- Akkor megteszem én - vonta meg a vállat Jay, majd a karjahoz nyúlt.
- Isten ments! - rohant oda a nő. - Akkor nincs is semmi baj?
- Miért lenne?
- Mert megnyomtad a hívógombot - fonta keresztbe a karját a nővér.
- Jól vagyok, olyannyira, hogy haza akarok menni.
- Hívok egy orvost - sóhajtott fáradtan a nővér.
- Hallod, te 0-24-ben baromi idegesítő tudsz lenni - közölte Ash.
- Mintha te nem - húzta gúnyos mosolyra a száját Jay.
- Azt hallom, fiatalember, hogy menne haza - jött be a doki.
- Rosszul hallotta - jegyezte meg Jay. - Nem haza mennék, hanem haza megyek - javította ki.
- Először is én vagyok az orvos, másodszor még nem engedhetlek ki, sajnálom.
- Ez nem igaz! - fújtatott Jay. - Esetleg...
- Természetesen marad - szakítottam félbe.
- Mi?! - nézett rám kikerekedett szemekkel Jay.
- Konkrétan az életeddel játszol - húztam fel a szemöldököm. Ő amolyan "miért eddig szerinted mit a francot csináltam?" pillantással jutalmazott.
- Hallgass a barátnődre - javasolta neki az orvos. A megszólítás hallatán elmosolyodtam, és éreztem, hogy Jay közelebb húz magához.
- Valaki álljon már mellém! - kérte.
- Miért? - lépett be Mrs Smith, az anyukája a kórterembe.
- Semmi - mosolygott ártatlanul a fia.
- Szabadulni akar - mosolygott kedvesen az orvos is.
- Hogyne, még mit nem! - háborodott fel az asszony. - Ilyen rövid időn belül két súlyos sérülés, kisfiam, azt kell feltételeznem, hogy rendkívül szerencsétlen vagy - csóválta a fejet.
- Nem kell feltételeznie, úgy is van - vihogott Ash, és Gary is szakadt a röhögéstől. Megjegyzem engem is megmosolyogtatott.
- Be lehet fejezni - jegyezte meg unottan Jay. - Kis áruló - súgta nekem.
- Azért bejövök neked - vontam meg a vállam. Mosolyogva nyomott egy puszit a halántékomra.

Egy vérfarkas társának naplójaTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang