Hayatımızda kimse tesadüfen karşımıza çıkmaz. Karşımıza çıkan, etrafımızda olan herkesin bir nedeni vardır. Ya bizi bir yere götürürler, ya da bize iyi kötü bir şeyler öğretirler.
Belki de gerçekten öyleydi. Karşımıza çıkan tesadüf diye adlandırdığımız bir insanın kaderimiz olduğundan, bazen de üzüntülerimizin bir imtihandan ibaret olduğundan bi haberdik.
Murat.
Sen tesadüf diye mi sunuldun bu hayatta bana? Bu yaşıma kadar annem harici bana en iyi gelmiş insanın hayatında olan biri.
Ben şanssızlık diye düşünsem de bu Yağmur'un şansı olabilirdi. Bu çocuktan kurtulması için o cafede ki olayı yaşamıştım belki de.
Kim bilir?"Ya lütfen Eylül" diyen Yağmur'a baktım. Her defasında hayır dememe rağmen ısrarını ve istikrarını sürdürüyordu.
"Hayır dedim Yağmur" sözlerimden sonra ayaklandım ve cama doğru yaklaştım.Murat'la tanıştıktan sonra o evden çıkıp gitmiş Yağmur ise başımın etini yemekle meşguldü. Ateş gelecek diye büyük bir korkuyla kaçmasını da unutmamak gerek.
"Fazla kalmayız, lütfen" dediğiyle ofladım.
Birlikte Murat'ın evine gitmemizi istiyor ama bir yandan da Ateş'ten deli gibi korkuyordu.Bana kalırsa güvenmiyordum ve kesinlikle haklıydım. İki kız baş başa bir erkeğin evine gitmek akıl kârı değildi hele ki bu Murat ise.
Orada seni kesse doğrasa kimsenin haberi olmazdı. Bu kız neyine güveniyordu?
"Sen gelmezsen tek giderim" diyince gözlerim açıldı. Tek gitmesine kesinlikle izin veremezdim. Ben o çocuğun gerçek yüzünü daha bir kaç saat önce kendi gözlerimle görmüştüm."Saçmalama!"
"Saçmalamıyorum!"
"Saçmalıyorsun!"
Sesimizin yükseldiğini kapıda dikilen iki bedenle fark etmiştik. Burak gülerek izlerken Ateş her zaman ki gibi onun tam tersiydi.
Kimseden çıt çıkmayınca koltuğun üstündeki çantamı alıp iki bedenin arasından geçerek evden çıktım. Ben onu iyiliğini istiyordum ama hala benimle inatlaşıyordu.
'Ama onun bir şeyden haberi yok!' kendimi düzelttiğimde elimi alnıma vurarak kendi evimin katına çıktım. Evet, hiçbir şeyden haberi yoktu. Ona göre onu çok seven masum ve sadık bir sevgilisi vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DİLHUN
Teen FictionKadının elleri küçük ve kırılgandı. Tıpkı kalbi gibi. Onu herkesten koruyacak birine ihtiyaç duyuyordu. Güvenebileceği, sevebileceği, babası gibi onu asla terk etmeyecek birine. Adam ise güçlü, çok güçlüydü. Kadını koruyacak kadar hemde. Ama bir o k...