10. Bölüm

1.3K 772 132
                                    

10. Bölüm ~ İyi okumalar.

SokağımsanBen anahtarı çevirdiğim zamanKapanan evin kapısı değil,Senin kapın olsun açılan

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sokağımsan
Ben anahtarı çevirdiğim zaman
Kapanan evin kapısı değil,
Senin kapın olsun açılan.

Günlerdir yaşadığım yoğunluktan, karmaşadan dolayı elime alamadığım  şiir kitabımdan okuduğum bu dizeler hoşuma gitmiş tekrar tekrar okumamı sağlamıştı. Kaç sayfa okuduğumun farkında değildim fakat bugünlük dozumu aldığımı düşünerek kitabımı ortada bulunan küçük masaya koydum. Ne olursa olsun bunlar için Ateş'e teşekkür borçluydum.

Düşüncelerimle evden çıkmak için ayakkabılarımı giyiyordum ki Eylem'in söylediği cümle tekrar beynimde yer edinmişti.
'Sana muhtacım Eylül'
Kapıyı yüzüne kapattığımda sadece bu cümleyi haykırmıştı kapının ardından. Bunca zaman yaşadığım kırgınlıklar, döktüğüm gözyaşları vicdanımı zor da olsa geçmişti.

Kapının önünde zile basmak için elimi uzatmış heyecandan gözlerimi fazlasıyla kırpmaya başlamıştım.
Ah! Evet, fazlasıyla iğrenç bir huydu heyecanlanınca göz kırpmak.
Zilin sesi kulağımı doldurunca kapının açılması da pek gecikmemişti. Yağmur'u karşımda görünce önce sarılmak istesem de en son tartıştığımız an aklıma gelince vazgeçtim.

"Ateş evde mi?" diye sorduğumda Yağmur kafasını sağa sola salladı. Olmadığını anlayınca kendi evime çıkmak isterken sesiyle durdum ve gülümsedim.

"Barışalım mı?" yaramaz bir kız çocuğu gibi sorduğu sorusuyla ona dönüp güldüm ve kollarımı açtım. Bunu bekliyormuş gibi gelip sıkıca sarıldı. Ne garip değil mi? Şu kısacık zaman da bu hayat benden bir abla aldı fakat yaramaz bir kız kardeşi verdi. Kan bağımız yoktu belki hatta birbirimizi hala tam olarak tanımıyorduk ama yine de bu duygu çok özeldi.

*
"Salaksın kızım sen"
Burak ağzına patlamış mısırları doldururken bir yandan da televizyondaki kıza söyleniyordu. Gerçekten böylesine pembe dizileri izleyen bir erkek görüyordum. Kendinden geçiyordu.

DİLHUNHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin