O adamla tanışana dek çok saçma ve sıkıcı bir hayatım vardı. Gerçekten çok sade bir hayatım vardı, herhangi bir işim yoktu maalesef... Neden bende bilmiyorum, aslında çok uyumluyumdur. Ama o zamanlar yoktu işte, işim yoktu. Boş boş dolanıyordum etrafta.
Bu hayattan sıkılmış olmalıyım ki bir bara girdim. Barda bir sürü kişi vardı, herhangi bir masaya oturdum ve barmenden biraz içki getirmesini istedim. Barmen bana içkileri getirirken aklımdan nasıl para kazanacağım geçiyordu. Para veren tek kişi babamdı, o da sadece yaşayabilmem için. Yoksa umrunda bile değildim, annem ise... O öldü.
Babam ne bok yiyordu bilmiyorum ama birazcık da olsa işime yaradığı için şükrediyordum. Bir de bana neden işimin olmadığını söylüyordu. Biraz yardım etsen belki bir işim olabilirdi orospu çocuğu. Kendisi nerelerin sahibi, nerelerin patronu bende bilmiyorum açıkçası.
Ben bu düşüncelere dalmışken barmen içkileri getirmişti bile. "Teşekkürler" dedim o da başını eğdikten sonra gitti. Barın ismi "J' Club" idi. Sanırım barın sahibinin ismi falan J harfi ile başlıyordu, sadece tahmin işte...
Ben içkimi yudumlarken birden herkes bağırmaya başladı.
"Geliyor!"
"Evet evet evet!"
"Gelen kişi kim?"
"Barın sahibi Jeon Jungkook!"
Jeon Jungkook mu? Neden bu kadar heyecanlandılar ki? Barın sahibiyse ne olmu- Vay anasını satayım! Bu felakette nedir böyle?! İçeri gelen kişiyle herkes çığlık atarcasına bağırmaya başladı. Kulaklarım sağır olacaktı neredeyse!
"Hepinize geldiğiniz için teşekkür ederim dostlar!" Şarabını kaldırıp "Bugün için!" dedi ve herkes şaraplarını içmeye başladı. Aşırı derecede yakışıklı bir adam bu barın sahibiydi, ha bu arada, evet J' Club'ın, J'si Jungkook'tan veya Jeon'dan geliyordu. Büyük ihtimal.
Fazla takmadım, zaten her zaman yakışıklı kişiler barlarda oluyor. Ama ben buraya o sebeple gelmedim. İçip birazcık kafamı dağıtmak için gelmiştim ben. Etrafım çok kalabalıklaşmıştı bu yüzden daha arka taraflara gitmeyi planladım. Elime şarabımı aldım ve ilerledim. Önümü hiçbir şekilde göremiyordum, herkese çarpa çarpa, şarabımı azar azar döke döke ilerliyordum. En sonunda hiç beklemediğim bir şey oldu...
Barın sahibi olan ultra mega yakışıklı Jeon Jungkook adlı adama çarptım ve bütün şarabım onun mükemmel derecede seksi takım elbisesine döküldü...
Evet doğru bildiniz! Sıçtım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Club Owner - Jikook
RandomBir bar sahibinin müşterisine takıntılı olacağı bilinemezdi...