I Can Not Forget

7.3K 476 135
                                    

"Ee? Restorana falan gidelim mi?" Ona döndüm. "Olur" dedim ve restorana gittik. Güzel bir restorandı, güzel dekorlardı. Garson yanımıza geldi. "Ne istersiniz efendim?" dedi bize bakarak. Chan bana baktı, "Ne istersin bebeğim?" dedi. Bu beni utandırmıştı...

"Ben... Hamburger yiyeceğim" "Tamam" dedi garson başını salladıktan sonda Chan'a dönerek. "Siz ne istersiniz efendim?" "Bende hamburger istiyorum, içecek olarakta kola olsun lütfen" dedi ve garson onayladıktan sonra gitti.

Biraz soluk duruyordum ve bu durum Chan'ın hoşuna gitmemiş olmalı ki bana bakıp "İyi misin? Biraz soluk duruyorsun sanki?" dedi. Bende ortaya buruk bir gülümseme sunarak "T-Teşekkürler, iyiyim" dedim. Ne kadar iyi olmadığımı belli etsemde...

Unutamıyordum işte, Jungkook'un bana yaptıklarını, benim ona yaptıklarımı ve onun yalanlarını... Bıkmıştım, Chan'ın yanında olsam bile bıkmıştım ve hala bir şeyler beni rahatsız ediyordu. Chan'a ısınamamıştım, bu beni hala rahatsız ediyordu ve bilmiyorum... Nasıl alışacağımı.

Beni bu düşüncelerimden uyandırmak isteyen Chan "Yemekler geldi" dedi. Bende "Uh, tamam" diyip yemeye başladım. Yerken hala bunları düşünüyordum ve Chan endişeli endişeli bakıyordu. Chan'ı bu şekilde kullanmam hoşuma gitmiyordu. Aslında kullanmıyordum, sadece bir kere Jungkook'u kıskandırmak için onu öptüm. Zaten onu yakışıklı buluyorum?

*

Yemeğimiz bitmişti. Eve dönecektik, fakat yine onu evine. Ben neden hep başkalarının evine gidiyorum?

Evine gelmiştik, "Bir film açayım mı?" dedi. Bende yine "Olur" dedim. Ne diyeceğim, eğlenelim biraz.

Patlamış mısırlar getirdi ve bir film açtı, romantik-erotik karışık bir filmdi ve benim hiç hoşuma gitmemişti çünkü oram sertleşmeye başlamıştı. O da bunu farkettiği için işin sonu kötüye gidecekti. Gömleğini çıkarmaya başladı ve bana yaklaştı, ne yani hemen azmış mıydı?

Pantolonunun fermuarını indirmeye başlamıştı ki biri bana mesaj atmıştı. Bunu bahane olarak buldum ve hemen "Bir saniye" diyip dışarı çıktım.

Jungkook: LANET OLSUN JİMİN NERDESİN?!

Bu gene beni mi takip ediyordu?

TAKİPÇİ JKKKKKK SEVERİMMM

Club Owner - JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin