"Ne?" "Duydun, sekreterim olacak mısın?" "A-Ama sen... Sen biraz önce sekreterin olduğunu söylemiştin?" "Yalan söyledim, kabul edecek misin artık?" "Neden senin sekreterin olayım ki?!" dememle derin bir iç çekti ve bana baktı.
"Para kazanabilmen için, bir işin yok değil mi? İşin olacak! Ne güzel işte. Sana istediğin kadar para veririm ama, sekreterim olduğunda..." Yanıma yaklaştı ve kulağıma fısıldadı.
"Her zaman yanımda olacaksın ve her istediğimi yapacaksın, Jiminie~" Kulağıma fısıldamasıyla tüylerim diken diken olmuştu. Ne? Ne demişti o? Her zaman yanında mı olacağım? "Her zaman yanında neden olacağım?" "Ben öyle istediğim için" "Hmm? Ben istemiyorum ama" "Sen bilirsin, herhangi bir işin yok ve hiçbir işten bu kadar para kazanamayacaksın" Gururu siktir et, bu işe girmem lazım.
*
"Ne dedin ne dedin? Ciddi ciddi o adamın sekreteri mi oldun şimdi?" "Evet hyung evet, anlatıyorum anlatıyorum anlamıyor musun?!" "Anlıyorumda bu ne kadar büyük bir şey sen anlıyor musun peki?!" "Anlıyorum ama bitti artık! Oldum!" "Biraz düşünmeliydin! Neden bu kadar aceleci davrandın?!" "Düşünecek vaktim var mıydı sanıyorsun?!" "Neden olmasın?!" Hoseok hyungla bağıra bağıra tartışıyorduk.
"Hyung bak, çok yorgunum. Lütfen dinlenmeme izin ver, n'olursun" "Peki peki, sakın o adama çok yaklaşayım deme!" "Tamam tamam" Hoseok hyungu evimden ağırladım ve kaç gündür ağrıyan başımla yatağıma yattım. Pazartesi günkü iş için heyecanlıydım, o günden sonra her zaman Jungkook'la beraber olacaktım. Bu Hoseok hyungunda dediği gibi, çok büyük bir şey... Tam ben uyuyacakken birisi mesaj attı.
Kaydedilmemiş numara: Ben Jeon ;) Yarın seni evden alacağım, bana konum at.
Sanırım bayılacağım...
*Bencede bayıl koskoca Jeon Jungkook sana konum at diye mesaj atmış yani skkdkdkdkskdkskd
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Club Owner - Jikook
AléatoireBir bar sahibinin müşterisine takıntılı olacağı bilinemezdi...