Sabah kalkıp kendime bir müzik açtım ve heyecanla hazırlanmaya başladım. Bugün Jungkook'la olan ilk iş günümdü ve bu benim için çok önemli bir şeydi. Korkuyordum, ya işimi iyi yapamazsam?
Bu düşüncelerden kurtulmak istercesine başımı salladım ve dişimi fırçalamaya devam ettim. Dişimi fırçaladıktan sonra ıslak saçlarımı kurutup taradım. Güzel bir şekilde giyinmem gerekiyordu. Ne giysem diye düşünürken sonunda karar vermiştim.
Üstüme siyah bir kıyafet, onun üstünede siyah bir ceket giydim. Altımada yine siyah bir dar pantolon giydim. Bir kaç takı taktıktan sonra küçük bir makyaj yaptım ve siyah botlarımı giydim. Fazla dikkat çekmemek için siyah giyinmiştim. Umarım dikkat çekmezdim...
Jungkook mesaj attı.
Jeon Jungkook: Kapının önündeyim, hazır mısın?
Jimin: Geliyorum
Mesaj atmasıyla hemen dışarı çıktım ve gelen siyah limuzini gördüğümde sırıttım. Adamları kapıyı açtığında içeri girdim ve Jungkook'un yanına oturdum. Bana baktı ve gülümsedi. "Güzel giyinmişsin fakat pek bir önemi yok" İlk sözleri hoşuma gitsede sonlara doğru çok sinirlenmiştim.
Kaşlarımı çatarak baktığımda tam bir şey diyecekken gülerek "Şaka şaka" dedi. Aptal...
*
Jeon Holding'e geldiğimizde en üst kata çıkıp onun odasına girdik. Sekreteri olduğum için benim odam onun odasının hemen yanı olacaktı. Kendi odama girip birazcık yerleştim. Sonrasında beni yanına çağırdı. Kapıyı tıklattım, "Gel" komutunu aldığımda içeri girdim.
"Efendim?" "Dosyalar odana gelmiş olmalı, onların bir hafta içerisinde bitmesini istiyorum" Ne dedi? O milyonlarca kağıdın bir hafta içerisinde bitmesini mi söyledi? "B-Bay Jeon, bu çok zor" Bana çok soğuk bir şekilde baktı ve "Sana zor veya kolay olup olmadığını sormadım. Bir hafta içerisinde bitmek zorundalar, eğer bitmezse... Kovulursun"
Ben öylece kalakalmışken bana baktı ve "Çıkabilirsin" dedi kapıyı göstererek. Bende sinirle çıktım dışarı. O kadar fazla dosya vardı ki... Bir haftada bitirmek neredeyse imkansızdı! Ne yapacaktım şimdi ben?! Odama girdim ve sinirle ellerimi saçlarımın içinden geçirdim. Hemen başlamam gerekiyordu fakat daha ilk günümdü! İlk gün için daha kolay görevler verilmesi gerekmez mi? Ahh, lanet olsun!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Club Owner - Jikook
De TodoBir bar sahibinin müşterisine takıntılı olacağı bilinemezdi...