Tam anlamıyla sıçmıştım. İçimden küfürler savururken herkes bize bakıyordu. Bir taneside 'Seni öldürecek' anlamında elleriyle işaretler yapıyordu. HASSİKTİR LAN NE YAPACAĞIM?!
Barın sahibi olan Jeon Jungkook bir takım elbisesine birde bana bakıyordu sakince. Korkudan ne yapacağımı bilemiyordum, öylece karşısında duruyordum. Müzik durmuştu, her şey berbattı.
"B-Ben-" Sözümü bitiremeden o konuştu. "Kes sesini" dedi ve adamları arkasından ilerledi. Ne yapacağımı bilemiyor öylece duruyordum. Arkamı döndüğümde o da arkasına biraz dönüp konuştu, "Bir daha bu bara gelemezsin" dedi ve birden adamları beni dışarı çıkarmaya başladı. Bense beni çıkarmamaları için bağırıyordum.
"Hey! Durun! Bir dakika! Yanlışlıkla oldu! Jeon Jungkook!" Son cümlem ağzımdan yanlışlıkla çıkmıştı ve buna lanet ettim. Ona soyadı ve adıyla seslenmem cidden kötü olmuştu...
"Ne dedin sen?" "B-Bay Jeon demek istemişti-" "Sen kim oluyorsunda bana tam adımla sesleniyorsun lan?!" Tüm sesiyle bağırmasıyla gözlerim dolmuştu. Evet, birde böyle nefret ettiğim bir huyum vardı. Küçücük bir şey olur olmaz hemen gözlerim dolardı ve şimdide aynısı olmuştu.
"B-Bakın Bay Jeon-" "Kes sesini ve hemen barımı terket, günümü daha fazla mahvetmene izin vermeyeceğim velet" Velet mi? Bu göt kim oluyordu da bana velet diyordu? Tamam belki hatam vardı ama bu kadarda ileri gitmemeliydi tamam mı? Hem bi barın sahibi diye kendini ne zannediyordu bu ha?
"Sen kendini ne zannediyorsun ha? Bi üzerine şarap döktük diye verdiğin tepkiye bak! Saygısız piç" Cümlemi bitirir bitirmez yediğim yumrukla yere düşmüştüm ve ardından dışarı atılmıştım. "Ben kimim biliyor musun cesur velet? Soyadımdan aklına bir şeyler gelmedi sanırım ha?" Yerde yatıyorken düşünmeye çalıştım... Jeon, Jeon, Jeon, Jeon- Bir dakika... ANANISINI SATAYIM! NE YAPTIM LAN BEN?!
Gözlerim sonuna kadar şaşkınlıkla açıldığında bana bakıp histerikçe kahkaha atmaya başlamıştı. İşte şimdi boku yemiştim.
"Evet, Jeon Holding'in patronuyum" "A-Ama sen buranın patronu değil miydin?" "Bir insan, iki yerin sahibi olamıyor mu? Sen iki kıyafetin sahibi olamaz mısın? Ya da iki arabanın? Ha?" Bir şey diyememiştim.
"Bir daha buraya gelmeye kalkışırsan, sana sadece yumruk atmakla kalmam," derken ayağa kalkabilmiştim sonunda. "Şimdi defol git buradan" diyip içeri girecekken arkasından sarhoş gibi gülmeye başlamıştım. "Bir kaç yerin patronusun diye bana bunları yapamazsın Bay Jeon Jungkook!" O ise sadece gözlerini devirmekle yetindi.
"Beni takmıyor musun?" Durdu ve arkasını döndü. "Seni hiç takmıyorum, umrumda değilsin bu yüzden şimdi yapacağım şeyden sonra ne bok yersen ye" Kaşlarımı sorarcasına çattım ki ben daha bir şey diyemeden bana tekrar yumruk attı ve bu sefer yere düşmekle kalmamış, birde bayılmıştım...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Club Owner - Jikook
RandomBir bar sahibinin müşterisine takıntılı olacağı bilinemezdi...