Feminine

12.4K 737 459
                                    

İlk günkü işler bitmişti. Tabiki dosyalarımı daha bitiremedim, daha çoooooook var ama aynı zamanda daha altı günüm var. Her neyse, biraz önce Jungkook, akşama doğru bir randevuya çıkacağını söyledi. Yani bugün onunla gelmeme gerek yokmuş... Ama buluşacağı kadının kim olduğunu çok merak ediyorum. Eğer Bayan Anna ileyse... AĞZINA SIÇARIM ONUN!

Zaten bir randevuya çıkması beni deli ederken birde Bayan Anna ile olursa dahada sinirlenirim. Ve bu yüzdende tabikide bir planım var... Gideceği yeri bir şekilde öğrenmem lazım, gerisi basit.

Odamdan çıktım ve Jungkook'un odasına doğru ilerledim. Bir bahane uydurmam lazımdı odasına girmem için ve ben şöyle bir şey buldum; Bay Jeon, randevunuz için sizi hazırlamamı ister misiniz? Ve eğer evet cevabını verirse BAM! Aradan bir şekilde soracaktım nerede olduğunu.

Ama eğer hayır derse... Ne yapacağım hakkında hiçbir fikrim yok. Kapıyı tıklattım ve gel komutunu bekledim. Bu sefer direk girseydim beni camdan atardı herhalde. "Gel" sesini duyduğumda içeri girdim. Derin bir nefes alıp söze başladım.

"Bay Jeon, randevunuz için sizi hazırlamamı ister misiniz?" Hala kafasını dosyalarından ayırmamış şekilde beni dinliyordu ve yavaşça arkasına yaslanıp bana baktı. "İlgin için teşekkürler Jimin fakat gerek yok" "Gerçekten Bay Jeon, eğer gideceğiniz yeri söylerseniz sizi o yere göre bir şekilde hazırlayabilirim ve inanın ki ben, kıyafet tarzı konusunda çok iyiyimdir"

Ayağa kalktı ve yanıma yaklaşmaya başladı. Derin bir nefes aldı ve konuşmaya başladı. "Gideceğim yer, Cafe Restaurant. Fakat sana kıyafet konusunda ihtiyacım yok" Asıl önemli olan şeyi öğrenmiştim, reddetmesi benim için daha iyi olmuştu. "Peki, Bay Jeon. İyi günler" Diyip odadan çıktım ve hazırlıklara başladım.

*

Her şey hazırdı, taksiyi bekliyordum, yapacağım şey bir gazeteyi önüme alıp bir şeyler içerek onları izlemekti. Taksiye bindim. Çok heyecanlıydım, dışarıyı izliyordum. Dışarıda yağmur yağıyordu. Herkes sevgilileriyle el ele tutuşarak geziyordu. Geldiğimde taksiciye parayı verip dışarı çıktım. Dikkatli olmam gerekiyordu, aksi takdirde Jungkook'a yakalanırsam çok kötü şeyler olabilirdi.

İçeri girdim, daha gelmemişlerdi. Veya en azından Jungkook gelmemişti. Bayan Anna'da yoktu. Çok şükür...

Bir yere oturdum, garson yanıma geldi ve ne istediğimi sordu. Bir kahve istedim ve gazetemi açıp onları beklemeye başladım. Kahvem gelmişti ve on dakika geçmişti. Ben neredeyse kahvemi bitirmiştim fakat onlar hala gelmemişti.

Birden içeri çok iyi hazırlanmış ve birazda makyaj yapmış bir Jungkook geldi. Gerçektende bana bu konuda ihtiyacı yok. Etrafını gözetledi. Beni görmedi... Ucuz atlattım...

Masaya oturdu, yanına garson gelmişti. Bir şeyler söyledi ve garson yanından gitti. Ne söylediği belli olmuyordu. Biraz uzağa oturmuştu. Yaklaşık beş dakika geçtikten sonra içeri bir erkek geldi. Fakat bu erkek feminen giyinen bir erkekti. Ona bakıyordum, Jungkook'ta ona bakıyordu maalesef ve umarım feminen giyinen erkek Jungkook'la buluşmaya gelmemiştir... Siktir!

Jungkook'la yanaktan yanağa öpüştükten sonra Jungkook'un karşısına oturdu!

Sizce bu feminen giyinen erkek kim? Ha bu arada Jimin feminen giyinmiyor ficde :DDDD

Club Owner - JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin