My Boss Is In Love With Me

7.6K 558 242
                                    

2 ay sonra...

Uzun zamandan sonra doğru düzgün bir şirkette çalışıyordum. Yine sekreterdim fakat doğru düzgün bir adamın sekreteriydim. Adı Chanyeol'du. Şirketimizin adı da Park Holding'ti ve benim soyadım olduğu için daha mutluydum hehe :D

Bana doğru düzgün işler veriyordu ve işimden çok memnundum. Tam olarak bir aydır burada çalışıyordum, o adamın iş yerinden ayrıldıktan sonra üç hafta boş boş yattım, Hoseok hyungla. Bazende Yeonjun'la. Ama hiç o bara gitmedik, o benim için farklı bara geliyordu.

Açıkçası mutluyum burada ve o adamla olduğum zamanlar gibi streslenmiyorum. Huzurluyum, patronumda olan Bay Chanyeol'da bana iyi davranıyor. Burada olmamın tek kötü yanı, Jeon Holding ve Park Holding dünyadaki olabilecek en kötü düşmanlardır.

Yakın zamanda şirketlerimiz bir yere çağırılacak, yine parti gibi bir şey bu fakat sadece en büyük şirketler oraya gidebilir. Tabiki oraya Jeon Holding'te gelecekti ve bu bizim için büyük sorun olacaktı. Fakat yapacak bir şeyimiz yoktu, gitmek zorundaydık.

Kahvemi almış odama doğru ilerliyordum, daha yapacak bir sürü dosyam vardı fakat en azından bir haftalık sürede verilmediler. Güzelce paramı kazanıyordum ve hiçte Jungkook'un dediği gibi değildi. Ondan hiç para almadım ve büyük bir para vereceğini biliyordum fakat Chanyeol bana daha fazla para veriyor.

*

Chanyeol beni odasına çağırmıştı. Kapıyı tıklattım ve 'gel' komutunu aldıktan sonra içeri girdim. Buna alışmışım...

"Efendim Bay Chan?" Ona Park demiyordum çünkü benim soyadımda Park'tı ve bu bana garip geliyordu bu yüzden Bay Chanyeol demeye başlamıştım ama o bana, ona kısaca Chan dememi istemişti. Ayağa kalktı ve yanıma yaklaştı. İlk defa böyle bir şey yapıyordu, şaşırmıştım.

Yüzünü yüzüme daha fazla yakınlaştırabilecekmiş gibi daha fazla yakınlaştırıp nefesini yüzüme verdi. "Jimin..." dedi kısık bir ses tonuyla. Ne yapmaya çalıştığını anlayamıyordum. "Her hareketinle beni kendine çekiyorsun..." Hass...

"N-Ne demeye çalışıyorsunuz Bay Chan?" "Ne demeye çalıştığımı anladığını biliyorum Jimin, sana daha yakın olmak istiyorum. Olduğundan, olabildiğinden daha yakın" dedi ve yüzüme yaklaştı fakat ben son anda geri çekilip "G-Gitmem lazım Bay Chan. Dosyalarım bitmedi" dedim ve odadan çıkıp kendi odama geçtim.

Nereye gidersem gideyim bütün patronlar bana aşık olmak zorundaydı değil mi?

Club Owner - JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin