"Neden yaptın bunu?" dedi birden bana yaklaşırken. "Neyi?" dedim anlamazca. Sinirle iç çekti. "Jimin, neden istifa ettin?" Bide utanmazca soruyordu ya, en çokta buna sinirime gidiyordu. "Seni var ya..." dedim sonra başımı sallayıp onunla uğraşmamam gerektiğini söylermişçesine tuvalet kabinine ilerledim.
Aslında bir işim yoktu, bir işim varmış gibi gelmiştim. Tam kapıyı kapatacakken "Eee?" dedi. "Siktir git Jungkook" diyip kapıyı kapatacaktım ki kolumu tutup kendine çekti. Lanet olsun! Yine oluyordu, yine nefesim kesiliyordu! İyice yüzüme yaklaştı ve "Devamını getir dedim" dedi. "Seni var ya, çok pis sikerim orospu çocuğu!" dedim ve yüzüne yumruk attım, aynı bana ilk tanıştığımızda yaptığı gibi. Ama ona pek işe yaramamıştı, birazcık gerileyip yanıma geri geldi.
Gülmeye başladı, deli gibi. "Sen mi beni sikersin?" diyerek gülmeye devam ediyordu. Beni duvara yapıştırıp dudaklarıma yapışacaktı ki son anda onu ittirdim ve tuvaletin kaygan olmasından dolayı yere düşürdüm. Bunu yaptığımdan dolayı başıma kötü şeyler gelecekti bu yüzden arkamı dönmeden hızla Chanyeol'un yanına gittim.
"Uzun sürdü?" dedi. "Boşver" dedim bende başımı sallayarak. Kıkırdama seslerini duydum. Hayır hayır, yanlış anlamamıştı değil mi? "H-Hayır hayır, yanlış anlamadın değiş mi?" "Merak etme, anlıyorum" "Off" dedim bende sinirle.
Etrafıma bakarken aşırı derecede sinirli bir Jungkook gördüm. Sinirle Chanyeol'a ve bana bakıyordu. Bu kıskancı hoşuma gitmişti bu yüzden daha fazlasını yapacaktım. Tabii ben ona bakınca başını sinirle başka tarafa çevirmişti ama her türlü görecekti...
Chanyeol'a yaklaştım ve ceketinin yakasından tuttum. "Herkes varken yapmam yanlış olur mu?" "Sikerim herkesini" dedi ve dudaklarıma sertçe yapıştı. Dudaklarımı öyle içtenlikle öpüyordu ki uzun zamandır bunu beklediğine emindim.
Aynı zamanda Jungkook'un sinirle bizi izlediğinden de emindim. Yanıma gelip bir şey diyemezdi bile! Çünkü düşmanlar.
Sonunda nefes nefese ayrıldık ve ben yeniden yerime geçtim. "Güzeldi" dedi. Jungkook'a baktım ve sırıtarak,
"Güzeldi"
dedim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Club Owner - Jikook
De TodoBir bar sahibinin müşterisine takıntılı olacağı bilinemezdi...